Mulla ei ole vielä menkat alkanu, eikä mitään viitteitä ole.. Imetän kyllä edelleen paljon, mut maito on kyllä nyt muuttunu oikeastaan pelkäksi juomaksi pojalle. Ehkä sillä saa hieman lisäaikaa jos oikeaa ruokaa ei ole heti tarjolla. Mut tosiaan menkkoja odotellessa.. Yhden testin oon tehny nyt tän puolen vuoden aikana, pitäis vissiin toinen tehdä tässä jossain vaiheessa varoiks, mut en kyllä usko et oisin raskaana.
Me käytiin lastenklinikalla paisekontrollissa taas tänä aamuna ja nyt ei onneks enää tarvi jatkaa ab kuureja, johan niitä pari viikkoa pieni joutukin syömään.. Ihan parantunu peppu ei vieläkään ole, mut nyt vaan katsotaan lähteekö uusimaan taas vai painuuko pois. Lääkärin mukaan toisille vaan tulee näitä ja ne pitäis helpottaa 1-1,5v ikään mennessä, ja suurin osa potilaista on poikia
Meillä poika ei myöskään pidä kökkäreisestä puurosta, ollaan sitä nyt harjoteltu jo viikon päivät mut vieläkin kakoo ja säikäyttää monesti vanhemmat kun kuulostaa niin tukehtuvalta! Mies jo kysykin et miks sitä pitää pakottaa sellasta syömään mistä se ei selkeesti pidä mut yritin sit selittää et kokkareiden syönti tulee kuitenkin jossain vaiheessa eteen ja on jo kielenkin kehityksen kannalta tärkeetä...Mut onhan se inhottavaa toista huudattaa! Mä oon antanu normi puurohiutaleita, jotka olen ensin pussissa nuijinu pieneks! Sen vinkin sain täältä joltain, kiitos siitä
Mitäs sit, meidän rytmi on aikalailla samanlainen ku teillä muilla.
Aamulla herätään klo 8 (paitsi tänään poika heräs 6.20?? ) ja 8.30-9 aamupuuro, sit leikkiä ja klo 11-12 lounas (liharuokaa) ja sit pitkät unet (2-3h) yleensä ulkona, sit taas kasvisruoka siinä 15-16, jonka jälkeen leikkiä ja oleilua. Joskus tässä välissä välipala, yleensä hedelmäsosetta ja sit pienet unet n. 1/2 h siinä klo 18. Sit illalla iltapuuro noin klo.20 ja sit tissin kautta nukkumaan kun vaikuttaa väsyneeltä, yleensä siitä 21 maissa. Ja maitoa annan joka ruoan päälle, juo minkä jaksaa. Yöllä herää sen kerran syömään, joskus ei ollenkaan. Ja poika nukkuu vielä meidän huoneessa omassa sängyssä, omakin huone hänelle olisi valmiina mut jotenkin haluan vielä pitää siinä lähellä. Ihana kuunnella tuhinaa yöllä ja varmistua et kaikki on hyvin :) Se Emmerdalen pari päivää sitten tullu jakso säikytti mutkin pahanpäiväisesti
Ainii, näin ihan sika outoa unta viime yönä, siinä tapasin
Henniv:n ja Tyttö Koon neuvolassa ja todettiin et asutaan samalla kadulla Vantaalla Korsossa ja sit jostain syystä lähdin Henniv:n kanssa kahdestaan viemään eräälle mun tutulle joulukorttia. Pimpotettiin ovikelloa ja tää mun tuttu tuli avaamaan, otti kortin ja sano et hänen täytyy lähteä vessaan ja sit me vaan jäätiin siihen ovelle seisomaan ja pähkäilemään et tuleekohan se vielä takas meidän kanssa juttelemaan...Ihan sekoa!!
Ehkä tää alkava flunssa on sekottanu mun pään ihan kunnolla!!!
No, eipä sitten kummempia tältä erää, hyvää viikonloppua kaikille!