Vauvan tuoksua <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja AnAnAtS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
http://www.youtube.com/watch?v=zRRkJ95RxIo&feature=player_embedded

kamala kälättäjä[:D] pienellä paljon asiaa[:D][:D][:D] kohta meilläki tuollasta[:)]

Kiitokset kaikille vastauksista [:)].

Me siis jatketaan lattialla leikkimistä yhdessa istuen. Aatu selvästi nauttii, kun saa olla mun sylissä ja leikkiä junallaan tai antaa vauhtia puuhamaton eläimille. Tänään varovasti vähän testailin, niin kyllä se käsi hakeutuu sivulle estämään kaatumista. On vaan niin heiveröiset kädet, että niillä voimilla ei kaatumista estetä [:-]. Tuntuu, että nykyisin tulee aika paljon istumista, kun sitterissä, turvakaukalossa ja sylissä jo istutaan, mutta täytyy seurata pojan antamia merkkejä [:)].

Mä olen ihan hurahtanut leluihin [:-], varsinkin Brion puuleluihin... Melko usein tulee tarkastettua kaupan lelutarjonta, vaikka raskaana ollessa päätin, että meille ei tule leluvuorta [8|]. Aika hyvin olen kyllä pystynyt olemaan ostamatta niitä ja tyytynyt "ikkunaostoksille". On niitä leluja silti nyt jo kertynyt lahjoina/ lahjoituksina. Lisäksi itse olen ostanut muutaman lelun poisto-/alehyllystä, jos on ollut sellainen, jonka olin ajatellut hankkia joka tapauksessa. Tää olisi varmaan sopinut aika hyvin tuonne "oudot teot vauvan kanssa" -osastolle [:D]. Varsinkin, kun Aatu ei todellakaan vielä ymmärrä lelujen päälle. Nauttii enemmän äidin kanssa puuhastelusta.

täytyy myöntää,että yhtäkään lelua en oo tähän talouteen ostanu![:D][8|] niitä tulvii ihan tarpeeks joka puolelta...

1.5vkoa vielä ja miehellä alkais isyysvapaat..jippii!3vkoa olis lomaa.. alkaa jo kyrpimään nää sen työajat,kun kolme viimestä viikkoo se on lähteny töihin 12-13 aikaan ja tullu kotio 23-24 aikaan..poika siis ei nää isänsä juuri koskaan..aamulla pikaseen jos satutaan kaikki oleen aikaseen hereillä..että en yhtään ihmettele miks poika ei suostu isänsä kanssa nukahtamaan[8|][&o]saavat harjotella sitä sit lomalla![8D]

tossa käytin jamin kylvyssä ja syötiin puurot,ja laitoin sen lattialle hetkeks leikkimään,ennen kun nukkumaan aattelin sen raahata..no sehän oli nii väsy että alko itkua hetken päästä tihrustaan ja otin syliin ja lykkäsin tutin suuhun ja jannu oli melkein heti unessa!
multa pääs ihan itku,toinen oli niin ihanan ja täydellisen näköinen,tutti melkein poskella,siinä vaan tuhisiMiten nukkuva lapsi voikin olla niin kaunis <3 huoh..kohta herkistyn uudestaan...[:D][8|]

mä koitin kanssa vähän että miten on,ottaako jami kädellä vastaan jos kaatuu istumaasennosta ja hieman se käsi haki oikeeseen paikkaan,muttei todellakaan sen varassa tulis pysymään[:D]ja neuvolassa kehottivat olemaan seisottamatta kun poika varvastelee hieman,joten hyppykiikku jää meiltä nyt sit kaappiin..hö,toinen siinä niin tykkäs olla..

