Heippavaan! Pitkästäaikaa..
Koska kaikki muutkin on sen sanoneet, niin sanon nyt minkän, eli hiton hidas eikä mitään tolkkua täs uudes versios!! YNGH#¤%&
Viimeisimpänä kirjoitettu ei välttis ookkaa ekana topicina tai mitenkään korostettu, vaan pitää tajuu kattoo pvm/klon aikaa..
Kirjoitan tähän samaan viestiin kaikkien eri aiheiden turinat kun en jaksa tapella foorumin kans..
Kiinteistä, 5kk neuvolas ei tosiaan ollu noussu paino kuin 170g verraten 4kk neuvolaan -toki pituutta oli sit tullu 3,5cm mut käsky kävi; kiinteiden lisäys! Nyt siis syödään 4-5 ateriaa päivässä, aloitettiin heti ke aamuna puuro ja eilen illalla sit ekaa kertaa iltapuurokin. Suurinta herkkua ei ole, mut hedelmäsoseen kanssa saan kyllä uppoamaan annoksen. Josko ens viikolla alkais lihat!
Uinumisesta, edelleen täällä nukutaan kokonaisia öitä, nyt menty kivasti kellon ympäri parilla tutin laitolla. Nukkumaanmeno on aikaistunut edellisestä 22 20-21 välille! Ja ihan itsestään.. :)
Imettäny en oo enää viikkoon. Sai luvan riittää! Johan mä 5kk jaksoinkin, mikä on hyvin ottaen huomioon että olin luovuttamassa sen suhteen jo 3vkon jälkeen :) Yhtään ei ole Roni protestoinut tissittelyn loppumista, onneksi.
Tupakoinnista, joopajoo.. 2-5 menee nykyään päivässä, annoin itselleni luvan pieneen paheeseen, takaa mulle 5min oman hetken. Mutta, mä en polta pojun ollessa hereillä, eli vain ja ainoastaan sen nukkuessa päivä- tai yöunia. Toistaiseksi musta ei ole jättämään sitä lattialle et "hei äiti menee nyt tupakalle".. Kestän sen pari-kolme tuntia, minkä toinen on hereillä, ilmankin. Mutta älkää suinkaan ottako pahalla, en mä paheksu niitä jotka lapsensa jättää tupakan ajaksi yksin leikkimään :)
Uusia taitoja, Roni RYÖMII! Ikää 5kk 1vko <3 Jo viikonloppuna jouduttiin pariin otteeseen toteamaan, että "miten sä siihen päädyit" ja onhan tuo rinta maassa ja peppu pystyssä jaloilla potkinut itseänsä eteenpäin, mutta tänään, ti 7.12.2010 mä näin kun sen käsillä/ kyynärvarsilla veti itseään eteenpäin! Samaa pääsi todistamaan kaksi kaveriakin ja iskän tullessa kotiin sillekin näytti uuden taidon! :) Ei hurjia matkoja, mutta kumminkin.. Voi kun tää mami on sydän syrjällään vauvansa kehittymisestä mut samalla hiton ylpeä!! Kohta saa heittää hyvästit rauhaisalle olemiselle kun poika on lattialla, pitää olla kattomas ettei suuhun eksy mitään sinne kuulumatonta!
Paranemisia Jamille ja muillekin nuhailijoille <3