Varhaisultra

Täällä myös huonoja uutisia ultrassa. Meille ei tule lokakuista vauvaa. Keskeytynyt keskenmeno tai mahdollinen rypäleraskaus. Hcg tulokset pitäisi tulla tänään. Cytotekit sain mukaan. Olisihan se mennytkin ihan liian helposti, jos ekalla yrittämällä olisi onnistunut.
Voi ei! Voimia :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred itse istun juuri tänään saamalla lähetteellä ultrajonossa päivystyksessä, aiheena keskenmenon poissulkeminen (eli tarkistaminen).... että jännittää kyllä..... kohta selvlää täälläkin, mutta pelkään pahinta....
 
Voi ei! Voimia :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred itse istun juuri tänään saamalla lähetteellä ultrajonossa päivystyksessä, aiheena keskenmenon poissulkeminen (eli tarkistaminen).... että jännittää kyllä..... kohta selvlää täälläkin, mutta pelkään pahinta....

Voi toivottavasti siellä nyt tulisi ainakin hyviä uutisia!
 
Täällä kans neuvolassa varhaisultra käytynä. Ei näkynyt kuin että oikeassa paikassa on ja ruskuaispussi, muuta ei pystynyt vielä selkeästi sanomaan, mutta jospa oli vain liian aikaista.. ihmettelinkin miten neuvola antoi ajan nyt jo (5+6 heidän laskujen mukaan, omien mukaan 6+0), taisi mennä sillä tädillä laskut vähän sekaisin koska ensin sekin puhui 6+5:stä :confused005 sanoi kyllä että periaatteessa kaikki näyttää ihan hyvältä, mutta selkeää sykettä ei vielä nähnyt, joten ensi viikolla uudestaan, ja otetaan varalta verikokeilla hcg myös tänään ja ens viikolla. Jotain siellä sykki mutta ei ollut vielä sellaista tiheää kun sikiön sydämensyke.

Eli ainakin oman kokemuksen perusteella suosittelen ottamaan mieluummin vähä myöhempään ton ultran, paitsi jos tärkeintä tietää ettei oo kohdunulkoinen. Ens viikolla pääsen onneksi uudestaan ja toi mun terkka on kyllä tosi ymmärtäväinen.
Ainakin olosuhteet ovat suotuisat! Toivomme parasta ja onneksi pääset pian uusintaan! :Heartpink
 
Ei sanonut mitään tuollaista :confused005 teki vaan neuvolan terkka niin en sitte tiiä vaikuttaako se. Mitähän tuo sikiökaiku meinaa?

Eli että siellä ultrassa näkyisi se sikiön alku. Mulla näkyi raskaus on kohdussa ja sielä ruskuaispussi, muttei itse sikiötä eli tuli epäilys tuulimunasta. Ellei se ole nyt sitten paljon pienempi kuin piti (rv 5) ja ultraaja ei vain saanut sitä näkyviin. Nähtävästi näillä päivillä on suurikin väli koska ultraa.
 
Eli että siellä ultrassa näkyisi se sikiön alku. Mulla näkyi raskaus on kohdussa ja sielä ruskuaispussi, muttei itse sikiötä eli tuli epäilys tuulimunasta. Ellei se ole nyt sitten paljon pienempi kuin piti (rv 5) ja ultraaja ei vain saanut sitä näkyviin. Nähtävästi näillä päivillä on suurikin väli koska ultraa.

Ei oikein selkeästi saanut näkyviin ainakaan sikiötä eikä sanonut tähän oikein suuntaan tai toiseen :confused005 veikkaan kans että tässä vaiheessa parinkin päivän heitolla on isoa vaikutusta. Toivotaan että ens viikolla molemmille parempia uutisia :Heartred Mulla on aika tarkkaan tiedossa millon ovis oli eli päivissä ei mulla voi kovin suurta heittoa olla. Ens viikolla olis 6+3/4 kun ultrataan seuraavan kerran, sitten ollaan varmasti viisaampia.
 
Voi ei! Voimia :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred itse istun juuri tänään saamalla lähetteellä ultrajonossa päivystyksessä, aiheena keskenmenon poissulkeminen (eli tarkistaminen).... että jännittää kyllä..... kohta selvlää täälläkin, mutta pelkään pahinta....

