Vauvan tuoksua <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja AnAnAtS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Päivää!

Täällä alkaa tänään jo 17. raskausviikko, huh... hirveetä haipakkaa menee nää viikot taas kerran, kohta on jo kevät ja uus vauva sylissä!

Tuosta rytmistä: meillä kyllä on pakostikin päivittäinen rytmi, jonka mukaan elellään, kun on noi koulut ja eskarit. Onni on siinä samassa oppinut meidän elämänrytmiin ja esim. iltarutiinit tuntuu pojalle olevan tosi tärkeitä. 21 on aika tarkka aika, kun ukkeli väsyy niin että nukkumaan pitää päästä. Iltahommat aloitetaan seiskan-kasin aikaan, puurot ja pesut ym.

Mua ainakin helpottaa, jos on tietty rytmi eikä siitä tässä taloudessa pysty hirveesti poikkeamaan. Tällä orkesterilla jos jokainen esim. söis millon huvittaa niin ei tulis mitään! Eikä tää rytmitetty elämä ainakaan meitä haittaa. Juu, ei siis mitään minuuttiaikataulua täälläkään.

Meillä ex-mies piti esikoiselle aikoinaan unikoulun kun poika oli 7kk. Olin itse toooooosi väsynyt pojan yökukkumisiin ja huutoihin, että ex lähetti mut 3 yöks mun vanhemmille ja sill aikaa piti koulua pojalle. Pullosta päästiin eroon ja yöt rauhottui. Muiden lasten kanssa ei oo tarvinnut unikouluja harkita.

Tää lähtee nyt pihalle lapioimaan pahimpia lumia pois ja lisää tulee taivaan täydeltä...
Hyvät viikonloput!

Mä ihmettelen oikeesti et meille ei oo ees ehotettu neuvolassa vaikka sairaalan unikoulua, kun th tietää hyvin että ei oo kavereita tai omaisia lähistöllä jeesaamassaemoticon on muuten hassua että mun kaveripiirissä on tosi harvalla vielä muksuja, vaikka suurin osa mun ikäsiä tai vanhempia(siis kolmenkympin kieppeillä)..taitaa olla elämäntyyli-valinta; suurin osa taiteilijarenttuja jos jonkinmoisia...siks täälläki välil ihmettelen kuin nuoria toiset onemoticon Meil oli tos pari yötä kun herra oikeesti huus vaan, ei auttanu maidot tai tutit..ehkä teki hampaita tms? mut nyt on onneks menny pari yötä vähän paremmin, välillä saanu vaan tuttia nostaa. Viime yönä heräsin viieltä siihen ku pinniksestä kuulu ilonen: tätätättäääemoticon niin söpöä vaikka oisin mielellään vielä nukku ihan hetken! Olipas ihanaa kun pääsin tänään kouluun, viimeks yli kuukaus sitte ollu kotoota pois ja itekseni, teki hyvväää!!emoticon Ihania viikonlopun loppuja kaikille!

Nea nukahti eilen klo 20 ja heräs aamulla klo 7 eikä edes kerennyt huutaa kun jo oikein odotin että millon se herää, kun ei yöllä herännyt! Minä kun tein jo illalla selvät sävelet päässäni kuinka yöllä toimin, pistin jo vettäkin valmiiks pulloon odottaan yöheräämistä. Jännitän miten käy nyt yöllä, herätäänkö vai nukutaanko.
Jospa se tästä... Toivossa on hyvä elää :)

