Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

No kivahan näitäki on tänne tunkea
pihalla viivi ei malttanut nukkua mutta nyt siihenkin on tullut muutos. ei herää heti kun vaunut pysähtyy pihalle. nyt oon parina päivänä roudannut vaunut takapihalle ja siellä se on nukkunut jopa tunnin. sisällähän viivi nukkuu päikkäreitä kyllä vaikka kuinka pitkään.
Puuro ei oo pidentäny yöunia ollenkaan. Edelleen herätään...
Annoin aamulla kauravelliä+korviketta ja ainakin toistaiseksi on pysynyt kaikki masussa joten jospa tämä pöpö olisikin sitten jo voitettu.. Kunhan Iida herää päikkäreiltä niin kokeillaan josko pysyisi jotain vähän tukevampaakin.
Toivotaan että olisi tämä nyt tässä eikä enää uudestaan alkaisi..
onpas peestä noi hymiö-valikoimat ja koko hiton uudistus!! tuli itelle niiiin pahaan saumaan jotenki, en oo päässy tänne moneen päivään ja juur silloin kun ois niin paljon mussutettavaa
täällä alkaa usko ja toivo, henkiset että fyysiset voimat oleen ihan finaalissa... Meinasin lauantaina ottaa miehestä jo eron, ei meinaa riittää voimat siihen että on suhteessa joka vaan vie energiaa mutta koskaan ei saa yhtään mitään tilalle. Ja pikkuherra vaan valvoo, eilen ei suostunu nukkumaan yksiäkään kunnon päikkäreitä ja viime yön vaan huusi
ei tuntunu mitenkään kipeeltä, söi normaalisti, mut sit vaan huus...ja parhaimmatkin yöt on alituista heräilemistä..huomenna on onneks neuvola, nyt oon hyvässä mielentilassa siihen et vaadin jotain oikeeta apua, ei vaan sitä alituista "tää on nyt tällanen vaihe"-sontaa
syömiset sun muut menee hienosti, herralle maistuu kaikki mitä vaan tarjotaan ja liikkumista harjotellaan, just äsken meni ekoja kertoja samaan tahtiin yläkroppa ja pylly ylös, kohta meilläki on mittarimato
mistäs facebook-ryhmästä täällä joku puhu? meenpäs heti tutkimaan
ihan siis älyttömii nää hymiöt!
nythän tää toimii vähän noppeemmin..
pikkasen avasi kyynelkanavia. kauheeta. :(
. Piti tulla kommentoimaan jotain, mut ei enää muista... Aika kehno systeemi tämä, kun ei pääse keskustelua selaamaan samalla.
miltä maistuu! Nea söi kuitenkin. 

(mä en niin pääse yli siitä kuin hölmöi nää hymiöt on..
) ja tosiaan kantsii kokeilla sitä Muksun omppusosetta niinku Taatuki mainitti. Ostin joku päivä jonku muun merkin omppua ku tota ei löytyny ja oli kyllä koostumus ja maku paaaljon ikävämpi! Jotenki ristiriitasta et meillä herra vetää lusikasta kaiken mitä vaan antaa
mä kun aattelin et tää sose-vaihe kestäis vaan sen aikaa et herra osaa vähän paremmin ite syödä sormin ja nyt on vaan niin helppoo antaa lusikasta että pelkään et sormiruokailu jää pian taka-alalle
hooh, pitäis itte skarpata... kuten tässä aina valittelen, kun ikinä ei saa nukkua niin elämä on sellasta selviytymistä päivästä toiseen että ei jaksa kun ihan pakolliset kuviot hoitaa...on jääny myös omat laihikset ja kuntoilut ja muut hommat ihan taka-alalle