Toivottavasti jaksat tulla sitten kertomaan miten meni!
 
Toivottavasti jaksat tulla sitten kertomaan miten meni!

kaikki meni hyvin. Pieni on oikeassa paikassa ja vastaa 6+1 viikkoja ja sykekin oli jo havaittavissa :love7:love7:love7
Verenvuodolle ei löytynyt syytä, raskausontelossa (?) näkyi pieni tumma alue, josta uskoi vuodon tulleen, mutta ei siis mitään ihmeempää tässä vaiheessa voida siitä tulkita.

Voi jestas tätä helpotuksen määrää :smiley-angelic003
Se viimeöinen vuoto oli sen verran runsas ja kun se vessassa ravaaminen ja rintojen aristelukin loppui tällä viikolla, niin pelkäsin kyllä pahinta! Se mikä puuttui, oli kipu, johon lienee syytä suhtautua kuulema vakavasti.
Nyt uskallan vähän hengähtää ja jatkaa odottelua päivä kerrallaan.

Tiedän miten kamalaa epätietoisuudessa odottelu on, niin sympatiani teille ja vielä pahoittelut ikävien uutisten saajille :Heartbigred
 
kaikki meni hyvin. Pieni on oikeassa paikassa ja vastaa 6+1 viikkoja ja sykekin oli jo havaittavissa :love7:love7:love7
Verenvuodolle ei löytynyt syytä, raskausontelossa (?) näkyi pieni tumma alue, josta uskoi vuodon tulleen, mutta ei siis mitään ihmeempää tässä vaiheessa voida siitä tulkita.

Voi jestas tätä helpotuksen määrää :smiley-angelic003
Se viimeöinen vuoto oli sen verran runsas ja kun se vessassa ravaaminen ja rintojen aristelukin loppui tällä viikolla, niin pelkäsin kyllä pahinta! Se mikä puuttui, oli kipu, johon lienee syytä suhtautua kuulema vakavasti.
Nyt uskallan vähän hengähtää ja jatkaa odottelua päivä kerrallaan.

Tiedän miten kamalaa epätietoisuudessa odottelu on, niin sympatiani teille ja vielä pahoittelut ikävien uutisten saajille :Heartbigred
Ihan mahtavaa!!:Heartbigred
 
kaikki meni hyvin. Pieni on oikeassa paikassa ja vastaa 6+1 viikkoja ja sykekin oli jo havaittavissa :love7:love7:love7
Verenvuodolle ei löytynyt syytä, raskausontelossa (?) näkyi pieni tumma alue, josta uskoi vuodon tulleen, mutta ei siis mitään ihmeempää tässä vaiheessa voida siitä tulkita.

Voi jestas tätä helpotuksen määrää :smiley-angelic003
Se viimeöinen vuoto oli sen verran runsas ja kun se vessassa ravaaminen ja rintojen aristelukin loppui tällä viikolla, niin pelkäsin kyllä pahinta! Se mikä puuttui, oli kipu, johon lienee syytä suhtautua kuulema vakavasti.
Nyt uskallan vähän hengähtää ja jatkaa odottelua päivä kerrallaan.

Tiedän miten kamalaa epätietoisuudessa odottelu on, niin sympatiani teille ja vielä pahoittelut ikävien uutisten saajille :Heartbigred

Ihania uutisia! :happy:
 
Täällä myös huonoja uutisia ultrassa. Meille ei tule lokakuista vauvaa. Keskeytynyt keskenmeno tai mahdollinen rypäleraskaus. Hcg tulokset pitäisi tulla tänään. Cytotekit sain mukaan. Olisihan se mennytkin ihan liian helposti, jos ekalla yrittämällä olisi onnistunut.

Voi ei! Olen todella pahoillani :sad001Toivottavasti tyhjennys menee mahdollisimman sujuvasti ja kivuttomasti :Heartred
 
kaikki meni hyvin. Pieni on oikeassa paikassa ja vastaa 6+1 viikkoja ja sykekin oli jo havaittavissa :love7:love7:love7
Verenvuodolle ei löytynyt syytä, raskausontelossa (?) näkyi pieni tumma alue, josta uskoi vuodon tulleen, mutta ei siis mitään ihmeempää tässä vaiheessa voida siitä tulkita.

