Varhaisultra

Kiiitos vastauksista! Jestas minkä hintasta Tampereella :eek:
Ehkä täytyy miettii tota Perhe Artea :rolleyes:
 
Ketjun ulkopuolelta huutelen, että Tampereen Ovumialla alkuraskauden ultra maksaa 125€ ja jos on oikeutettu Kela-korvaukseen niin se maksaa 95€.
 
Pääsin kuin pääsinkin tänään ultraan,menkkojen mukaan viikkoja pitäisi olla 7+6,mutta ultran mukaan viikkoja vain 5+jotain...sydän kuitenkin löi kohdussa. Viikon päästä suositteli uusinta ultraa, että varmistetaan ettei ole kehityshäiriö. Sain varoiksi tays:n päivystykseen lähetteen jos meneekin kesken niin ei tarvi miettiä sitä asiaa. Sanoi, että voi mennä ihan hyvinkin loppuun asti,mutta viikkojen ero on niin huomattava ettei voi tietää miten tässä käy. No ainakin on lähete päivystykseen...
 
Hiekoituskivi, ihanat ultrakuulumiset! ♡

Kipa, no jopas huolta tuossa kertaalleen! Hyvä että ultravat uudestaan noin pian, Jospa siellä kaikki olisikin hyvin!
 
Pääsin kuin pääsinkin tänään ultraan,menkkojen mukaan viikkoja pitäisi olla 7+6,mutta ultran mukaan viikkoja vain 5+jotain...sydän kuitenkin löi kohdussa. Viikon päästä suositteli uusinta ultraa, että varmistetaan ettei ole kehityshäiriö. Sain varoiksi tays:n päivystykseen lähetteen jos meneekin kesken niin ei tarvi miettiä sitä asiaa. Sanoi, että voi mennä ihan hyvinkin loppuun asti,mutta viikkojen ero on niin huomattava ettei voi tietää miten tässä käy. No ainakin on lähete päivystykseen...

Pidän peukkuja!
 
Pääsin kuin pääsinkin tänään ultraan,menkkojen mukaan viikkoja pitäisi olla 7+6,mutta ultran mukaan viikkoja vain 5+jotain...sydän kuitenkin löi kohdussa. Viikon päästä suositteli uusinta ultraa, että varmistetaan ettei ole kehityshäiriö. Sain varoiksi tays:n päivystykseen lähetteen jos meneekin kesken niin ei tarvi miettiä sitä asiaa. Sanoi, että voi mennä ihan hyvinkin loppuun asti,mutta viikkojen ero on niin huomattava ettei voi tietää miten tässä käy. No ainakin on lähete päivystykseen...
Onpa hankala tilanne! Onneks sait nyt lähetteen ja ultran vielä uudestaan.
 
Kun tulee aika, ennen ehdottomasti varhaisultraan. Haluan tietää kaiken olevan ok. Vaikka ois mikä aborttia en tee. Mutta varhaisultra on ensimmäinen hetki kun varmistuu ettei ole tuulimuna. Ei ole koskaan sellaista onneksi ollut, mutta aina sitä pelkään. Keskenmeno jos tulis, sen tietäis heti, mut tuuli muna on kuin raskaana, ilman sitä pientä kehittyvää ihmistä.
 
On joo :sad001 tosi hankalaa uskoa että tässä on enää mitään toivoa ja silti gynekin sanoi että asiat voi mennä hyvinkin..no viikon päästä on viisaampi nyt vain ajatukset muualle,kun en itse asialle mitään kuitenkaan voi :sad001
 
Kävin sittenkin jo tänään ultrassa. Syke löytyi ja alkio vastaa kooltaan omaa arviotani. Laskettu aika siirtyi yhdellä päivällä. Eli 5+5 tänään :Heartbigred
Ymmärrän että vielä ei kannata hehkutella kun näin alussa, mutta toistaiseksi kaikki hyvin.
Onnea! Mulla ei 5+5 näkynyt alkiota, tai ainakaan ultraaja ei siitä mitään sanonut. Näkyi vain ruskuaispussi raskauspussin sisällä ja siitä sain kuvankin :)
 
Kun tulee aika, ennen ehdottomasti varhaisultraan. Haluan tietää kaiken olevan ok. Vaikka ois mikä aborttia en tee. Mutta varhaisultra on ensimmäinen hetki kun varmistuu ettei ole tuulimuna. Ei ole koskaan sellaista onneksi ollut, mutta aina sitä pelkään. Keskenmeno jos tulis, sen tietäis heti, mut tuuli muna on kuin raskaana, ilman sitä pientä kehittyvää ihmistä.
Ei kyllä tiedä jos keskenmeno tulee toki jos lähtee vuotamaan mut mä en vuotanu kummastakaa toisesta vähän tiputteli ja siis ihan tooodella vähän. Mul oli kummassakin oireet ekassa oli sikiö jolla sydän ei lyöny. Toisessa ei enää näkyny muuta kun se et oon raskaana mut sikiö kaikua ei löydetty. Kummatkin tuli yllätyksenä toisessa nyt aavistin kun oli ihan vähän sitä verta tullu vaik sekin on useinki melko normaalia kun kunnolla mul ei missään vaihees tullu kunnes sit kun aloin vuotaa muutaman pvän jälkeen kun olin ultrassa käyny mut sillon asia oli jo tiedossa. Keskenmeno ei todellakaan tapahtu useinkaan niin kun elokuvissa.
 
Onnea! Mulla ei 5+5 näkynyt alkiota, tai ainakaan ultraaja ei siitä mitään sanonut. Näkyi vain ruskuaispussi raskauspussin sisällä ja siitä sain kuvankin :)
Sieltä ruskuaispussin alta se alkion sai näkymään ja siinä sykkeen vaikka näin alussa vielä ollaankin. Jollain toisella laitteella näkyi myös kun sydän pumppasi verta sinisenä/punaisena.
 
Sieltä ruskuaispussin alta se alkion sai näkymään ja siinä sykkeen vaikka näin alussa vielä ollaankin. Jollain toisella laitteella näkyi myös kun sydän pumppasi verta sinisenä/punaisena.
Mulla ultraaja kyllä kovasti käänteli ja väänteli eikä alkiosta sanonut sanaakaan, mutta kyllä se siellä jossain oli, tänään nimittäin 40+3 :grin toki voi olla että viikkoja ei ollut 5+5 vaan päivä-pari vähemmän. Hyvää odotusta teille kaikille:)
 
Varattiin just aika toiseen varhaisultraan, se olisi 6.8. eli rv 8+5. Rahaa palaa, mutta kun pelottaa...
 
Takaisin
Top