Varhaisultra

Käyty on, tällä kertaa löytyi pieni sikiön kaiku 6+1( vasta ??) ja lepatuskin eli syke näkyi. :smiley-angelic001Hän oli vain tosi pieni versus koska plussattiin ja ollaan oltu yhdynnässä. :smiley-angelic006 En tiiä, heittääkö ovulaatio vai onko miehellä jotain supersiittiöitä jotka elää tyyliin viikon johtimissa. :wink kahden viikon päästä uusi tsekkaus että kehittyykö normaalisti.

Tosin nämä 2 edellistäkin ovat sitten np-ultraan ottaneet viikolla kiinni joten kaikki kehittyy kai omaan tahtiin.. Osaisko olla nyt hetken murehtimatta?

Hienoa että sykekin löytyi! Toivotaan, että on vaan tosiaan vaikka niistä supersiittiöistä kyse :wink ja hyvä että pääsette vielä tsekkiin ettei tarvitse sinne np-ultraan asti odotella. Mutta tosihan sekin on, ettei kaikki kehity niiden keskiarvokäyrien mukaan. Toivottavasti huoli hieman helpottaa :happy:
 
Käyty on, tällä kertaa löytyi pieni sikiön kaiku 6+1( vasta ??) ja lepatuskin eli syke näkyi. :smiley-angelic001Hän oli vain tosi pieni versus koska plussattiin ja ollaan oltu yhdynnässä. :smiley-angelic006 En tiiä, heittääkö ovulaatio vai onko miehellä jotain supersiittiöitä jotka elää tyyliin viikon johtimissa. :wink kahden viikon päästä uusi tsekkaus että kehittyykö normaalisti.

Tosin nämä 2 edellistäkin ovat sitten np-ultraan ottaneet viikolla kiinni joten kaikki kehittyy kai omaan tahtiin.. Osaisko olla nyt hetken murehtimatta?

Ihania uutisia! Toivottavasti pieni on yhtä sitkeä kuin miehesi simpat :grin:Heartpink
 
Mulla oli tänään ultra ja hämmennys on suuri sykettä ei löytynyt mutta sikiö oli oikeassa paikassa viikkoja ois ollu vasta 6 vaikka luulin clearblue viikkonäyttö testin perusteella että mennään jo vähintää rv8 eli mulla tuo cb testi ois näyttänyt tulosta 3+ jo viikolla 3 ja oisin plussannu viikon päästä hedelmöittymisestä... Tai sitten sikiön kehitys on pysähtynyt :sad001 veikkaan kyllä jälkimmäistä ku oireetkin on kadonnu lähes kokonaan.. Nooh soittelen huomenna neuvolaan ja katotaan saanko uuden lähetteen ja ens viikolla uudestaan ultraan..
 
Mulla oli tänään ultra ja hämmennys on suuri sykettä ei löytynyt mutta sikiö oli oikeassa paikassa viikkoja ois ollu vasta 6 vaikka luulin clearblue viikkonäyttö testin perusteella että mennään jo vähintää rv8 eli mulla tuo cb testi ois näyttänyt tulosta 3+ jo viikolla 3 ja oisin plussannu viikon päästä hedelmöittymisestä... Tai sitten sikiön kehitys on pysähtynyt :sad001 veikkaan kyllä jälkimmäistä ku oireetkin on kadonnu lähes kokonaan.. Nooh soittelen huomenna neuvolaan ja katotaan saanko uuden lähetteen ja ens viikolla uudestaan ultraan..
Voi ei:sad001 Toivottavasti saisitte uuden ultra-ajan ja asia selviäisi jotenkin. Epätietoisuus on pahinta:sorry:
 
Mulla oli tänään ultra ja hämmennys on suuri sykettä ei löytynyt mutta sikiö oli oikeassa paikassa viikkoja ois ollu vasta 6 vaikka luulin clearblue viikkonäyttö testin perusteella että mennään jo vähintää rv8 eli mulla tuo cb testi ois näyttänyt tulosta 3+ jo viikolla 3 ja oisin plussannu viikon päästä hedelmöittymisestä... Tai sitten sikiön kehitys on pysähtynyt :sad001 veikkaan kyllä jälkimmäistä ku oireetkin on kadonnu lähes kokonaan.. Nooh soittelen huomenna neuvolaan ja katotaan saanko uuden lähetteen ja ens viikolla uudestaan ultraan..

