Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ilpuri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi ei Nuna! Toivotaan, että seuraavalla kerralla pieni pysyisi matkassa mukana <3

Voimia ikävien uutisten keskellä

Itse haluan käydä varhaisultrassa ja yksityisellä kun rahatilanne sen sallii ja on paljon turhempiakin asioita joihin saa rahansa palaamaan. Ultrassa haluan käydä vasta 7+ viikolla sillä toivon että syke jo löytyisi. Todennäköisesti varaan ajan 10.8 jolloin on 7+3 ja kaikki pikku neitosemme 1v synttäriasiat ja kuvaukset hoidettu. Mieheni haluan mukaani.

Tuo varhaisultra oli 7+0, jolloin olisi pitänyt näkyä jo kunnolla. Hoitojen takia hedelmöittymishetkikin oli tarkalleen tiedossa, niin lääkäri ei edes tarjonnut ajatusta varmistusultrasta.

Nunalle pahoittelut!

Mulla varhaisultra huomenna, jaiks!

Ihana kun moni on jo niin pitkällä että pystyy ultraamaan :)

Viime raskaudessa ultrattiin neuvolassa viikolla 7. En nytkään taida käydä varhaisultrassa, mut toivon että neuvola kurkkais edes ennen meidän matkaa miltä siellä näyttää :)

Mä en ainakaan toistaiseksi ajattelut käydä varhaisultrassa. Ekastakaan en käynyt ja mulla ei ole ollut keskenmenoja. Jos ilmaiseksi tai edullisesti pääsisi, niin sitten menisin mut ainakin mun omalla gynellä siitä tulisi noin 200€ lasku... :/

Takaisin