noo meillä varmaan seuraava muksu sitten onkin yökukkuja ja koliikkivauva kun tän viivin kaa päästään niin helpolla. välillä tuntu että jäin paitsi jostain tärkeestä kun viivi ei herännyt kun yhen korkeintaan kaks kertaa yössä 1kk ikään asti ja koskaan ei itkenyt yöllä. kätisi vaan jotain ja heti minä juoksutin sille putelia. kummallinen pääkoppa ihmisellä: moni toivoo ja rukoilee että ipana nukkuis ja mä oisin halunnut että meillä ois ollut NORMAALI vauva aika. noh eihän sitä tiijä mihin se vielä kääntyy. nyt vaan hartain toive ois että toi ipana nukahtais ihimisten aikaan. eilenkin piti oikein ottaa videoo kun kello 23 sen sängystä kuuluu mahdoton hihkuminen, päläpälätättärää kälätys ja touhuuminen. ipana oli yhtä päivänpaistetta vaikka iltaputelin sai vartin  (22.15)aikasemmin ku normisti ja kuvittelin etä jes nyt se nukahtaa ja poistuin huoneesta.. ni ei menny ku 5min ku alko kauhee höpötys... hihkumista kesti sitten sinne puolille öin.yritä siinä sitten katella sohvalla telkkua ja viettää aikaa emoticon ukkelin kaa.
viivi sai tänään vauvapulkan ja olihan neiti ihmeissään kun käytiin sen kaa kävelylenkillä... silmät vaan pyöri päässä ja tuttia lupsutettiin vauhdilla... 

On tää uus palsta vaan niin outo ja hiukan hidas edelleen. Aiemmin kävi joka käänteessä kurkkaamassa täällä, nyt enää kerran kaks päivässä, yleensä sitten kun poika yöunilla.

On ollut vähän hankaluuksia pojan syömisten kanssa. Ei tuo lusikka oo kunnolla kelvannu. Suu ei aukee vaikka mitä olis tarjolla. Naureskellaan vaan ja syljetään kaikki suusta pois...emoticon Kokeilin eilen sellasta, et lusikkalla vähän ruokaa suuhun ja äiti lähtee pois. Tuun takasin laitan seuraavan lusikallisen ja meen taas pois. Toimis tosi hyvin. Mussutti suun tyhjäks joka kerta, eikä tarvinnu äitille naureskella. Ehkä huikan hidasta, mut jos tää tästä lähtis. Tänään iltapuuro meni hienosti vaikka olin vieressä koko syömisen ajan.
Nokkamukia kokeiltiin tänään ekan kerran. Mieletön menestys emoticon .

Ronilla meni viikolla ihottuma tosi pahaksi ja käytiin taas lääkärillä. Pistivät verikokeelleemoticon , allergiatesteihin. Oli aika kauheeta, kun tartti pitää lujasti pienestä kiinni, eikä voinut kunnolla lohduttaa, kun poika oli sylissä "väärinpäin". Toivottavasti ei tartte uudestaan mennä. Viikon päästä pitäis saada tuloksia. Ei ainakaan mun juomasta maidosta johdu, kun olin maidottomalla, sillon ku ihottuma paheni.

Roni istuu jo tosi hienosti. Joulupukki on luvannu tuoda poitsulle vauvapulkan. Haluisin sen jo nyt, niin päästäis pulkkailee, niin ku muutamat täälläkin emoticon

Moi:)

Meillä syöminen sujuu tällä hetkellä toooosi vaihdellen. Ihan niin kun nukkuminenkin. Kaurapuuro uppoo, jos vaan on tarpeeks hedelmäsosetta. Oon nyt tehny puuron mikrossa, ensin vaan morttelilla (vai mikä se nyt onkaan) hienonnan hiutaleet pienemmäks, ja sitten mikrossa teen puuron. Oon laittanu vajaa 0,5 dl hiutaleita ja 1 dl vettä. Ja tänään, jee, meni koko satsi päärynä- ja omenasoseen kanssa! Jihhuu! Tässä kun on useempi päivä ollu ettei meinaa mitään tulla iltapuurosta. Ja aamupuuro uppoo vielä huonommin.

Vihannessoseiden kanssa on myös taisteltu, kun ei meinaa maistua, tässä jo huijasin niinkin, että dippasin vihannesmössölusikkaa omppusoseessa, ja silloin upposi aavistuksen paremmin... kaikki keinot kai sallitaan:D Mutta siis tosi pieniä määriä menee noita vihannesmössöjä tällä hetkellä. Paitsi eilen kun testasin kaupan bataatti-kesäkurpitsasosetta, niin sitä upposi varmaan 2/3 purkkia. Pääasiassa tarjoan omatekoisia. Mutta jos kaupan mössöt uppoaa paremmin, niin täytyy harkita oman ja kaupan mössön sekoittamista keskenään.

