Uusi raskaus haaveissa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ginessa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
emoticon Voi ONNEA Paukke!!!!

Meillä toistaiseksi esiintynyt vain yksi viiva, mut jospa se tännekin joskus ehtisi, se toinenkin viiva.

Moni ilmeisesti meistä toivoo sitä kahta viivaa, puheista  päätellen. ;) Nniinkuin itsekin.
Näin vielä viime yönä unta  että meille syntyi toinen poika 14.10  ja mitat oli 52cm ja 4055g! Synnytin sen sairaalan vessassa ja yksin tulin kotiin.
Ei tuommoset unet ainakaan yhtään helpota  tätä kuumeilua. :)

Mun neuvolatäti antoi tänään päivähoidosta kertovan esitteen ja kysyi perään, ollaanko me laittamassa tyttö hoitoon. Totesin siihen, että olen jäämässä äitiysloman jälkeen kotiin hoitamaan vauvaa, jonka jälkeen tätsä totesi, että siitä sitten tekemään pikkukakkosta.

Ja minusta se kuulosti hyvältä ajatukselta emoticon Ei ehkä pitäisi olla niin paljoa samaa mieltä neuvolan tädin kanssa...

II VIIVAA! 
Plussasin aamulla. Kahdella testillä. Ei tullut yhtä vahva kuin kontrolliviiva muttei jäänyt vaaleaksikaan joten todennäköisempää on että olen raskaana kuin en olisi. Molemmissa testeissä siis yhtä vahvat viivat. 
paukke:n kanssa meen lokakuisiin mutta lasketusta ajasta ei ole tietoa kun menkat eivät koskaan olleet synnytyksen jälkeen..
Testaan vielä huomenna aamulla varmuuden vuoksi että tulos varmasti on tämä.
Uni siis taisi pitää paikkaansa ainakin kuukauden suhteen, huikeeta.

Onnea Paukke ja esikoinen!

Toivottavasti toi esikoisen uni ei ollut kuitenkaan enne sen sairaalan vessassa synnyttämisen suhteen. :)

bobo sitä minäkin olen ajatellut että toiv. ei pidä tuo kohta unesta paikkaansa!

Meillä ei vielä ole varsinaista vauvakuumetta, ainakaan itselläni. Mies totesi viikonloppuna, ettei se olisi mikään katastrofi, jos nyt kävisi "vahinko", ja vähän myöhemmin totesi, että vauvavuosi menee loppujen lopuksi yllättävän nopeasti..

Tavallaan toisen lapsen hankkiminen "tähän väliin" olisi järkevää.. Ei töitä tiedossa, ja sitten saisi kaksi lasta samaan aikaan päivähoitoon. Me kun emme ole hakeneet esikoiselle vielä hoitopaikkaa, ja jos sitä nyt alkaa hakea esim. syksyksi, saa melko varmasti tyytyä siihen, mitä saa, eli pahimmassa tapauksessa hoitopaikka olisi toisella puolella kaupunkia, minne meillä ei muuten ole mitään asiaa arkisin. Vaikka eipä se tunnu olevan itsestäänselvyys sekään, että kaksi lasta saisi samaan hoitopaikkaan..

Eniten ehkä mietityttää kuitenkin oma jaksaminen. Esikoisen kanssa on ollut helppoa, mutta jos uusi tulokas olisikin koliikkivauva, tai tosi huonouninen.. Isovanhemmat kyllä asuvat lähellä, mutta he ovat kaikki töissä käyviä ihmisiä, niin ei heiltäkään niin vain saa apua, ainakaan arkena. Ja mikä hassuinta, välillä tulee mieleen, että osaako sitä uutta tulokasta sitten rakastaa samalla tavalla kuin esikoista emoticon

Never mind, tää oli tällaista omaa höpinää, kun ei oikein ole ketään, kelle tällaisia höpisisi..

Mää vaan ootan sitä, kun ollaan Suomen kamaralla, niin voi jättää ehkäsyt pois!!!
Ollaan vielä tänä vuonna tulossa...

Me päätettiin jättää ehkäisy pois, toinen saa tulla jos on tullakseen emoticon

Tosin mies jo totesi, että oon uudelleen paksuna (ennen raskautta -kierron mukaan kuukautisten pitäisi alkaa huomenna tai maanantaina, vielä ei oo mitään senlaista tuntemusta mahassa). Ite en kyl oo niin luottavainen, luultavasti kroppa vaan hakee kiertoa, kun ekat kuukautiset synnytyksen jälkeen olivat toukokuun alussa.

Sukeylle paljon plussapuhureita! Samoin myös tietty muillekin vauvaa yrittäville.

Siis alkaakohan mulla edes menkat ikinä?
Jotenkin tuntuu että KAIKKI on raskaana. emoticon

Kiitos toivotuksista :-)

Tweety, voihan toista vauvaa alkaa tehdä, vaikka ei olisi kuukautiset alkaneet ;-) Silloin vain raskausviikkojen määrittely on vaikeampaa, mutta ultrassahan sen saa selville. Ja kyllähän loppujen lopuksi helpommalla pääsee ilman kuukautisia, jos ei vauva ole työn alla..

Raskaustestin tekeminen taitaa olla aika kätevä ehkäisykeino.. Tein testin lauantaina aamupäivällä ja iltapäivällä täti kurvasi kylään.

Olo ei onneksi ole mitenkään pettynyt, kun en alun perinkään uskonut, että heti tärppäisi. Muutaman kuukauden päästä olo saattaa olla ihan eri, jos plussaa ei ala kuulua

Harmi juttu, Sukey. Mut eikös sulla oo ollu vasta yhdet kuukautiset synnytyksen jälkeen? Eli positiivisesti ajateltuna on hyvä, että nyt vähän tiedät millainen kierto on ja pystyt keskittymään tähän seuraavaan yritykseen ;) Ja ettei sulle käyny niinkun mulle, että toisten ja kolmansien kuukautisten välissä oli se 100+ päivää!

Ehkä me molemmat tähdätään sinne maaliskuisiin?

Täällä alkaa olla vuoto (toivottavasti) vähenemässä. Eli jos sitä pääsis muutaman päivän päästä uuteen yritykseen :) Tässä kierrossa ajattelin tikutella ovista, mutta jos se on hankalaa, niin en ota siitä stressiä vaan mennään sitten ilman "apukeinoja".

Takaisin