summerwine
Näppärä viestien naputtelija
3pvä ne palautukset tulee juu[:)] oon niiiiin kade niille jotka niitä saa[:D] ittelle ne ei kerkeä tulla ees tilille kun ulosotto vie ne, mutta ehkä parempi niin että tulee sitten joskus nekin velat maksettua[8|] oon kyllä niin katkera exälle loppuelämäni kun sen takia mulla vieläkin raha-asiat päin persettä[:@][:@][:@] huoh. Ja mieskään palautuksia saa kun joutui maksamaan. Voi kun olis niiiiiin kivaa ostella joululahjoja jne, mutta tänä jouluna kaikki saa lahjaks vaan sen että poika menee niitä ihmisiä hauskuuttamaan[:D]
Tänään sain kelalta päätöksen hoitorahastakin.. mulle jää 8 eur/kk rahaa vuokran jälkeen, voi juma[:D][:D] pitäis pomolta kysellä et saisinko tehä hoitovapaan aikana viikonloppuhommia niin sais ees vähän rahaa että sais maksettua oman osuutensa edes kaikista "pakollisista" laskuista[8|] on tää elämä joskus niiiin perseestä.
Tänään sain kelalta päätöksen hoitorahastakin.. mulle jää 8 eur/kk rahaa vuokran jälkeen, voi juma[:D][:D] pitäis pomolta kysellä et saisinko tehä hoitovapaan aikana viikonloppuhommia niin sais ees vähän rahaa että sais maksettua oman osuutensa edes kaikista "pakollisista" laskuista[8|] on tää elämä joskus niiiin perseestä.