Mulla samantyylinen tilanne. Pahoinvointi on kadonnut kokonaan, mutta väsymys on jäänyt ja rinnat kipeät. Varasin nyt seuraavan ultran lauantaille jolloin ainakin pitäisi nähdä, onko kasvua tapahtunut. Voimia myös sinne!
 
Mulla samantyylinen tilanne. Pahoinvointi on kadonnut kokonaan, mutta väsymys on jäänyt ja rinnat kipeät. Varasin nyt seuraavan ultran lauantaille jolloin ainakin pitäisi nähdä, onko kasvua tapahtunut. Voimia myös sinne!
Hei joo luin ton sun aijemman viestin ja on tosiaan aika sama tilanne meillä molemmilla... Ei tosiaan auta ku toivoa että kehitystä tapahtuis ja syke näkyis seuraavas ultras
 
Mulla on kanssa samanlainen tilanne. Tänään oli ultra ja viikot varmasta hedelmöittymisajankohdasta 7+3. Ultrassa näkyi kuitenkin pieni alkio, joka vastasi viikkoja 6+0 Syke oli pienellä epätasainen. Huonolta näyttää.
Mulla on kuitenkin viime viikollakin oireet voimistuneet ja pahoinvointi on lisääntynyt jatkuvasti. Lisäksi n. 4 päivän ajan on alavatsan turvotus lisääntynyt ja housut puristaa. Reilun viikon päästä tulee kutsu uuteen ultraan. Nyt ei oikein tiedä, mitä pitäisi ajatella.
 
Oi että, onpas täällä nyt ollut monella enempi huolia tuottava kuin helpottava varhaisultra :sad001 kannattaa aina muistaa, että tyypit on tässä vaiheessa niin pieniä, että pienikin heitto mitoissa voi aiheuttaa isoja heittoja tuolla viikoissa. Riippuu myös paljon ultraajan kokemuksesta. Mutta ymmärrän täysin että huolestuttaa, yritän vain tuoda esiin että aina ei ole toivo täysin menetetty :smiley-angelic001 nyt toivotaan että jatkossa tulee vain hyviä uutisia meille kaikille!
 
Mulla on kanssa samanlainen tilanne. Tänään oli ultra ja viikot varmasta hedelmöittymisajankohdasta 7+3. Ultrassa näkyi kuitenkin pieni alkio, joka vastasi viikkoja 6+0 Syke oli pienellä epätasainen. Huonolta näyttää.
Mulla on kuitenkin viime viikollakin oireet voimistuneet ja pahoinvointi on lisääntynyt jatkuvasti. Lisäksi n. 4 päivän ajan on alavatsan turvotus lisääntynyt ja housut puristaa. Reilun viikon päästä tulee kutsu uuteen ultraan. Nyt ei oikein tiedä, mitä pitäisi ajatella.

Voi sielläkin lokakuinen teetättää pään vaivaa. ❤️ Ei kai noin pieneltä vielä saakaan edes näkyviin kunnolla sykettä, saati sanoa vielä epätasaiseksi. :confused004 Itsekin jouduin tihrustamaan eilen oikein ruudulta ja se vähän väliä katos kun liikahti. Ehkä se on tämä pimeä talvi, luontokin lepotilassa. Mulle sanottiin joskus että hankalin aika tulla raskaaksi kun pimeä kausi sotkee niin helposti hormoonitoimintaa ja kiertoa. Mut en näemmä osaa tehdä edes muuhun aikaan lapsia. o_O Ja täällä kans tuntuu pahoinvointi pahenevan ja tissit jäätyy heti kun menee ulos :confused:
 
Tulin päivittää tilanteen menin eilen jotenki niin shokkiin ku kuulin että vasta oltais rv6 ja ei sykettä.. Ku luulin että oltais vähintään 7+3... En sitte kuunnellu tai kyselly sen enempää ku olin jotenki varma et nonni kehitys on pysähtynyt... Noh soitin tänään neuvolaan josta alunperin sain lähetteen juuri siksi että ainoa tieto mitä mulla oli oli clearblue testi tulos 3+ suoraan... Ja sinne oli tullu tietenki palaute ultrasta ja nyt voin ehkä vähän huokasta helpotuksesta lääkäri oli laittanut että kaikki näyttää siltä ku pitää ja et sikiö on 5,9mm ja vastaa viikkoja 6+3 ainoo mikä oli ni oli se et sykettä ei näkyny mut sanottiin ettei välttämättä näykkään vielä noin varhain joten sain uuden lähetteen ja ajan ensi maanantaille jolloin sitte pitäis olla toi 7+3 niinku luulin et nyt jo olis ollu eli clearblue testi ois heiträny viikolla eikä kahdella niinku vielä eilen luulin ku puhu viikosta 6... Ainoo vaa et tää oireettomuus huolettaa kun edelleen tilanne voi olla myös se kehityksen pysähtyminen:sad001
 