Ja öisin tosiaan meillä heräillään 2 - 5 kertaa (jos nyt yhtään osaan sanoa sinne päinkään). Aamuisin en oikein muista, kuinka monta kertaa olen syöttänyt tai laittanut tuttia. Huoh. Välillä nukuttiin jo tosi hyvin, mutta se olikin tilapäistä. Alkaa vaan itsellä olla silmät niin ristissä.

Ja pakko tässä kukkua vielä tähänkin aikaan näköjään!! Neiti meni viimein kymmeneltä nukkumaan, ja sitten istahdin tähän koneelle ja piti lukea monta sivullista tekstiä täällä ja sitten tietty alkaa tässä vielä kirjoittelemaan...

No joo... meilläkään ei mitään tiukkaa rytmiä ole todellakaan. Tai sellainen rytmi pääasiassa on, että neiti valvoo aina herättyään noin 2 tuntia, ja menee sitten päikkäreille. Ja päikkäreiden pituus ja ajoitus määrittää sitten sen, nukutaanko kahdet vai kolmet päikkärit. Ja viimeisten päikkäreiden jälkeen yleensä valvotaan pisimpään, saattaa iltaisin valvoa viisi tuntia, vaikka päivisin ei niin pitkään jaksaisikaan.

Mutta tosiaan, tuolla tosiessa keskustelussa taisinkin sitä jo miettiä, että josko siirtäisi neidin jo omaan huoneeseensa. Pitäisi vaan saada aikaan ja ottaa se askel. Viereinen huone kuitenkin on vaan kyseessä, ja olisihan se kiva jos saisi sitten iltaisinkin lukea sängyssä ja muutenkin käyttää valoja makkarissa:D Ja liikkua muutenkin kuin hiipien.

Semmoisia. Jospa tästä menisin nukkumaan ja saisin nukkuakin (toivossa on hyvä elää). Huomenna pääsen shoppailemaan ihan itsekseni, joten kivaa tiedossa:) Jos sitä vaikka itelleenkin jotain kivaa löytäisi:)

Öitä kaikille! Kiva huomata että täällä on taas keskustelu piristynyt!!:)

Täällä on huumori ollu vähissä kun tyttö valvo viime yönä 3:30 asti ja heräs 6:00... emoticon En kyllä enää tiiä yhtään mitä tehä. Ei tunnu olevan kipeä, oon antanu kerran Panadolia mutta ei sillä oikeen vaikutusta ole. Pelottaa jo ens yö mitä siitä tulee.
Neidillä on näitä uniongelmia viime aikoina muutenki ollu mikä nyt on kai ihan normaalia, mutta tämä nyt on jo vähän liikaa.
Kaikki vinkit ja neuvot otetaan vastaan! emoticon

Kaurapuuro vinkki oli hyvä, tyttö kun ei tykänny valmiista kaurapuurosta ni vois kokeilla tuota vaikka marjojen kanssa. Ja kananmunaa ei oo vielä tullu mieleenkään antaa ni sitäki vois kokeilla.

Tulin päivittään tilannetta, viime yönä herättiin klo 3 ja yritin tassuhoitoo, ei onnistunu. Otin syliin ja annoin vettä jota se joi hetken, otin pullon pois suusta, vein sänkyyn ja tarjosin vielä hetken vettä kunnes se ei sitä enää edes huolinu. No menin sit takas omaan sänkyyn ja kielsin miestä nousemasta, niin ihme kyllä Nea ei jaksanut kauaankaa protestoida! Nukahti. Joten nälkäänsä ei saa enää tyydytettyä yöllä. Jospa se tuottaisi tulosta jossai välissä.

