Uusi raskaus haaveissa

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ginessa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä minä MINÄ PLUSSASIN tänään!!!!!!!!!!!!!!!! Vähän on jotenki mieli myllerryksissä vähän vaikka tätä odottelinkin jo.  Ainut ikävä juttu on se että kun kävin vaa alla niin se näytti 87 kg että voi juku vaan mihin lukemiin mahtaa paino nousta ku painan nyt jo melkee yhtä paljo ku Eeliksestä viimesilläni. Mutta nyt en kyllä aijo stressaa painosta nousee minkä nousee. Jos kaikki hyvin menee niin pikkukakkosen pitäis lokakuun alussa syntyä.. :)
 
Paukke ONNEA tavattoman paljon!!!!!

Otappa mut mukaan tuohon plussa aaltoosi ;)

Joo,toisaalta..olen aatellu tän kuun jälkee että antaa olla tuun jos tuun raskaaksi.
Olen ärsyyntynyt noihin ovispuikkoihin (mammaksi)
viimekuussahan en löytäny ovista,ja nyt ois kyl tuntemuksia..
Mutta..ollaan riidelty ja kaikkee kökköö..silti,eilen "korjailtiin "pesukonetta ..tai ainakin niin sanottiin 9:veelle ;)

Clearbluen tikut ois parhaita..mutta KALLIITA.

Paukke, tikuttelitko,monetko menkat?
Vai annoitteko mennä omalla painollaan ja nyt röyhkeä kysymys..
Oliko paljon puuhasteluja sen suhteen jotta raskautuisit??

 
Ginessa: En oo ikinä tikutellu.. ja puuhailtu on juu mut ei mitään superpaljon sillo ku o keretty. mies on kolmivuoro työssä ja se yhdistettynä pojan aikatauluihin niin ei sitä aina ehi vaik haluis. ihan sillä tuli et tulee kun on tullakseen.
 
No vähän sama meininki paitsi olen tikutellut.:)
Ensikuusta en enään tikuttele.

Oikein paljon vielä onnea ;)
 
Onnea Paukke! Täällä mennään kans luonnonlapsina ja imetyskin on ohi, joten josko sit samoja uutisia joku päivä...
 
Onnea kovasti jo uudelleen raskautuneille! Huh, huh, kun aika menee nopeeta. Itelläkin tämä asia nostaa päätään kun pitää miettiä sitä töihin paluuta. Noh, muutama viikko täysimetystä jäljellä niin joskos sitten antais tulla vaan.. Nyt tällä hetkellä tuntuu siltä ainakin..

Mutta onnea siis!!!
 
Takaisin
Top