Iinamarika
Näppärä viestien naputtelija
Jos kaikki on kunnossa niin näiden mittojen mukaan jotka ultrassa saatiin laskettuna tein tuon cb testin 4+1 ja se tosiaan näyttää montako viikkoa hedelmöittymisestä on eli että olisi tapahtunut yli kolmeviikkoa sitten eli ajattelin olevani silloin vähintään raskausviikolla 5+ jotain tämä ei kuitenkaan nyt täsmännyt noihin saatuihin mittoihin joten hcg joko noussut nopeasti tai kehitys loppunut viikko sitten.. Oon yrittäny pysyä toiveikkaana... Tullu paljo googleteltua vastaavia tapauksia ja on ihan suht yleistä niinku tääläki moni ajatellu olevansa pidemmällä... Luin myös paljon siitä miten varhaisultrassa on tehty mittausvirheitä ja nt-ultrassa viikot onkin ollut enemmän.. Ei auta kun odotellaMä sain tuolla Clearbluen digillä 3+ vasta mun laskujen mukaan vasta 5+3. Silloin jo huolestuin, että hcg ei nouse normaalisti. Netistä löysin tuon testin viitearvot, millä näyttää sen 3+. Milloin sä sait tuon 3+ sillä testillä? On kyllä piinaavaa odotella asiaan vahvistusta Itse olen kyllä jo luopunut toivosta. Sain vaan uuden ajan ultraan vasta 2 viikon kuluttua. Kiva odotella sinne asti... Varsinkin kun oireitakin vielä on.
Tsemppiä sulle