MEillä kans mies tekee koko tämän viikon 12 tuntisia työpäiviä[&o][:@] joulun alla niin paljon ylitöitä... no se tietää enemmän rahaa, täytyy ajatella niin...
Mutta kyllä meillä T-E:n kanssa päivät menee niin nopeeta[:-][:D] toinen on niiin ihana[:D][:D]
Turo-Eemiliä on ruvennu hirveesti naurattamaan kaikki "oudot" äänet[:D] sitte itekkin ihan vedet silmissä nauraa kun toisella on niin mukavaa kun äidin kanssa pelleillläää[:D][:D][:D]

mutta siis henni tiedän tunteen kun mies on kirjaimellisesti koko päivän töissä [&o] onneksi väliaikaista?[:)]

no onneks on vaan tilapäistä,vuoden loppuun mennessä pitäs olla työmaa valmis,jollon rupee olee taas tavan vuoroja,mut nekin kuudesta ilta viiteen tai kuuteen...[&o][8|]ihana työpaikka siis...

viime yönä herätty 3 krt..jamilla nenu nii tukossa,että rohina kuulu ku hengitti..piti just ukko laittaa nenä-friidaa hakemaan,ei tolla pikkusella saa mitää otettua...kokeilin sitä sipuliakin,vaan ei tuntunu olevan apua..meillä hais vaan ihan järkylle täällä[&:][:'(]

Voi luoja tätä uutta foorumia..ei toimi ees tavis koneella,nii en yhtää ihmettele jos ette läppärillä saa toimimaan...hiidas..pikkusen vierotusoireita alkanu oleen,kun ei oo päässy sisään :D

Vein ukkelin just firman pikkujouluihin..mitähän sitä ite la iltana touhuais..oisin päässy mukaan,vaan kun ei Jamia saanu mihinkään hoitoon nii en päässy..

ostin tänää possua,pitäs ruveta Jamille tekemään sosetta siitä! Ja se Libero-pakettilipukekin saapui,täytyis joku päivä lindexiin saada itsensä raahattua.. :)

Mä en ymmärrä mikä nyt jo varmaan kolmatta yötä oikein on,kun Jami ei millään nuku kunnon unia yöllä..Onko se kun on ruvennu liikkumaan enempi päivällä,nii ne tulee uniin vai mistä kiikastaa..on nii menny pepullee yöt,vaikka kaikki asiat tehään samalla lailla kun ennenkin..Ei olis pitäny kehuskella et yöt menee loistavasti...

jotain on ollu kerrottavaa tänne,mut piru kun ei oo sisää päässy,nii ny ei muista..

nii, ärsyttää kun ei oo päässy tänne. Mietin jo hetken vedänkö itteni kokonaan täältä pois, mutta en haluais katkasta yhteyksiä teihin muihin <3 on tässä reilussa vuodessa tullu niin tutuiks, että vaikeeta ois...

Yritin lähettää yksäriä, ei toimi. Muutenkin vaan lataa lataa lataa! Tänään pääsin ekaa kertaa joitakin aiheita kattoo ja kirjottaa.

Kirjotan nyt tännekkin, että Nea sai kutsun sairaalaan kontrolliin. Joutuu olemaan ainakin yhden ellei toisenkin yön siellä ja ilman vanhempia. Ja on myös syöntirajoituksia. Joutuu aika koville!

Voi Neaa <3

No joo,kävi mielessä itelläkin että en kyllä enää tuu jos näin huonoks menee tää foorumi..mutta kun miettii,nii ison homman ovat tehneet,ei voi olettaakaan,että kaikki sujuis ku rasvattu yhden päivän jälkeen..asiakkaat vaan on nii vaativia että ;D heh..

Hiukan tuntuu takkuilevan. Minäkin vasta tänään pääsin sisään. Mites se facebook-sivusto,
joka jossain kohtaa avattiin: onko aktiivisesti käytössä..?
Aikoinaan jäi liittymättä, kun en halunnut facebookissa julistaa raskautta,
mutta nyt sinnekin jo voisi tietysti liittyä :)

Meikäläinen ei oo sielläkään. Galleriassa ainoastaan, mutta onkos sielä muita kun LauraElina ja jann? Mesessäkään ei nykyään oo ketään, kun kaikki on facebookissa.

