Varhaisultra

Keskustelun 'Lokakuiset 2021' aloitti Kenguemo, 5 helmi 2021.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Kenguemo Peruskäyttäjä Lokakuun äidit 2019

Ootteko ajatelleet mennä ja milloin?
  2. Kenguemo Peruskäyttäjä Lokakuun äidit 2019

Itsellä on aika ultraan viiikon päästä.
    • Tykkää Tykkää x 3
  3. Lumikukka21 Aloittelija Lokakuiset 2021

Mulla neuvola lähetti ultraan kun ei ihan tietoa missä mennään. Reilu viikon päästä on.
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. vispipuuro123 Tuttu foorumilla Lokakuiset 2021 Lokakuun äidit 2019

Meillä on sellainen systeemi, että ekan neuvolan jälkeen pääsee ultraan eli siinä 8-9 viikolla. Kiva ettei tarvi nt-ultraan asti odottaa:)
    • Voittaja Voittaja x 1
  5. Grin Peruskäyttäjä Lokakuiset 2021

En saanut lähetettä varhaisultraan vaikka taustalla kaikenlaista (suljetun foorumin juttuja), mutta varasin itse. Terveystalo suositteli vasta 23.2, joka sitten ois vko 8 (vasta :dead:). En malta odottaa! :smiley-angelic006
    • Sympatiaa Sympatiaa x 2
  6. Wizzie Peruskäyttäjä Lokakuiset 2021

18.2. eli 7+3 mennään kurkkaamaan tilannetta yksityiselle klinikalle. Ekassa raskaudessa se oli ihana, vahvistava kokemus ja kerta mun vakuutus korvaa tälläkin kertaa niin ei voi jättää käymättä :)
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  7. Rinttastiina Ihastunut foorumiin Lokakuiset 2021

24.2. Käydään yksityisellä (perhe-arte), silloin rv7+3. Esikoisen aikana kävin kolmessa ultrassa ennen rv12 ultraa, km jätti jälkensä...
    Nyt toivon että tuo yksi ultra riittäisi mut tarvittaessa sit yksi vielä ennen kunnallista:p
    • Tykkää Tykkää x 2
  8. mamma933 Aloittelija

Mä kävin tänää kunnallisella gynellä ja samalla pyysin jos ultrais ja nyt viikkoja 5+4 ja siellä näky ruskuaispussi ja alkion alku kyllä tuli itku ..
    • Voittaja Voittaja x 6
  9. Vavec Peruskäyttäjä Lokakuiset 2021

Mä varasin 22.2 ja mun laskujen mukaan olis 7+0, perhe-arteen mennään mekin :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  10. Kenguemo Peruskäyttäjä Lokakuun äidit 2019

Vispipuuro vähänkö hyvä systeemi tuo neuvolan kautta ultra. Olisipa täälläkin.

Rinttastiina mä kans kävin viime raskaudessa kolme kertaa ultrassa ennen nt ultraa.
    • Tykkää Tykkää x 1
  11. Daiya Rakastunut foorumiin Lokakuiset 2021 Toukokuun äidit 2019

Meillä saa kans kunnalliselta varhaisultran, mikä on kyllä todella jees :smug: mullakin jo ens viikon perjantaina, sillon just vasta 6+0, mutta neuvola antoi tosi aikaiseen. Toivotaan, että näkyisi jo syke vaikka varmempaahan se olisi myöhemmin. Esikoisesta en käyny, edellisestä raskaudesta käytiin yksityisellä.
    • Tykkää Tykkää x 2
  12. Iinamarika Aloittelija

Itse sain neuvolan kautta lähetteen sillä viikot ovat epäselvillä... Edelliset kuukautiset olleet syyskuussa eli kolme kuukautta jäänyt väliin ennen plussaa.. Viimeinen negatiivinen testi on tammikuun alusta.. Jännittää kyllä hurjasti millä viikoilla jo mennään tällä hetkellä pitäisi olla vähintään 6+1 clearbluen testin mukaan... Jännittää myös että onhan kaikki niinkuin pitää.. Ei uskalla liikaa innostua varsinkaan kun ystäväni sai juuri
    keskenmenon... Toivottavasti kaikki olisi hyvin.. Ultraajan sain 15.2 eli vielä olisi 9 päivää ennen sitä..
  13. Jam&Spoon Aloittelija Lokakuiset 2021

Ensviikolla 6+0. Halusin käydä ennen neuvolaa.
    • Tykkää Tykkää x 1
  14. Carla021021 Peruskäyttäjä Lokakuiset 2021

Varattiin osana hedelmöityshoitojen seurantaa ensi viikolle 6+5. Olisin halunnut aikaisemmin, lähinnä kohdunulkoista tarkistamaan, mutta sairaalasta vastattiin, että otetaan sinne missä voi jo sykekin kuulua :Heartpink
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  15. Daiya Rakastunut foorumiin Lokakuiset 2021 Toukokuun äidit 2019

Minä päivänä ensimmäisillä ultrat tällä viikolla? Mulla perjantaina... menispä viikko äkkiä :excited001
    • Tykkää Tykkää x 2
  16. Rotokastinen Tuttu foorumilla Heinämammat 2018

En aatellu erityisesti varailla, joskaan en muista viime kerralta et kuuluiko täällä julkisen puolen tarjontaan.. Pitäiski rimpautella neuvolaan!
  17. Jam&Spoon Aloittelija Lokakuiset 2021

Keskiviikkona eli huomenna, jännä nähä vastaako omia laskuja vai onko pidemmällä mitä epäilen..
    • Tykkää Tykkää x 5
  18. Vaapukka Tuttu foorumilla Lokakuiset 2021

Ihan tosi? Huomenna jo! Vähänkö jännää! Tsemppiä sinne :Heartpink
    • Tykkää Tykkää x 1
  19. rosemaria Aloittelija Lokakuiset 2021

Tänään oli eka ultra (rv 6+0, meillä laskettu aika varmistui 5.10.21), ja vauvalla kaikki hyvin! Oon niiiin helpottunut, että syke löytyi ja kaikki oli kunnossa! Jännitti niin paljon... Tsemppiä kaikille odotuksen jännitykseen ja toivotaan jokaiselle hyviä uutisia!
    :Heartbigred
    • Tykkää Tykkää x 6
    • Voittaja Voittaja x 5
  20. Sopuli30 Peruskäyttäjä Lokakuiset 2021

Tänään varailin 1.3. ajan yksityiselle. Tuolloin pitäisi olla rv 7+0. Voi kun ei millään jaksaisi odottaa ja tekis vaan mieli kiukutella :arghh:
    • Tykkää Tykkää x 1

Jaa tämä sivu