Varhaisultra

On varattu kun se kuuluu tähän hoitohommaan ja varmaan muutenkin menisin. 24.7 on se. Aika kauan pitää odottaa, mutta sit on mun oma ivf lääkäri tullut lomalta, niin mielelläni odotan kun pidän hänestä tosi paljon. Sillon on jo rv8+3
 
On varattu kun se kuuluu tähän hoitohommaan ja varmaan muutenkin menisin. 24.7 on se. Aika kauan pitää odottaa, mutta sit on mun oma ivf lääkäri tullut lomalta, niin mielelläni odotan kun pidän hänestä tosi paljon. Sillon on jo rv8+3
Ihana kun pääset näkemään pikkuisen jo kuukauden kuluttua. Me ei käyty esikoisen kanssa eikä varmaan nytkään eli pitkään saadaan odottaa ennen kun päästään kurkkaan tyyppiä.
 
Hirveesti tekis mieli mennä, mut ei taida tällä hetkellä olla oikein ylimääräistä :/
 
Mä juuri soitin hoitopaikkaan ja sain ajan varhaisultraan 20.7. :) Pelkäsin vähän kun ollaan julkisella hoidossa että jos heillä on kesäsulku mutta ei onneksi näköjään ollut. Mulla on silloin rv 7+0. Miten tässä jaksaa sinnekään asti odottaa?! :eek::grin
 
Me ei oltu esikoisesta eikä mennä tästäkään. Meidän neuvolassa on uä-laitteet ja viimeksi päästiin ekalla neuvolakäynnillä näkemään pienet sätkivät jalat. Toivottavasti nytkin päästäis!
 
Varasin tänään. Oon silloin jo 9-viikon loppupuolella.
 
Olis kuulunut hoitoihin vkolla 7, mutta poli on kiinni just sen ajan ja kesäsulun jälkeen on jo heti melkein niskapoimu-ultra niin ei olisi ollut järkeä.

Varasin kuitenkin yksityiselle ajan , ensi viikolla 11.7. sillon olis rv6+5.
 
Oli pakko aikaistaa ultraa, varasin uuden ajan 19.7. sillon pitäs olla viikot 8+1:happy:
 
Varasin varhaisultran meidän klinikalle viikolle 7+0. Seuraavana päivänä lähtö kesälomareissuun, ja reissussa on varmasti huolettomampi olo ultran jälkeen - ja muutenkin nyt jo polttelisi saada tietää, että kaikki on siellä kunnossa.
 
Varhaisultra varattu reilu viikon päähän. Mitenköhän sitä malttaa odottaa?!
Tiedättekö arvioidaanko jo varhaisultrassa laskettua aikaa?
 
Varasin varhaisultran meidän klinikalle viikolle 7+0. Seuraavana päivänä lähtö kesälomareissuun, ja reissussa on varmasti huolettomampi olo ultran jälkeen - ja muutenkin nyt jo polttelisi saada tietää, että kaikki on siellä kunnossa.

Lähdettekö ihan ulkomaille? :) Mä tässä juuri mietin että onneksi varhaisultra ehtii olla ennen ulkomaamatkaa, mutta silti vähän jännittää että mitä jos siellä sattuu jotain, menee kesken tms kun silloin on vasta rv8+... Ja taitaa olla pahin pahoinvointiviikkokin :inpain: Hotellin voisin vielä perua ilmaiseksi mutta lentoja en. Onko muita ulkomaille lähtijöitä alkuraskauden aikana?:)
 
Saan (ainakin pitäisi saada) varhaisultran julkiselta puolelta, kun takana 3 keskenmenoa. Vaikken saisikaan, niin menisin kyllä silti, sen verran jännittää, mitä tuolla masussa tapahtuu...
 
