Vauvantuoksuista arkea

Ei. Aurinko paistaa ja naapuri leikkaa nurtsia... :grin
 
Täällä kans tuullu voimakkaammin eilis illasta asti, mut ei myrskyksi voi sanoa.
Sen verta lujaa kuitenki tuulee ettei oo ulos viittiny neidin kans mennä. :sad001
 
Ei meillä kään oo muita harrastuksia kun vauva uinti lauantai aamusin 8.30 ja se sopii hyvin meijän aikatauluun.. Herätetään aamulla vähän aikasemmin kun normaalisti mut nukkuu sit matkalla hallille ja takas nii on menetetty aamu uni nukuttu.. Sit lounas ja taas päikkäreille että ollaan taas päivän rytmissä kiinni = )
 
Me käydään muskarissa tuon helmikuisen ja esikoisen 2,5v kanssa. Ryhmässä yhtä lukuunottamatta kaikilla äideillä on kaksi lasta, eli kyseessä sisarusryhmä. Oli jotenkin tosi outoa kun yks äideistä sanoi viime kerran jälkeen että muskari oli "lähes ok" ja että yleensä hän inhoaa siellä oloa. Que?!? Ei siellä mikään pakko ole käydä, kyllä lapsista kasvaa normaaleja ilman muskariakin. Mä ainakin nautin ku pääsee laulelemaan, ja ihana katsoa miten etenkin tuo isompi lapsonen on niin innoissaan joka kerta. Ei voi ymmärtää..
 
Joo en mä ainakaan kävis jos en ite tai poika ei viihtyis. Meillä kyllä tykätään niin muskarista, jumpasta kuin vauvauinnistakin. Mukavasti rytmittävät päivää ja saa vaihtaa kuulumisia muiden mammojen kanssa niin on itellekin henkireikä.
 
Mulle sano neuvolalääkäri ku noista harrasteista juteltiin, että just minun henkisen hyvinvoinnin takia on hyvä edes kerran viikossa käydä körö körö kirkkoilemassa :)
 
Kaupungilla oli ilmeisesti kiertänyt huhu, että käydään perhekerhossa Jimmun kans, koska nyt siellä tehtiinkin syksyn kävijäennätys :grin harmi vaan kun itse jäbä oli niin väsynyt, ettei sitä oikein kiinnostanut koko touhu, mutta ehkä ens kerralla sit taas :) piti lähtee vähän aiemmin jo poiskin ku palo käpy totaalisesti herralla. Nyt kuorsaa onneksi, niin saa ite vähän hengähtää.
 
Pienisuuri herra kävi tänään hieman saunomassa ekaa kertaa! Ilme oli kyllä hyvä, kun pääsi ylimmälle lauteelle :) lämpöä ei toki ollu paljoa, mutta mukavaa oli. Muistu niin mieleen se kun raskausaikana mietin, että sitten joskus pikkupyllyinen ihminen tulee meidän kans saunan lauteelle, ja siinä se nyt napotti. Voi ihanuus! :)
 
Takaisin
Top