Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No meillä se kätilö tiesi aiemmista keskenmenoista ja taisi päätellä, että olen vähän analyyttisempi yksilö ja tarvitsen raakaa dataa, niin kertoi tosi tarkkaan kaikki jutut ja joka kohdassa jaksoi myös vakuutella, että hienolta näyttää.Magnusti, voi ihanat onnittelut myös sun ultrakuulumisista! Varmasti nyt on helpompi ja rauhallisempi jatkaa odotusta. Mä yritin kysyä kans tuotta sykettä mutta se vaan sano että tosi hyvä :D
Tampereen Mehiläisessä maksoi 202€Tuun huuteleen tuolta huhtikuisista! Onko täältä kukaan käynyt varhaisultrassa Tampereella? Paljon maksanut?
Mietin myös tota Perhe Artea, voiko ulkopaikkakuntalaiset käydä niissä?
Tolla ammatti dopleril mun kaveri on saanu 6+ kuuluviin! Ens viikol tulee 6+ ja sillon sen saan luultavammin.Hempuliini, teet niin kun hyvältä tuntuu. Jos alkaa liikaa vaivaamaan, niin sitten ehkä kannattaa mennä. Keskenmenojen tuoma epävarmuus on kyllä raastavaa
Mä mietin myös ton doplerin hankintaa, milloinhan sillä vois saada jotain kuuluviin