Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ilpuri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla näky 4+4 pelkkä 4mm raskauspussi (näytti vaan pieneltä mustalta pisteeltä ) viikon kuluttua sen sisälle oli ilmestynyt ruskuaispussi :) tässä sulle tällänen, olin ite hysteerinen silloin niin kaivelin netin syövereitä :grin

Kiitos tästä <3 Ehkä vähän toivoa siis vielä. En haluis elätellä turhaa toivoa mutta kovasti toivon silti. Tuskastuttavaa odottaa 2 viikkoa. Mulla näkyi kanssa sellai musta piste vasta.

Kiitos tästä :Heartred Ehkä vähän toivoa siis vielä. En haluis elätellä turhaa toivoa mutta kovasti toivon silti. Tuskastuttavaa odottaa 2 viikkoa. Mulla näkyi kanssa sellai musta piste vasta.
Omakannassa vissiin näkyy tiedot siitä sun käynnistä. Kannattaa käydä lukemassa josko lääkäri olis kirjannu ylös kuinka iso raskauspussi oli ja mitä viikkoja vastaa. :) peukut pystyssä!

Mangusti, kyllä on tympeetä. Toivotaan et nyt pysyis loppuun asti mukana eikä tarvitsisi tollasta käydä läpi enää. :sad001 millon sait ajan yksityiselle?
Ei olla vielä varattu, odottelen, että mies tulee kotiin, niin sumplitaan käyntiaika. En ole ihan varma, menisikö vain varhaisultraan vai ihan gynen käynnille. En tiedä, onko gynen näkemisestä tässä vaiheessa apua enää vai näkyykö ero vain lompakossa... Neuvolaan saatiin ensikäynnille aika 7.8. eli 8+6. Ei olla vielä kertaakaan päästy ensikäynnille asti... :sad001

Päivitys: varattiin Perhe-Artesta aika 24.7. eli rv 6+6 kätilölle, sama, joka helmikuussa ultrasi ja todettiin km. Toivottavasti nyt menee paremmin... Päätettiin nyt, ettei muihin tutkimuksiin lähdetä yksityisellä, pitäkööt tunkkinsa.

Muokattu viimeksi:
Mie varasin varhaisultran ma 6.8, en saanu aikasemmin kun lääkäreiden lomat on heinäkuun loppuun asti.

Muoks. meenkin 7.8 kun maanantaina on näköjään tuplapäivä töissä ni en sillo pääsekään.

Muokattu viimeksi:
Mäkin varasin varhaisultran nyt kuitenkin,vaikka ei ollut tarkoitus. Aika on jo nyt tulevana torstaina 12.7. Silloin pitäisi olla mun laskujen mukaan 6+1 eli aika aikaisin tuo käynti nyt on,mutta ens viikolla on reissu, jota ennen halusin vähän varmuutta siihen,onko kaikki kunnossa vai ei. Tosiaan oli niitä pelottavia vuotoja tossa niin oman mielenterveyden kannalta alko tuntumaan oikealta ratkaisulta ultraan meno.

Mie odotan kiltisti nt-ultraan,kun ei oo oikein ylimääräistä,et vois yksityiselle mennä.

Juu, roadtripille Italiaan ja Ranskaan. Viinitiloja, juustoja. Viikko istumista autossa vuoristoteillä - pahoinvointia odotellessa. Matkaseuralaisista vain mies tietää tilanteesta. Buukkasin meille viinitilalle vielä private -tastinginkin. Noh, kaipa siellä on ämpärit, joihin saa sylkeä viinit oikeaoppisesti maistelun jälkeen, ettei tarvitse nielaista... Lennolle olin varannut samppanjaa pullon. Sen sain onneksi peruttua pienen neuvottelun jälkeen, vaikka Finski olikin sitä mieltä, että eivät ole peruttavissa.
ainakin kaikilla (aika monella) viinitilalla, joissa oon käynyt kaliforniassa, Italiassa ja Ranskassa, on ollut ne ämpärit mihin viini syljetään ja se on jopa ihan normaalia siellä, että sitä viiniä jätetään juomatta :) Ihanaa matkaa teille. Minne päin olette menossa?

Kävin julkisella varhaisultrassa,kun takana tosiaan kohdunulkoinen raskaus,mutta oli liian aikaista. Ei nähnyt mitään muuta kuin kohdun laajentuneen. 4viikkoa uuteen ultraan,ahdistaa vähän kun joutuu odottamaan vielä. Vaikka tiedän kyllä että on kohdussa jotain (järkyttävää turvotusta), työkaverit alkaa tätä turvotusmahaa kyllä kohta katsella siihen malliin...ja on ihan toisenlainen odotus kuin ku raskaus..katotaan onko pakko tässä välissä kohta käydä yksityisellä, ihan vain oman pääkopan takia :) viikkoja huomenna 6+0

Ens viikon alussa varhaisultraan, silloin pitäisi jo näkyä sykkeet jne :angelic: jännittää niin paljon, kasvaako tuolla oikeasti mitään :Heartred

Oii! Tänään käyty varhaisultrassa yksityisellä ja kyllä kannatti! Menin siis,koska on ollut jo kaksi viikkoa vuotoja,jotka olivat aluksi osittain verisiä. Pelotti,että on mennyt kesken ja halusin tietää asiasta heti alussa,jos niin on käynyt. Jouduin menemään varhaisultraan hieman liian varhain (hehe), mutta halusin mielenrauhan ennen ensi viikon reissua. Raskaus oli oikeassa paikassa ja alkio vastasi viikkoja ainoastaan yhden päivän heitolla omaan arviooni. Syke ei vielä näkynyt,mutta siihen olin varautunutkin näillä viikoilla. Eli alkio vastasi täysin viikkoja 6+0,oma arvio oli 6+1. Uusi laskettu aika siis 7.3. Olo on niin helpottunut ja huojentunut, koko edellisen viikon olen vain stressannut ja murehtinut mahdollista keskenmenoa noiden kamalien vuotojen takia,mutta ne eivät kuulemma kohdusta asti tule ja voin olla niiden suhteen rauhallisin mielin,jos eivät tästä runsastu reippaasti! Tsemppiä muillekin varhaisultrailijoille, laittakaa tänne raporttia,kun ultra-aikanne koittaa!

Tänään varmistui että mennään ensiviikon torstaina. Silloin pitäisi olla 6+3. Vaikeaa kun ei voi kellekkään vielä kertoa ja purkaa näitä oloja. Pelottaa ihan suunnattomasti mennä tonne.

Meillä on julkisen puolesta varhaisultra, tuolloin on vasta 6+1 kun sinne menen, että katsotaan sitten näkyykö vielä mitään.

Kävin eilen varhaisultrassa yksityisellä. Kannatti käydä, vaikka lopputulos olikin se kaikkein ei-toivotuin: tuulimuna ja tyhjennyspillerit. Nyt viikon roadtripille etelään, meinasin ottaa lääkkeet vasta reissun jälkeen. Ei innostaiis tunnemyrskyn ohella viettää viikkoa autossa vuotaen seulana, kun lähimmästä vessasta ei ole tietoakaan. Näiden uutisten myötä poistun maaliskuisten listalta, toivottavasti pääsen PAS-hoidon kautta uudelleen kyytiin vaikkapa jo toukokuisten porukkaan.

Suuret pahoittelut Nuna!

Mulla ultrattiin kaikenkaikkiaan kolme kertaa jotta varmistuttiin ettei alkiota matkassa ole (10/16).

Takaisin