Täällä löytyi tänään syke :love7siellä se tikutti menemään. Mittoja ei saanut otettua, mutta sanoi että näyttää kyllä ihan siltä miltä tässä vaiheessa pitääkin, kuitenkin vasta 6+4 tänään. Hcg oli viime perjantaina ollut n. 27.000 joten sekin hyvällä mallilla sen perusteella, tänään otettiin vielä uusiksi niin näkee suuntaa :) hetkeksi helpotti ainakin!
 
Täällä löytyi tänään syke :love7siellä se tikutti menemään. Mittoja ei saanut otettua, mutta sanoi että näyttää kyllä ihan siltä miltä tässä vaiheessa pitääkin, kuitenkin vasta 6+4 tänään. Hcg oli viime perjantaina ollut n. 27.000 joten sekin hyvällä mallilla sen perusteella, tänään otettiin vielä uusiksi niin näkee suuntaa :) hetkeksi helpotti ainakin!
Mahtava uutinen onnea :Heartred:Heartred
 
Täällä löytyi tänään syke :love7siellä se tikutti menemään. Mittoja ei saanut otettua, mutta sanoi että näyttää kyllä ihan siltä miltä tässä vaiheessa pitääkin, kuitenkin vasta 6+4 tänään. Hcg oli viime perjantaina ollut n. 27.000 joten sekin hyvällä mallilla sen perusteella, tänään otettiin vielä uusiksi niin näkee suuntaa :) hetkeksi helpotti ainakin!

Jeeee!!! ❤️❤️❤️
 
Täällä löytyi tänään syke :love7siellä se tikutti menemään. Mittoja ei saanut otettua, mutta sanoi että näyttää kyllä ihan siltä miltä tässä vaiheessa pitääkin, kuitenkin vasta 6+4 tänään. Hcg oli viime perjantaina ollut n. 27.000 joten sekin hyvällä mallilla sen perusteella, tänään otettiin vielä uusiksi niin näkee suuntaa :) hetkeksi helpotti ainakin!
Aivan mahtavaa! :hello2
 
Täälläkin on tapahtunut melkolailla asioita, jotka veivät mut vkl:na useampaan ultraan vielä. Odottelen 3 viikkoa, että pääsen avautumaan salaiselle puolelle tarkemmin, sen verran sensitiivistä asiaa...
Jokatapauksessa hcg noussut perjantain 27000sta maanantain 31000 ja vauvan syke edelleen näkyvissä, eli vielä näyttää kaikki hyvältä! :wav
 
En malttanut paniikiltani vaan kävin todella kalliissa varhaisultrassa. Mut jestas mikä helpotus. Syke löytyi, oli pari päivää pienempi mitä menkoista laskeskelin mutta siitä en huolestunut! Oi vitsit oon helpottunut. Kyllä tällä tiedolla jaksaa ensiviikkoon:laughing001
 
Tulin päivittää tilanteen menin eilen jotenki niin shokkiin ku kuulin että vasta oltais rv6 ja ei sykettä.. Ku luulin että oltais vähintään 7+3... En sitte kuunnellu tai kyselly sen enempää ku olin jotenki varma et nonni kehitys on pysähtynyt... Noh soitin tänään neuvolaan josta alunperin sain lähetteen juuri siksi että ainoa tieto mitä mulla oli oli clearblue testi tulos 3+ suoraan... Ja sinne oli tullu tietenki palaute ultrasta ja nyt voin ehkä vähän huokasta helpotuksesta lääkäri oli laittanut että kaikki näyttää siltä ku pitää ja et sikiö on 5,9mm ja vastaa viikkoja 6+3 ainoo mikä oli ni oli se et sykettä ei näkyny mut sanottiin ettei välttämättä näykkään vielä noin varhain joten sain uuden lähetteen ja ajan ensi maanantaille jolloin sitte pitäis olla toi 7+3 niinku luulin et nyt jo olis ollu eli clearblue testi ois heiträny viikolla eikä kahdella niinku vielä eilen luulin ku puhu viikosta 6... Ainoo vaa et tää oireettomuus huolettaa kun edelleen tilanne voi olla myös se kehityksen pysähtyminen:sad001

