Varhaisultra

Keskustelun 'Lokakuiset 2021' aloitti Kenguemo, 5 helmi 2021.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Rinttastiina Ihastunut foorumiin Lokakuiset 2021

Voi ei :sad001 Olen pahoillani, paljon voimia jatkoon. Toivotaan että prosessi etenee sujuvasti:Heartred
  2. Nuppis90 Peruskäyttäjä

Turussa varhaisultraan pääsee kunnalliselle, jos on ollut esim kohdunulkoinen raskaus. Me kävimme tästä syystä kahdesti, ekassa tarkistettiin paikka ja kun muuta ei näkynyt, seuraavalla ajalla löytyi onneksi syke. NT ultra 2 viikon päästä ja jänniittää mitä näkyy koska olen lähes oireeton. Pääseeköhän ennen nt ultraa vielä kerran varhaisultraan?

Tsemppiä kaikille km saaneille, lämpimiä ajatuksia teille. Itse lohduttaidun ajatuksella (jos pahin kävisi) että alkion kehityksessä on tullut jokin plokki, joka johtaa siihen, että parempi mennä kesken, kuin jatkaa raskautta. :Heartred
  3. Kirppu81 Peruskäyttäjä Lokakuiset 2021

Todella hieno juttu! Minusta pitäisi ehdottamasti kuulua kaikille, jos takana km.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  4. Elly_ Tuttu foorumilla Lokakuiset 2021

Varhaisultrassa kaikki hyvin! Piskuinen sydän tikkas siellä menemään ja koko oli viikkoja vastaava. Mieli lepää edes tämän päivän :love7
    • Voittaja Voittaja x 9
    • Tykkää Tykkää x 2
  5. Palmuvehka Aloittelija Lokakuiset 2021

Oon käyny jo kaksi kertaa ultrattavana. Ensimmäisellä kerralla ultrassa näkymä enintään 5+0, tuo tehtiin lapsettomuuspolin kautta ja vajaa pari viikkoa tuosta halusi vielä neuvolakin ultrata ja silloin näkyi syke ja arviona 6+4.

Tuon mukaan olisi 7+5. Kierrosta laskettuna olis menossa jo12+1, mutta ovulaatio oli poikkeuksellisen myöhään :rolleyes:
    • Tykkää Tykkää x 4
  6. Chimichanga Peruskäyttäjä

Olispa täälläkin sama. Yks kohdunulkoinen on joskus ollu...
  7. Henppa Aloittelija Lokakuiset 2021

Tunti sitten oli piiitkääään odotettu varhaisultra. Viikot tarkentui 7+1 (inssistä 7+3).
    Sydän sykki ja Itu oli 11 mm pitkä :Heartbigred
    Ylihuomenna onkin sitten ensimmäinen neuvola :)
    Hetken kai uskaltaa nyt hengähtää :dance008
    • Tykkää Tykkää x 7
    • Voittaja Voittaja x 5
    • Hauska Hauska x 1
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  8. Daiya Rakastunut foorumiin Lokakuiset 2021 Toukokuun äidit 2019

Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! :happy:
  9. Henppa Aloittelija Lokakuiset 2021

Kiitos! :) Toivotaan, että kaikki sujuisi hyvin myös tästä eteenpäin!
  10. Acaia Aloittelija Lokakuiset 2021

Tänään oli varhaisultra ja kaikki hyvin :cheers

Vastasi kuulema viikkoja 6+6 ja nyt ois menkoista laskettuna 7+0 eli hyvin vastasi viikkoja. Sydän sykki ja äänet myös kuului. :love7

Olo on niin helpottunut :notworthy Nyt varattu myös eka neuvola.
    • Tykkää Tykkää x 8
    • Voittaja Voittaja x 7
  11. Daiya Rakastunut foorumiin Lokakuiset 2021 Toukokuun äidit 2019

Onnittelut myös sinne! :happy: Se on ihana helpotuksen tunne kyllä!
  12. Grin Peruskäyttäjä Lokakuiset 2021

Ihania uutisia tänään! :smiley-angelic003
    • Tykkää Tykkää x 1
  13. Diunonyymi Aloittelija Lokakuiset 2021

Jo varhaisultrassa käyneet; saitteko mennä puolison kanssa vai pitikö mennä yksin?

Meillä tasan viikko varhaisultraan! Silloin on jo 7+4, eli johan tässä on odoteltu. Meidän varhaisultra on kunnallisella puolella, joten mies ei saa tulla mukaan. Kuulemma voi olla sitten videoyhteydessä ultran aikana. Jännää... Mitenhän sitä kameraa kuuluu pitää ja mitenhän sekä mä että videoyhteyden päässä oleva mies tullaan reagoimaan? Molemmat toivoneet tätä raskautta jo pitkään. :Heartpink:Heartpink:Heartpink
    • Sympatiaa Sympatiaa x 4
  14. Nuppis90 Peruskäyttäjä

Meillä Turussa sai olla yksi tukihenkilö mukana, mutta tästä on 3 viikkoa aikaa, en tiedä onko kiristynyt nyt rajoitukset.
  15. Marinel Aloittelija Lokakuiset 2021

Mä tulin juuri Perhe-Artesta, sai olla puoliso mukana. Sieltä löytyi sintti sykkeineen ihan oikeasta paikasta :happy: oli jopa hieman odotettua isompi, arvio 7+5 kun melkoista nyt 7+2. Saattanut olla ovis hieman luulemaani aiemmin, mun lämpötilakäyrä oli kyllä vähän tavallista vaikeammin tulkittava. Mutta kyllä tää nyt ihan eri tavalla konkretisoitui että siellä on matkassa pikku pallura! :angelic:
    • Tykkää Tykkää x 8
    • Voittaja Voittaja x 6
  16. Kirppu81 Peruskäyttäjä Lokakuiset 2021

Täälläkin löytyy syke! ❤️
    • Tykkää Tykkää x 5
    • Voittaja Voittaja x 3
  17. riinastiina Peruskäyttäjä Lokakuiset 2021

Sieltä löyty syke ja kaikki on hyvin :love017

Attached Files:

• Voittaja Voittaja x 7
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Sympatiaa Sympatiaa x 2
  18. k3ttu Tuttu foorumilla Lokakuiset 2021

Ihanaa! :Heartred :love7
  19. Daiya Rakastunut foorumiin Lokakuiset 2021 Toukokuun äidit 2019

Onnittelut molemmille! :happy:
    • Tykkää Tykkää x 2
  20. Isabelle Tuttu foorumilla Lokakuiset 2021

Eilen oli varhaisultra ja siellähän se pikkuinen olla pötkötteli. Koko vastasi viikkoja ja sydän jumpsutti :Heartred.
    • Voittaja Voittaja x 7
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1

Jaa tämä sivu