Huoh. Ei sitten tullut viime yöstäkään mitään. Ihan mahotonta ähellystä ja säätöä, unta itselle ehkä kuusi tuntia sellaissa 1,5-2 tunnin pätkissä. Pitäisi kanssa yrittää varmaan jättää tuo yöllä syöttäminen pois. Viime yönä laitoin niin kauan tuttia, kun se riitti, mutta jossain vaiheessa oli pakko antaa sitten myös tissiä, kun ei muu auttanut. Ja kun yöllä ei itsekään ole kaikkein skarpimmillaan, että jaksaisi tyynnytellä toista tuntikausia muulla keinolla.

Mutta siis ei tosiaankaan ole puuro pidentänyt meillä yöunia, ennemminkin päin vastoin. Alkuun tuntui auttavan, mutta se ilo loppui lyhyeen.

ikävä lukea kyllä näitä univaikeuksia.. emoticon myös meidän pojan serkkupoika (5kk) heräilee öisin 1-2 tunnin välein ja aika raskaaksi sielläkin käy elämä...meillä onneksi on jo muutama viikko nukuttu täysiä öitä...illalla n. 21-21.30 mennään nukkumaan ja aamulla 7-8 välillä herätään ja juuaan maitoa ja sit vielä torkutaan n. 9 asti.  tapasin jouluostoksilla ollessa toisen äidin jolla oli 10kk ikäinen poika ja tämä poika kuulemma heräilee edelleen 3-4 kertaa yössä...kävi niin sääliksi toisia että en edes kehdannut kertoa että meillä jo yöt nukutaan...

pakko noista hymiöistä muuten sanoa, että aikas tyhmiä ovat...ei noista oikein tahdo löytyä mitään "tilanteeseen" sopivaa... näin niinkun asiasta pikkupöksyihin :D

Henniv: Ei se meidän aikataulu meitä rajota :) Kyllä kaydään kyläilemässä ja pyörimässä kaupoilla. Jos ollaan koko päivä touhuumassa, niin illalla Roosa ei rauhotu normaaliin aikaan nukkumaan... Vaikka on väsynyt ,niin ei rauhotu.

Eilen meillä oli muskarin tähtikonsertti emoticon  Roosa oli hereillä koko ajan ja katseli tarkaan mitä tapahtuu <3 Ja illalla kotona oli "puheripuli"  Muutenkin tyttö on ruvennut jokeltelemaan hirveesti... Oikee räpätäti <3

Äiti ja isäpuoli tuli meille ennen konsertin alkamista ja Roosa jostain syystä vierastaa isäpuolta... Ketään muuta ei oo vieratanut. Johtuskohan siitä että on möree ääninen ja tumma mies?
Kun mentiin konserttiin niin annoin tytön äidille niin sain vietyy takin naulakkoon, kun tulin takaisin niin tyttö oli anopin sylissä.... Oli vaan napannu tytön äidiltä... Roosa näkee miun äitii harvemmin ja anoppia viikottain, ois vaan antanu olla....

Anteeksi tää "anoppi sitä anoppi tätä" valitusvirsi mutta oon saanu tarpeekseni hänestä. Ei tunnu ymmärtävän että me kolme ollaan nyt perhe ja halutaan viettää aikaa perheenä. Ja jos meillä käy vieraita tai ostetaan jotain niin eipä se hänelle kuulu.

Sain vihdoin ja viimein jouluvalot etuteranssille! Kesällä pitää pyytää sähkömies laittamaan ulkopistorasioita niin saadaan ilman jatkoroikkia laitettua valot. Ja noihin tuijiinkin.

Ens viikonloppuna pääsen kaupunkiin kaupoille emoticon  Lähetään miehen työkaverin ja hänen vaimonsa kanssa. Miehet lupas viedä meidät jonnekkin "kunnon" paikkaan syömään, saa nähdä ollaanko me naiset samaa mieltä mikä se paikka olis ;)
Voipi olla aika paljon porukkaa emoticon

Pitää nyt mennä päivän askareisiin....

