Uusi raskaus haaveissa

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ginessa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ai niin plus se että rinnat tuntu tossa viime viikolla vähän turvonneilta... En sitten tiedä.. Niin no juu voihan se huimaus johtua noista niskoistakin jotka on enemmän tai vähemmän jumissa.. tosin mua ei oo lihasjumit koskaan muistaakseni laittanu huimaan.. Ääh mua rupee kohta jo itteeki jänskää oikee kunnol ku täällä höpötän teijän kans..[:D]
 
Mä oon ainakin paukke hengessä mukana,toivotaan että tärpänny ois.[;)]
Muaki jännittää ,hih[:)]
 
Negaa näytti testi... Mutta mistä nä oireet ja missä mun menkat viipyy?? Ehkä ne nyt sit päätti ruveta lakkoilee eikä sillä sinäänsä väliä mut helpottashan se siihe et tietäs millo alkaa uus kierto.. nooh... näillä mennään..
 
Tuoreessa muistissa on vielä omatkin jännäilyt melko tarkalleen vuosi sitten.. Ajattelin, että olin kuitenkin vain tulossa kipeäksi kun koko ajan väsytti ja palelsi ja aivastelin, mahaa nippaili ja odottelin menkkoja alkavaksi. Kuinkas sitten kävikään, tuolla pinnasängyssään se minun nuha ja stressi nyt tuhisee [:)] Mukavia muistoja.. Pikkukakkonen ei siis vielä suunnitelmissa, mutta täältä on kiva käydä lueskelemassa muiden yrityksestä [:)]
 
Minuakin ihan jännitti pauken puolesta!! Jospa vielä.. Piakkoin.. [;)] Ginessalle myös plussatuulia!! [:)]
 
Olen jo pari viikkoa miestä "kiusannut" että mitä jos olen raskaana. Nyt alkaa vähän hymy jo hyytymään kun oireita ilmaantuu koko ajan. Oon ollu megaväsynyt, palellut, huonovointinen ja tänä aamuna kahvi etoi ihan hirveesti! Rinnatki muka tuntuu erilaisilta. Menkkoja ei oo ollu synnytyksen jälkeen, täysimetän ja minipillereitä syön ja vaikka uusi raskaus sais mun puolesta alkaakin niin pistää tämä jännittämään [:D][:D] Mut ku on toi talonrakennus vielä pahasti kesken..

Edellisestä raskaustestistä tulee viikon päästä kuluneeksi tasan vuosi [:)][:)]

Niin joo ja pitää vielä lisätä, et aika uskomatonta se mahdollinen raskaus olisi kun edellistä tekemällä tehtiin monta kuukautta ja nyt silloin harvoin ku päästään yrittämään niin vähintään puolet kerroista keskeytyy ku neiti herää. Se on uskomaton miten se aina herääkin just silloin ku äiti ja isi haluais vähän omaa aikaa [:D]
 
Jos Tintsu nyt sitten plussais! [:)]

Joo o huomasinpa ku käväsin suihkussa et kerpeles täti tais tulla kylää... Että näin, viiminenki toivo meni siinä.. Toisaalta on täs tietyst se hyvä puoli et tulis mulla oleen helpompaa sitten ehkä jos Eelis osais jo kävellä ku toinen syntyis... On kuitenkin koira mitä täytyy lenkittää ja onhan se jobi taluttaa koira alas portaita ja kantaa samalla kaks lasta. Paitsi et me toivottavasti muutetaan tästä luukusta pois ennen ku seuraava lapsi syntyy.. [;)]

PLUSSATUULIA!! puuuhh...
 
Huomenna testiä ostamaan ihan vaan varmuudenvuoksi. Vaan eipähän tässä hirveesti tota seksiä oo tullu harrastettua, mutta teoriassa kun yksikin kerta siihen hedelmöittyminen riittää, niin ainahan se siis on mahdollista! Oireita ei kyllä oo ollu niinku viimeks...[&:]
 
Mä plussasin viimevuonna 3.12,seiskan 1 vuotispäivänä[:)]
 
Mä en käsitä itseäni[&o]
 
Tämän kasin piti tosissaan olla viimeinen ja nyt kuitenkin mä kuumeilen polttavasti!
Onko sitten se ajatus ettei enää ikinä saa kokea raskauden ihanuutta(kamaluutta),synnytystä,pikkuvauva-aikaa,se ajatus joka saa mut nyt ihan paniikkiin tämän asian kanssa??Että sen ajattelu saa mut kahta kauheempaan vauvakuumeeseen?
 
Vai onko mulla ihan rehellinen vauvakuume ja raskauden halu?????
 
 
 
Huh huh miten kiire ja touhua koko ajan. Hätäseen luin äsken kaikki kirjotukset, nyt en enää jaksa sen ihmeemmin kommentoida enkä kirjottaa omaa. Paitsi, että tänään on alamahassa ollu jo tosi kovia menkkakipuja tms., vaikka mitään muuta kun runsasta valkovuotoo ei oo ollu. Tosi outoo. Oon kyllä satavarma et pian alkaa verinenkin vuoto[:@]. Raskaustestikin odottaa kaapissa, mutta kattellaan vielä pari viikkoa mihin suuntaan tilanne menee. Miten ihmeessä sitä on jo voinu unohtaa et esim. millasta valkovuoto oli heti raskauden alussa..? No, onhan siitä tietty jo vuos aikaa, mut silti!

Nyt nukkumaan et huomenna taas jaksaa touhuilla.
 
Testi on nyt varmuudeks tehty ja odotetusti negaa näytti. Eilisen tuntemusten jälkeen odotan ekoja menkkoja todellakin kauhulla! 
 
Hups...

mä olen bongannut ovulaation eilen...emoticon
Hui että,
jokos ne menkat tai pieni taimi matkais sitten parin viikon päästä matkassa ..huhhuh!!emoticon

 
Plussatuuli Ginessalle emoticon

Miehen kanssa ollaan keskusteltu, että esikoiselle olisi kiva saada pikkusisko tai -veli, mutta vielä ei ole sen aika. Mies kuulemma haluaa hieman taukoa ihan pikkuvauvavaiheeseen, ja minä haluan nyt nauttia tytöstä ennen uutta raskautta.

Seuraavan aika taitaa siis olla suunnilleen parin vuoden päästä aikaisintaan. Vaikka ei tässä kovin montaa vuotta ole jäljellä, kun mies on ilmoittanut haluavansa lapset niin, että jaksaa lasten muutettua kotoa vielä nauttia elämästä kahdestaan kanssani :-)
 
Täällä plussattiin jouluaattona. emoticon  Toinen lapsosen laskettuaika olis syyskuun alussa. Mutta voi olla et syntyy jo elokuussa. emoticon  Että vuosi tulis aika tarkalleen ikäeroa.
 
 Onnea!!! Superparas joululahja!!!  emoticon Mä en ole tätä keskustelua kovin hirvän aktiivisesti ennättänyt seurata: ennättikö sulla alkaa menkat välissä?
 
Takaisin
Top