Varhaisultra

Meillä on sellainen systeemi, että ekan neuvolan jälkeen pääsee ultraan eli siinä 8-9 viikolla. Kiva ettei tarvi nt-ultraan asti odottaa:)
 
En saanut lähetettä varhaisultraan vaikka taustalla kaikenlaista (suljetun foorumin juttuja), mutta varasin itse. Terveystalo suositteli vasta 23.2, joka sitten ois vko 8 (vasta :dead:). En malta odottaa! :smiley-angelic006
 
18.2. eli 7+3 mennään kurkkaamaan tilannetta yksityiselle klinikalle. Ekassa raskaudessa se oli ihana, vahvistava kokemus ja kerta mun vakuutus korvaa tälläkin kertaa niin ei voi jättää käymättä :)
 
24.2. Käydään yksityisellä (perhe-arte), silloin rv7+3. Esikoisen aikana kävin kolmessa ultrassa ennen rv12 ultraa, km jätti jälkensä...
Nyt toivon että tuo yksi ultra riittäisi mut tarvittaessa sit yksi vielä ennen kunnallista:p
 
Mä kävin tänää kunnallisella gynellä ja samalla pyysin jos ultrais ja nyt viikkoja 5+4 ja siellä näky ruskuaispussi ja alkion alku kyllä tuli itku ..
 
Mä varasin 22.2 ja mun laskujen mukaan olis 7+0, perhe-arteen mennään mekin :)
 
Vispipuuro vähänkö hyvä systeemi tuo neuvolan kautta ultra. Olisipa täälläkin.

Rinttastiina mä kans kävin viime raskaudessa kolme kertaa ultrassa ennen nt ultraa.
 
Meillä saa kans kunnalliselta varhaisultran, mikä on kyllä todella jees :smug: mullakin jo ens viikon perjantaina, sillon just vasta 6+0, mutta neuvola antoi tosi aikaiseen. Toivotaan, että näkyisi jo syke vaikka varmempaahan se olisi myöhemmin. Esikoisesta en käyny, edellisestä raskaudesta käytiin yksityisellä.
 
Itse sain neuvolan kautta lähetteen sillä viikot ovat epäselvillä... Edelliset kuukautiset olleet syyskuussa eli kolme kuukautta jäänyt väliin ennen plussaa.. Viimeinen negatiivinen testi on tammikuun alusta.. Jännittää kyllä hurjasti millä viikoilla jo mennään tällä hetkellä pitäisi olla vähintään 6+1 clearbluen testin mukaan... Jännittää myös että onhan kaikki niinkuin pitää.. Ei uskalla liikaa innostua varsinkaan kun ystäväni sai juuri
keskenmenon... Toivottavasti kaikki olisi hyvin.. Ultraajan sain 15.2 eli vielä olisi 9 päivää ennen sitä..
 
Varattiin osana hedelmöityshoitojen seurantaa ensi viikolle 6+5. Olisin halunnut aikaisemmin, lähinnä kohdunulkoista tarkistamaan, mutta sairaalasta vastattiin, että otetaan sinne missä voi jo sykekin kuulua :Heartpink
 
En aatellu erityisesti varailla, joskaan en muista viime kerralta et kuuluiko täällä julkisen puolen tarjontaan.. Pitäiski rimpautella neuvolaan!
 
Tänään oli eka ultra (rv 6+0, meillä laskettu aika varmistui 5.10.21), ja vauvalla kaikki hyvin! Oon niiiin helpottunut, että syke löytyi ja kaikki oli kunnossa! Jännitti niin paljon... Tsemppiä kaikille odotuksen jännitykseen ja toivotaan jokaiselle hyviä uutisia!
:Heartbigred
 
Tänään varailin 1.3. ajan yksityiselle. Tuolloin pitäisi olla rv 7+0. Voi kun ei millään jaksaisi odottaa ja tekis vaan mieli kiukutella :arghh:
 
Takaisin
Top