Kuulostaa kyllä Katjuskainen niin tutulta.. Nyt ruvennut oikein ärsyttämään miksi lopetin "turhaan" imettämisen kun poika syö kuitenkin yöllä pari kertaa. No imettäessä söi vielä useammin, mut silloin ei tarvinnut nousta pulloa laittamaanemoticon

Mua ketuttaa ja ketuttaa ja ketuttaa.. En tiedä mikä ja kaikki! En tiedä voisko olla joku hormoonimuutos tai menkat alkamassa. mut ihme olo. Itkettää ja väsyttää, vatsa, selkä ja rinnat kipeät. Ihan raskaana olo -olo, mutta sitä en ole kuitenkaan:)

Mä en nyt tajuu yhtään mikä tota meidän tyttöä vaivaa emoticon  Ihan ihme kitinää ja natinaa ja huutoa koko ajan ollut nyt pari päivää.. En tiiä sit et voiko toi vatsatauti sit vielä aiheuttaa jotain vatsanväänteitä vaikka ei enää oksennakkaan vai mikä ihme nyt on. Tai sit hampaita mut en niistäkään tiiä kun ei ainakaan vielä näy/tunnu mitään suussa. Esikoinen ei koskaan oireillu hampaiden tuloa millään lailla ne on vaan aina ilmestynyt suuhun ilman mitään ennakkovaroituksia. En tiiä mutta mulla alkaa pää hajoo tohon jatkuvaan kiukutteluun emoticon
Yksin ei voi jättää sekunniksikaan mutta ei sitten oo sylissäkään tyytyväinen, ei haluu olla mahallaan mutta ei myöskään selällään eikä sylissä istuakkaan.. Alkaa huumori ja keinot loppua, onneksi nyt nukahti ainakin hetkeksi, saa vähän hengähtää ennen seuraavaa erää. Vielä vähän reilu pari tuntia niin saan laittaa yöunille, lasken jo minuutteja emoticon

Riisipuuro on POP!! Pikkumies vetelee ihan onnessaan ja ilman mitään marjoja tms joukossa.JES!

viime yö meni taas paremmin täällä,muutaman kerran sai tutia laittaa suuhun mut muuten nukku 21-7 sit vast maitoo...kun useempi yö on taas menny,sanosinko persiilleen! J on heränny jo 3 ja sit ei muka väsyttäs enää ollenkaan..Eilenki aamulla oltiin koko perhe ylhällä sit 5 täällä kun ei pikkuherraa nukuttanu..Onneks nukahti sit taas 7 pintaan ja unta riittikin 10..mut mieluummin oisin nukkunu heti sinne 7 ja noussu vast ylös..ihme hommaa,kun välillä nukkuu hyvin ja välillä ei millään..

Joululahjat on ostettu,vähän oon ylpee itestäni! :D
Mua ei tosin pitäs päästää yksin kaupoille,tai ainakaan ilman kauppalistaa ;D lähdin eilen ostamaan vaan kukkamultaa,nii hullaannuin vissiin kaikesta muusta,nii se perhanan multa jäi kokonaan ostamatta :DD
Jamille on pulkka paketissa oottamssa,oottaa jouluaattoon,ei mulla niin kiire oo sitä kokeilemaan :) ja nytkin päälle 20 pakkasta niin ei olis ees mahollista kokeilla..

vaan nyt puuron tekoon...

Hyvää viikonalkua kaikille!! :))

pakkasmaanantaita

kirjoittelen vaik tänne nyt pikkasen vaikka kirppu onki jo puol vuotias ja pikkase päälle.

petupapu malttoiko neiti rauhottua hyvin pienten unien jälkeen? mikä lie,josko jtn hampaita sitten tulossa,vaikka niitä ei näy`? meil on kans välillä ihme kitinää,missään ei oo hyvä,vasta syöny ja vaippa kuiva. mut onneks ei kumminkaan ihan jokapäivästä olen.

henniv ootpas ahkera ollut kun jo lahjat kasassa.
mulla on puolet. keskiviikkona jos sinne kuopioo tulee lähdettyy,tarkotus ostaa loput.

tänää meillä onkin kirpun neuvola,tuskin mittoja ottaa kun ne otettii viime viikolla,taitaa saada vaan rokotteen ja se siinä. pitäs varmaa käyä panadolia hakee apteekist samoten.. mutt tosiaa pääll 20 on varmastikki pakkast,miten henniv tossa hieman väläytteli,tuskin heittää 40km päässä kovinkaa paljoa emoticon

Minäkin sain eilen viimeset joululahjat hankittua, jesemoticon !