Mä sain tuolla Clearbluen digillä 3+ vasta mun laskujen mukaan vasta 5+3. Silloin jo huolestuin, että hcg ei nouse normaalisti. Netistä löysin tuon testin viitearvot, millä näyttää sen 3+. Milloin sä sait tuon 3+ sillä testillä? On kyllä piinaavaa odotella asiaan vahvistusta Itse olen kyllä jo luopunut toivosta. Sain vaan uuden ajan ultraan vasta 2 viikon kuluttua. Kiva odotella sinne asti... Varsinkin kun oireitakin vielä on.
Tsemppiä sulle ❤️
 
Mä sain tuolla Clearbluen digillä 3+ vasta mun laskujen mukaan vasta 5+3. Silloin jo huolestuin, että hcg ei nouse normaalisti. Netistä löysin tuon testin viitearvot, millä näyttää sen 3+. Milloin sä sait tuon 3+ sillä testillä? On kyllä piinaavaa odotella asiaan vahvistusta Itse olen kyllä jo luopunut toivosta. Sain vaan uuden ajan ultraan vasta 2 viikon kuluttua. Kiva odotella sinne asti... Varsinkin kun oireitakin vielä on.
Tsemppiä sulle ❤️

Tuo clearbluen viikkotesti on nyt osoittautunut vähän vähemmän tarkaksi noiden isojen viikkojen kanssa. Että pelkästään sen perusteella ei kannata kyllä heittää vielä kirvestä kaivoon minkään suhteen minusta. Mulla näytti vielä 2-3 kun luulin että olis pitänyt olla jo 3+ (olisko ollut 5+2), ja silti nyt verikokeissa todettu hcg:n olevan ihan hyvällä tasolla. Tsemppiä odotteluun kaikille joilla näitä murheita on :Heartred
 
CB sivuilta lainattua: “Jos olet raskaana, se näyttää MYÖS, onko hedelmöittymisestä kulunut 1–2, 2–3 vai yli 3 viikkoa (3+).“ eli ei näytä raskausviikkoja. Itsekin mietin tuota alkuun. Toivottavasti tämä huojentaa joitain huolia.
 
Käyty on, tällä kertaa löytyi pieni sikiön kaiku 6+1( vasta ??) ja lepatuskin eli syke näkyi. :smiley-angelic001Hän oli vain tosi pieni versus koska plussattiin ja ollaan oltu yhdynnässä. :smiley-angelic006 En tiiä, heittääkö ovulaatio vai onko miehellä jotain supersiittiöitä jotka elää tyyliin viikon johtimissa. :wink kahden viikon päästä uusi tsekkaus että kehittyykö normaalisti.

Tosin nämä 2 edellistäkin ovat sitten np-ultraan ottaneet viikolla kiinni joten kaikki kehittyy kai omaan tahtiin.. Osaisko olla nyt hetken murehtimatta?

Meillä oli tänään varhaisultra ja sama tilanne, melkein. Mä kuvittelin ovulaation (ja seksin) perusteella päiviä muutaman enemmän kuin neuvola ja neuvolan laskujen mukaan tänään 7+3. Varhaisultrassa hoitaja ei nähnyt sykettä ja odotin 45min että lääkäri tutki asian. Hän luuli näkevänsä jotain, mutta ei varmaksi ja koko vastaa viikkoja 6+1. Se selittäisi kyllä sen ettei syke vielä kunnolla näkynyt. Hän halusi viikon päähän kontrolli ultran.

Mua kyllä hämää noi viikot, koska tikuttanut ovulaation ja ainoa yhdyntä on tiedossa, mutta kai kropat voi erilailla toimia tai pieni kehittyä ?

Nyt pitäisi jaksaa viikko odottaa, että selviää onko kehitystä tapahtunut vai joudutaanko keskeytykseen:smiley-angelic001
 
Takaisin
Top