Lähdettekö ihan ulkomaille? :) Mä tässä juuri mietin että onneksi varhaisultra ehtii olla ennen ulkomaamatkaa, mutta silti vähän jännittää että mitä jos siellä sattuu jotain, menee kesken tms kun silloin on vasta rv8+... Ja taitaa olla pahin pahoinvointiviikkokin :inpain: Hotellin voisin vielä perua ilmaiseksi mutta lentoja en. Onko muita ulkomaille lähtijöitä alkuraskauden aikana?:)

Juu, roadtripille Italiaan ja Ranskaan. Viinitiloja, juustoja. Viikko istumista autossa vuoristoteillä - pahoinvointia odotellessa. Matkaseuralaisista vain mies tietää tilanteesta. Buukkasin meille viinitilalle vielä private -tastinginkin. Noh, kaipa siellä on ämpärit, joihin saa sylkeä viinit oikeaoppisesti maistelun jälkeen, ettei tarvitse nielaista... Lennolle olin varannut samppanjaa pullon. Sen sain onneksi peruttua pienen neuvottelun jälkeen, vaikka Finski olikin sitä mieltä, että eivät ole peruttavissa.
 
Me lähdetään ens viikolla pariksi viikoksi Meksikoon, vähän jännittää jos jokin menee pieleen tai joutuu kärsii kauheesta pahoinvoinnista siinä helteessä. Tosin meillä nytkin helteet päällä (tänään +34), asutaan ulkomailla. Hotelli on onneksi hyvä ja siellä lääkäripalvelut saatavilla jos jotain sattuu loman aikana. Pidetään peukkuja että kaikkien lomat menee mukavasti!!
 
Saan (ainakin pitäisi saada) varhaisultran julkiselta puolelta, kun takana 3 keskenmenoa. Vaikken saisikaan, niin menisin kyllä silti, sen verran jännittää, mitä tuolla masussa tapahtuu...
Jaahas, nyt soitin neuvolaan ja ei saadakaan ar-ultraa julkiselta. Keskenmenotutkimusten lähete kun hylätty, kun 2 ekaa heidän mukaansa kemiallisia raskauksia... Vuodot siis alkoivat kummassakin 6+0 eli menkat 2 vk myöhässä, minusta pikkuisen enemmän kuin kemiallinen. Mutta joo, mennään siis yksityiselle varhaisultraan, kun julkisella ei haluta auttaa, prkl.
 
Mangusti, teitä on kyllä niin pompoteltu ja vähätelty tässä jäykässä systeemissä :sad001:sad001 Toivotaan että yksityiseltä saatte edes hyvää palvelua ja että kaikki menisi tällä kertaa hyvin :) Voimia pelkoon ja epäreiluuteen:Heartred
 
Mulla vissiin oli jonkun sortin varhaisultra tänään. Luulin että viikkoja 7+3 - 8+6 mutta kohdussa näkyi vain nesterakkula/sikiöpussi. Jotain tämmöistä selitti. Sanoi ettei hänen mielestään näytä tuulimunaltakaan mutta joutuu odottelee kaks viikkoa ennen uutta ultraa. Saas nyt sit kattoa tuleeko ulos ennen sitä.
Muoks. Eli viikkoja olis kuvan mukaan ehken jotain 4 ja 6 väliltä vasta mutta kun todella epäsäännöllinen kierto niin kai tässä mahis vielä on.
 
Mangusti, kyllä on tympeetä. Toivotaan et nyt pysyis loppuun asti mukana eikä tarvitsisi tollasta käydä läpi enää. :sad001 millon sait ajan yksityiselle?
 
Mulla vissiin oli jonkun sortin varhaisultra tänään. Luulin että viikkoja 7+3 - 8+6 mutta kohdussa näkyi vain nesterakkula/sikiöpussi. Jotain tämmöistä selitti. Sanoi ettei hänen mielestään näytä tuulimunaltakaan mutta joutuu odottelee kaks viikkoa ennen uutta ultraa. Saas nyt sit kattoa tuleeko ulos ennen sitä.
Muoks. Eli viikkoja olis kuvan mukaan ehken jotain 4 ja 6 väliltä vasta mutta kun todella epäsäännöllinen kierto niin kai tässä mahis vielä on.
Mulla näky 4+4 pelkkä 4mm raskauspussi (näytti vaan pieneltä mustalta pisteeltä ) viikon kuluttua sen sisälle oli ilmestynyt ruskuaispussi :) tässä sulle tällänen, olin ite hysteerinen silloin niin kaivelin netin syövereitä :grin
 

Liitteet

  • virstanpylvaat.png
    virstanpylvaat.png
    370.3 KB · Katsottu: 78
Takaisin
Top