Voi jestas tätä helpotuksen määrää :smiley-angelic003
Se viimeöinen vuoto oli sen verran runsas ja kun se vessassa ravaaminen ja rintojen aristelukin loppui tällä viikolla, niin pelkäsin kyllä pahinta! Se mikä puuttui, oli kipu, johon lienee syytä suhtautua kuulema vakavasti.
Nyt uskallan vähän hengähtää ja jatkaa odottelua päivä kerrallaan.

Tiedän miten kamalaa epätietoisuudessa odottelu on, niin sympatiani teille ja vielä pahoittelut ikävien uutisten saajille :Heartbigred

Oi että, onnea hyvistä uutisista :Heartred
 
Täällä myös huonoja uutisia ultrassa. Meille ei tule lokakuista vauvaa. Keskeytynyt keskenmeno tai mahdollinen rypäleraskaus. Hcg tulokset pitäisi tulla tänään. Cytotekit sain mukaan. Olisihan se mennytkin ihan liian helposti, jos ekalla yrittämällä olisi onnistunut.


Oon pahoillani ❤️
 
Täällä hiukan hämmentävä ensimmäinen ultra. Menkoista laskettuna ajattelin olevani viikoilla 7+1 (ja olin lämpötilojen perusteella lähes varma että ovulaatio tapahtui kp16), mutta vain pieni raskauspussi näkyi ja arvio oli, että raskaus olisi maksimissaan viikolla 5+6. Jos tämä on oikein, olisin plussannut jo kuusi päivää hedelmöittymisen jälkeen, joka kuulostaa kovin aikaiselta... Nyt stressataan seuraavaan ultraan asti.
 
Käyty on, ei löytynyt kunnollista sikiökaikua tai sykettä. Kontorolli maanantaille, jos todetaan tuulimunaksi niin lähete poliklinikalle. Hyvä silti että kävin, tuulimunat voi kuulemma pysyä mukana pitkään.

En olisi uskonut, sen verran vahvat oireet. Pientä epätoivoista toivetta johtuen hedelmöittymisajankohdasta ja pari muttaa mutta... Nähdääs se sitten maanantaina.

Joko on selvinnyt tilanne? Täällä pidetään teille peukkuja kovasti!
 
Täällä hiukan hämmentävä ensimmäinen ultra. Menkoista laskettuna ajattelin olevani viikoilla 7+1 (ja olin lämpötilojen perusteella lähes varma että ovulaatio tapahtui kp16), mutta vain pieni raskauspussi näkyi ja arvio oli, että raskaus olisi maksimissaan viikolla 5+6. Jos tämä on oikein, olisin plussannut jo kuusi päivää hedelmöittymisen jälkeen, joka kuulostaa kovin aikaiselta... Nyt stressataan seuraavaan ultraan asti.
Voi ei, milloin teillä on seuraava ultra? Joudutteko odottamaan sinne rv12+?
 
Voi ei, milloin teillä on seuraava ultra? Joudutteko odottamaan sinne rv12+?

Kävin yksityisellä ja he tarjoavat ilmaisen seurantakäynnin kahden viikon päästä, joten viimeistään silloin. Mietin vielä, menenkö viikon päästä paikalliseen sairaalaan yksityiselle puolelle ultraamaan. Jos silloin viikot olisivat 6+6 niin toivottavasti näkyisi jo enemmän. Mitään keskenmenon oireita ei tässä vaiheessa ole.
 
Joko on selvinnyt tilanne? Täällä pidetään teille peukkuja kovasti!

Käyty on, tällä kertaa löytyi pieni sikiön kaiku 6+1( vasta ??) ja lepatuskin eli syke näkyi. :smiley-angelic001Hän oli vain tosi pieni versus koska plussattiin ja ollaan oltu yhdynnässä. :smiley-angelic006 En tiiä, heittääkö ovulaatio vai onko miehellä jotain supersiittiöitä jotka elää tyyliin viikon johtimissa. :wink kahden viikon päästä uusi tsekkaus että kehittyykö normaalisti.

Tosin nämä 2 edellistäkin ovat sitten np-ultraan ottaneet viikolla kiinni joten kaikki kehittyy kai omaan tahtiin.. Osaisko olla nyt hetken murehtimatta?
 
Takaisin
Top