Meillä ei enää kerkeäkkään tehdä mitään muuta kun olla juoksemassa pojan perässäemoticon  Olkkarin lattialle kun laittaa ja iskee perseen sohvalle niin sekuntti pari niin on jo nypläämässä pistorasioita, hakkaamassa päätä kirjahyllyn terävään reunaan tai kolisuttamassa keittiössä kissojen ruokakuppeja tai vetämässä johtoja. Hirvee riiviö ja on muuten nopee!emoticon Tilailtiin just pistorasioihin niitä tulppiaki valmiiks :).. Odotan kyllä kauhulla sitä kun mies lähtee tän lomautuksen jälkeen töihin, miten mä pärjään kotona yksin ton riiviön kanssaemoticon Tuo kun ei missään sitterissäkään köytettynä viihdy.

Ensviikolla täälläkin ollaan jo puolivuotta! Aika on kyllä menny ihan hurjan nopeaan! 3kk niin pitäs töihinkin jo lähteä.. Mä nyt päätin pitää sitä hoitovapaata syyskuun loppuun, mutta käyn tekemässä viikonloppuja jos pomo vaan suostuu :) huh, ens kuussa pitäis hoitopaikkojakin kysellä kun täällä on kuulema hirmuset jonot. Tavallaan varmaan hyvä että jos tekis viikonloppuja niin oppisin olemaan pojasta erossa niin ei sitten hirmusti kirpasis (vaikka kirpasee sitte kuitenki) viedä sitä syksyllä ihan jokapäivä sinne hoitoon :)

Nyt se sitten iski tyttöönkin flunssan kauanhan me ollaan siltä vältyttykii.. Viime yönä Neea heräili ties kuinka monta kertaa en pysyny enää laskuissa ja loppu yö nukuttiinkii sit vierekkäin vaikka siinäkin meinas olla välillä vaikeeta, mut paremmin kuitenkii vieressä lämpösessä nukku.. Varmaa tuosta nuhasta johtu nuo heräilyt. Odotan kauhulla taas ens yötä..

Mutta asiasta kukkaruukkuun meillä Neea ryömi eilen himpun matkaa ja tänään harjoittelut jatkui nuhasta huolimatta, kovin pitkään ei neidin hermot vielä kestä, kun vähän hiasta on eteen päin meno vielä ja äiti vielä kaiken kukkuraks kiusaa ja laittaa leluja etemmä et pitää muutama veto ottaa niitä kohti ennenkä ylettyy.. Hauskan näköstä puuhaa kun tyttö yrittää ryömiä, välillä mennää nenälleen ku jaloilla työntää ja käet jää jälkeen... Vielä on vähä hakusessa et miten sitä pääsis nopeemmin, mut tyyli on kyllä paras..emoticon

Onnea kaikille uusille ryömijöille ja summerwinelle tsemppiä pikku kiitäjän kanssa emoticon  Toi on niin ihana vaihe, muistan ku meillä esikoinen lähti konttaamaan niin piti tietokoneen eteen väsätä kasa kaikkea tukkeeksi kun poika oli siellä koko ajan räpläämässä emoticon
Nyt meillä onkin jo valmiiksi vielä esikoisen jäljiltä vauvaturvallinen kämppä, on tulpat pistorasioissa ja osa keittiönkaapeista lukittu (mm. roskiskaappi ja veitsilaatikko on sellasia minne ei pääse) ja hellan edessä on suoja. On turvallista tytön lähteä liikkeelle emoticon  Vitsit näiden hymiöiden kanssa, ei oo oikein sellasia sopivia :D