FB:ssa on meitä kyllä aika hyvin kasassa että sinne vaan mohomaha ja Poppi81 mukaan ;) Ainakin tällä hetkellä se pelittää paremmin kun tää..

mohomaha itse kans ole galleriassa.. ja itse kans olisin innostunut liittyy tuonne fb jos vaan kelpuutetaan joukkoon. ja tosiaan kirjoittelin aikaisemmin nimimerk. anihani mut salasanan unohtamisen myötä jouduin tekee uuden. kyl tympee tää uusi sivu.hidasta on,kuten moni jo mainitsinut asiasta. mutta onko se ryhmä siel fb mil nimel vai pitääkö jonku laittaa kutsua? jos siis huolitaan mukaan :)

Ansku87 Etsi sieltä fb:sta Kesäkuiset 2010 ja lähetä sieltä liittymispyyntö, menee vissiin Lauralle joka sitten hyväksyy sen emoticon

Ärsyttää kun tänne välillä pääsee ihan hyvin ja välillä ei ollenkaan. Silloinkun olisi asiaa ei pääse ja sittenkun ei ole kunnolla aikaa kirjoittaa niin pääsee emoticon

Ja onpas muuten hassuja hymiöitä saatavilla emoticon

Kyllähän tuo nyt melko nopeesti päästi jo sisälle..

Jamilla on nuha..nenä tuntuu olevan tukossa koko ajan..nenäfriida on kyllä ollu ehoton! Ihan mahti keksintö! suosittelen kyllä kaikille jotka ei oo vielä hankkinu..

nii en tiiä oonko maininnu,vaan meillä on päälle viikko ny menty selältä mahallee,enää ei selällä oo olleskaan :D sit kun ei voi ite kääntyä takas selällee nii mahoton huuto jatkuvasti täällä..argh :D
ja pylly nousee kovasti jo ja eteen päin yrittää,en usko että kauaa menee et hoksaa senkin..

Miehellä oli lauantaina pikkujoulutkin..se on kyllä kun kerran vuodessa käy jossain ottamassa,nii täytyy vetää ittensä sellaseen kuntoon että oksat pois..siivottiin herran oksennuksia  olkkarinmatolta aamuyöllä..ai että olin niin ylpee ukostani että! Sunnuntaina lähdettiinkin sit sotkaan ja sain kauan haluamani nukkamaton,miehen piikkiin tietty ;) hintakaan ollu ku 70€ :D sit jouduttii ostaa uus kakekin vielä lisäksi,nii tulihan herran pikkujouluille hintaa :D sano itekin kyllä että ei tarvii taas vuotee käydä yhtää missään,mistään ei oo jääny paitsi vaikka onkin ollu ja ottanu sillon tällön vaan kotosalla..

Possua ollaan nyt parina päivänä maisteltu ja ai että maistuu jamille! Ehta lihansyöjä tulee ilmeisesti meidän pojasta :D

Olipa hassua lukea Henniv:n tekstiä.
Katsos, Nellakin on flunssassa. Ja munkin miehellä oli pikkujoulut ja överiksihän ne meni.
Tämähän on todellista vertaistukea!!!emoticon

mulle tää ollu taas niin hidasta että.. ja vieroitusoireet senkun pahenee..emoticon

henniv perheesee paranemisia.. nenä friida on kyl loisto.

ja tosiaan laitoin kutsua sinne ja jos epäilee oonko minä nii nim. AO...

mutta taidan koettaa viel pari paikkaa lukemassa.jahka tää aukenee..

Meil on mennyt kaksi olkkarin mattoa miehen takia vaihtoon emoticon  Ekaks kaatoi punaviinit pitkin mattoa, ja toiseen sitten kunnon laatoitukset kun piti vähän liikaa juoda..
Ei noi miehet vaan osaa :)

Meillä onkin sitten lääkärireissu huomenna edessä, Iida on oksentanut koko päivän ja mikään ei meinaa pysyä sisällä. Tai no kattoo nyt pitääkö lähteä vielä tänään päivystykseen.. Vettä ja maitoa oon koittanu juottaa että saa nestettä, välillä pysyy hetken sisällä mutta sitten tulee oksu emoticon  Kuumetta ei ole ja muuten tyttö ollut kyllä ihan virkeä ja iloinen. Toivotaan että menis nopeaa ohi..

Takaisin