Varhaisultra

Täällä kans käyty kurkkaamassa et pienellä on kaikki hyvin, itkuhan siinä jännityksen helpottaessa pääs ja sain lääkärinki niiskuttamaan, hän kun on ollu koko tän 2,5v. mukana hoidoissa. Sikiö vastas täysin 9+1 kokoa ja siellä jo heilutteli käsiä ja jalkoja. Huomenna menen ekaan neuvolaan.
 
Toissayön unet sai niin kauheen ahistuksen aikaseksi et sain miehen suostuteltua varhaisultraan, ensviikon perjantaina sinne! :smiley-bounce013
Ja onhan mun nyt pakko päästä kurkkaan onko masussa elämää, tytön synttärit on parin viikon päästä ja sitä ennen on saatava tietää onko jotain kerrottavaa sukulaisille. Sen verran on turvonnu maha että ei sitä voi enää kieltääkkään jos joku uskaltautuu kysymään et oonko raskaana vai muutenvaan lihonu.
Ja ne synttärit on just pahasti silleen et np ultra on ihan varmasti sit seuraavalla viikolla. Tai sitä seuraavalla, mutta ei varmasti aiemmin.
:smiley-bounce016
 
Ooh! Sain ajan ultraan :) olis ollu aamulla 12+6, mutta pyysin siirtoa, niin sopivasti on seuraavana päivänä kun maaginen 13+0 täyttyy . Keskenmenon riski pieneni merkittävästi jo rv8 ja vielä enempi nyt rv10+0, kun alkio on kihittynyt pikkuvauvan näköiseksi, sikiöksi, mutta tuota rv13 pidetään ratkaisevana rajana :)
 
Toissayön unet sai niin kauheen ahistuksen aikaseksi et sain miehen suostuteltua varhaisultraan, ensviikon perjantaina sinne! :smiley-bounce013
Ja onhan mun nyt pakko päästä kurkkaan onko masussa elämää, tytön synttärit on parin viikon päästä ja sitä ennen on saatava tietää onko jotain kerrottavaa sukulaisille. Sen verran on turvonnu maha että ei sitä voi enää kieltääkkään jos joku uskaltautuu kysymään et oonko raskaana vai muutenvaan lihonu.
Ja ne synttärit on just pahasti silleen et np ultra on ihan varmasti sit seuraavalla viikolla. Tai sitä seuraavalla, mutta ei varmasti aiemmin.
:smiley-bounce016

Mullakin vatsa niin turvoksissa ja aiemmista on jääneet erkaantuneet vatsalihakset, et näytän ulospäin jo selvästi raskaana. Kyllä hävettää, kun ei kuuluis pitkään aikaan näkyä ;D
 
Ooh! Sain ajan ultraan :) olis ollu aamulla 12+6, mutta pyysin siirtoa, niin sopivasti on seuraavana päivänä kun maaginen 13+0 täyttyy . Keskenmenon riski pieneni merkittävästi jo rv8 ja vielä enempi nyt rv10+0, kun alkio on kihittynyt pikkuvauvan näköiseksi, sikiöksi, mutta tuota rv13 pidetään ratkaisevana rajana :)
Niin millon sul on ultra?
 
Täällä huomenna tarkistusultra kun on ollu kolme päivää aika kovaa juilimista. Nyt 10+3. Vähä pistää taas jännittämään että kuuluuko edelleen syke..
 
Mä kävin varhaisultrassa 8+4, kun se kuului lapsettomuushoitoihin. Jos ei olis kuulunut varmaan olisin käynyt yksityisellä. Mutta uskon et mulle yksi kerta olis riittänyt kun oli niin varma olo koko ajan ja päätin olla hermoilematta ellei kipuja tai vuotoja ole, vaikka yritysaika olikin ihan sairaan pitkä.
Np-ultra oli viime viikolla 11+3, jolloin meidän pieni vastasi jo 11+6 kokonsa mukaan. Molemmissa näytti kaikki olevan mallillaan :)
 
Minulla ensimmäinen ultra vasta 13+1 ja nyt 10+2, täällä eivät ekassa neuvolassa ultraa eikä kuunnella sydänääniä. Odottavan aika on pitkä, mutta yksityiselle en rahoja viitsi hassata. Tulee jos on tullakseen meiningillä mennään.
 
Mää kävin 10+1 yksityisellä ultrassa. En todellakaan olis muuten käyny mut ku se ei maksanu ku 60e, aivan hyvä hinta siitä että saatiin varmuus kertoa lapsille itte ennenku joku muu möläyttää esim tulevana lauantaina kun juhlitaan tytön synttäreitä.
Tänään 10+5, ultran mukaan ois 11+0 mut elän vielä tälleen menkoista laskettuna.
Np ultra on 12+6, saa nähä muuttuuko se LA parilla päivällä.
Ja otan ihan varmasti vastaan kaikki ultrat mitä tarjotaan. :grin
 
Takaisin
Top