Meille iski taas vaihteeksi flunssa, eipä olla tässä syksyn ja talven aikana muuta tehtykkään ku sairastettu on ollu jo monta nuhaa ja nyt toi vatsatauti ja nyt heti päälle taas nuhaa.. Kaipa tähän alkaa jo tottumaan. Yöunet vaan menee tytöllä aina ihan sekasin tässä nuhan alussa kun on toi tukkoisuus pahimmillaan. Viime yönä heräs kolmen aikaan ihan pirteenä ja tunnin siinä väännettiin kun yritin saada takas nukkumaan mutta ei mitään. Olin sit jo luovuttamassa että noustaan sitten ylös niin mies sitten lupas nousta tytön kanssa ja sain nukkuu vielä 7 asti, ihana mies emoticon  Oli saanut tytön kuulemma joskus 5 jälkeen taas nukkumaan. Toivotaan että ens yö menis sitten taas paremmin..

täällä kans ryömitään... tosin perruuttamalla..emoticon hirvee huuto kun jää jummiin johki.. :) ei osaa vielä itte kääntyy ympäri... saati  mennä itte etteenpäin.. :)
meillä istutaan myös kovasti. oon väsännyt tonne divaanisohvan nurkkaan sille oman "offisen" : tyynyillä tuettuna istumaan jumppa/lelukaaren alle ja kaaaaaaaaikkki lelut sille sinne. hauskan näköinen. siellä se istua napottaa tyynyjen keskellä lelujensa kaa ja höpisee ja leikkii ja jos tulee väsy niin kallistaa vähän itteesä ja oiva ihanan lepposa asento lepäilyyn. viihtyy toista tuntia siellä hihkumassa j höpisemässä. varsinkin jos me katellaan teeveetä siinä.
pulkan viivi sai viikonloppuna ja voi ihanuus kuinka onnellinen se oli siellä pulkan kyyissä.. olivaan pakkasta 15 niin piti pistää vaaleanpunainen talja sille  ja vielä (toppapuvun päälle) isuttaa sitä siinä makkuupussissa joka tuli äippäpaketissa. olihan neiti yhtä hihkumista.. :) kuviakin laiton facebookkiin. tänne niitä en saa laitettuu... :(
ja jes! emoticon viivi on nyt kolmena aamuna vedellyt kaurapuuroo niinku vanhatekijä.. :) äitin aamu helpottuu kummasti kun saadaan samaa puuroo vedellä napaan.... :) ja viiville ei tarvii tehä ennään jauhepuuroo.. se oliki kummallista koostumukseltaan.. maku oli kyllä hedelmäinen mutta kyllä mä mielummin syötän normi puuroo ja marjoja ku jotain tehdasvalmisteista.
mitä ne höpisi lehdissä ja joka paikasa että tulipalopakkasia?? ei täällä oo ku 7 astetta.. illalla tosin oli pari kymmentä. me lähtää pulkkailee viivin kaa.. mukavaa päivää muille mammoille.. :)

Hengissä ollaan täälläkin! Käyn kyllä lukemas teidän juttuja, mut eipä oo kauhiasti kirjoitettavaa kun arki menee meilläkin omalla painollaan :) Rytmit on muodostunu itsestään, ilman sen kummempia kellotuksia!
Roni on yks aurinkolapsi, hirveesti hihkuu ja kiljuukarjuu! Senkin pieni maailma on avartunu valtavasti kun nyt reilun viikon ryöminy! Eilen se löys koiran vesikupin keittiössä, litsläts vaan kuului ja oltiinhan sitä sitten kyynerpäitä myöten märkiä :) Ja ihan silmätpyöreenä onnessaan ja ihastuksissaan hiplas 10min keittiön nukkamattoa emoticon *muiskis*

Joululahjat on kaikki muut hankittu, paitsi miehen.. sillä kun on realistisia toiveita, mm. htc desinger puhelin (rapiat 400€) johon melkein mulla on varaa ja uus auto yms :DD miehet..

Noh, Aurinkopoika jo hihkuukin sängyssään heräämisen merkiksi!

Pst, oman joululahjani kävin varaamassa tänään, 2.2.11 tulis uus tatuointi ihoon! Ronin jalanjälki, joka on painettu pojun ollessa 1vko ja siihen jotenki kivatsi kylkeen "Roni~I0", kattoo ny mitä se tatuoija keksii :)

Takaisin