Tänään oli varhaisultra ja vahva syke löytyi! Ultran mukaan 7+4, eli ei päivänkään heittoa laskelmiin! (Toki PAS-alkuinen, niin tarkka aika on ollut tiedossa koko ajan.)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enää 2 viikkoo nt-ultraan, miten mä kestän :bag:
Mulla vielä vajaa kuukausEnää 2 viikkoo nt-ultraan, miten mä kestän :bag:
Täällä nt-ultraan reilu 2 viikkoa ja harmittaa jo tässä vaiheessa tosi paljon, kun kumppani ei pääse näiden rajoitusten vuoksi mukaan. Jos en olisi dopplerilla löytänyt sykkeitä, niin tämä odottelu olisi kyllä yhtä tuskaa. Sykkeet löysin siis rv 8+5. Takana on yksi tuulimunaraskaus, joten vähän jännitystä ollut ilmassa. Tuntuu niin hurjalta kuinka pitkä odottelu tässä alussa useimmiten on ennen kuin saa tietää mitään varmaksi. Päätin kuitenkin jo varhaisessa vaiheessa, etten varhaisultraa tällä kertaa varaa.
Onpa kurjaa, jos kumppani ei pääse mukaan.Täällä nt-ultraan reilu 2 viikkoa ja harmittaa jo tässä vaiheessa tosi paljon, kun kumppani ei pääse näiden rajoitusten vuoksi mukaan. Jos en olisi dopplerilla löytänyt sykkeitä, niin tämä odottelu olisi kyllä yhtä tuskaa. Sykkeet löysin siis rv 8+5. Takana on yksi tuulimunaraskaus, joten vähän jännitystä ollut ilmassa. Tuntuu niin hurjalta kuinka pitkä odottelu tässä alussa useimmiten on ennen kuin saa tietää mitään varmaksi. Päätin kuitenkin jo varhaisessa vaiheessa, etten varhaisultraa tällä kertaa varaa.
Kannattaa varmistaa vielä lähempänä ultraa, että saako kumppani olla mukana. Ainakin mitä oon lueskellut niin joka paikassa on yksi tukihenkilö saanut olla mukana kuitenkin? :) Oletuksella että Suomessa... :angelic:
TAYSin ultraan ollaan menossa, eikä siellä siis rajoitusten vuoksi saa olla ultrassa tukihenkilöä mukana. Tämä on kyllä ihan järjetön sääntö etenkin, kun varmaan suurimman osan tukihenkilö asuu samassa taloudessa. Täten tällä säännöllä ei juurikaan ole merkitystä koronan ehkäisyssä. En ole ihan 100 varma, mutta moni spekuloi nyt sitä, että siellä saisi muilla kuin äitiyspolikäynneillä olla tukihenkilö mukana. Tehdään nyt sitten varmaan niin, että kumppani on parkkihallissa odottamassa ja mä soitan hälle videopuhelua. Ihme kikkailua näinkin suuren asian äärellä