Uusi raskaus haaveissa

Mäkin tein viimeksi testejä pari kertaa viikossa kun en vaan uskonut sitä(kään) plussaa.

Mulla oli koko viikonlopun töissä hetkittäin tosi etova olo, mutta laitoin tyhmien asiakkaiden ja liian vähän juomisen piikkiin.
Nyt mä menen pois täältä topicista vauhkoamasta ja testaan aamulla uudestaan.
 
... ja sit tuut HETI kertomaan meille ;) Eiks jees?? :D
Mua ihan jännittää sun puolesta, kun itekin olin ihan p*skat housussa, kun testasin ja se viiva tuli siihen...
 
Mä sain yhtä haalean viivan kun rupesin testaamaan tätä raskautta. Ja hätähousuna testailin siis ennen oletettuja kuukautisia ja silti tuli tollanen haamu justiinsa! Eli kyllä se plussa on, varovaiset onnittelut Tweetylle!
Ja mulla tais se plussa vahvistua vasta kunnolla viikon päästä ekasta testauksesta, tollasilla liuskoilla mäkin testasin enkä ollu pysyä housuissani ku tollanen epämääräinen toinen viiva siihen testiin tuli!
 
Onnea Tweetylle plussasta! Toivottavasti pieni pysyy mukana loppuun asti.

Kyllä tuollainen viiva, jossa on väriä, on plussa. Viivanpaikka on yleensä valkoinen ja vaaleampi kuin viivan ympärillä oleva valkoinen alue.. Eli sellainen, mitä pitää käännellä ja väännellä, että sen näkee.
 
Jotenkin ihanan huvittavaa tuo testailu. Ja kyllä se viivalta ainakin minun silmään näyttää Tweety . Viivaa tulee vain silloin jos sitä istukkahormonia on. Ja tuossa on viiva, vaikkakin haalea. Ilman istukkaa ei viivaa olis.

Ite ku tein testiä Siinasta tunteen oli ehkä ihan samanlaiset ku monella muulla mut tänä kesänä ku tein testiä pissin tikkuun kauhun sekaisin tuntein ja se viiva oli siinä samantien ku testi kohta vaan kastui. Ja ihan yhtä tummana ku se toinenki. Mut viikkojahan tietty oli jo paljon. Tein sellasen halavan apteekin testin. Ja eka ajatus oli no voi helvetti...... Nyt se silloine ajatusmaailma jo vähä naurattaa.
 
tweety tuo on kyllä ihan selvä plussa! Mä sain pari viikkoa sitten ihan samanlaisen, ehkä vieläkin haaleamman ja kummasti se siinä viikon mittaan testejä tehdessä tummui ihan samanväriseksi sen kontrolliviivan kanssa :D
 
Digitaaliset testit on ihania kun niitä ei tarvitse tulkita!


Raskaana 1-2(!!)emoticon eli omien laskujen mukaan 3+6, LA 27.6

Kiitos kaikille onnitteluista, nyt vielä toivotaan että kaikki menee hyvin.
 
Onnea Tweety siis virallisesti :) pääset mun ja Pitun kanssa tonne kesäkuisiin ;)
 
Vauvaisia toiveita täällä ilmoille heitellään :) tarkoituksena ois antaa vaavin tulla jos on tullakseen, jo vaikka tästä kierrosta :)..Pitäkää peukkuja! :)
 
Peukkuja lähtee ainakin täältä! Toivottavasti pian pääset tuonne uudelleen raskautuneiden ketjuun :)
 
Hemppa kysyi taaperoelämää -palstalla, mitä meidän yrittämiselle kuuluu. Ajattelin, et on ehkä parempi vastata tänne, kun tällainenkin ketju löytyy.

Meidän yrittäminen on taantunut jonnekin kivikauden tasolle. Kävin siis silloin km:n jälkeen äippäpolilla ultrassa syyskuun lopussa, ja lääkäri totesi kohdun tyhjenneen ja kaiken olevan hyvin. Muutama viikko (lokakuun ajan) olikin ihan kivaa, ja "kuukautiset" alkoivat marraskuun alussa.

Ne oli vähän omituiset, vaikka kestivätkin ihan tavallisen ajan. Sitten oli muutama päivä kuivaa, ja tuhru alkoi uudelleen. Turhuttelujen välillä tuli pari kertaa ihan kunnolla verta, joka jatkui suunnilleen tunnin tai kahden jälkeen tuhruna.

Kävin yksityisellä tarkastuttamassa tilanteen, ja hups kuppaa, eihän kohtu ollut tyhjä, vaan sieltä löytyi 1,4 cm * 1,6 cm kokoinen istukan pala, joka sinne oli jäänyt. Eikun uusi lähete naistentautien polille ja kaavintaan.

Nyt oon odottanut 4 viikkoa, et menkat alkaisi. Jälkitarkastukseen käskettiin menemään 6 - 8 viikon päästä (aikaisintaan ekojen kuukautisten jälkeen, viimeistään 8 viikon päästä, vaikka tätiä ei oliskaan kuulunut). Huonolla tuurilla pitää odottaa viel kuukausi ennen kuin pääsee tarkastuttamaan, et onko kaikki ok vai ei.

Kaiken kaikkiaan koko syksy on ollut ihan perseestä. Eikä siis pelkästään tän keskenmenohässäkän takia vaan muutenkin. Koko ajan on pelko perseessä, et lääkärit sössivät myös kaavinnan, kun eivät tunnu missään muussakaan onnistuvan :-( ja välillä kyl pää tuntuu hajoavan, kun aina on vaan viikkoja siihen, et saa varata ajan jälkitarkastukseen. Ja vaikka komplikaatiot onkin harvinaisia, niin kyllä silti pelottaa kohdun arpeutuminen, kiinnikkeet ja liian ohueksi muuttunut limakalvo.

Periaatteessa meillähän on asiat hyvin, kun ollaan sentään saatu yks ihana ja rakas lapsi. Mut kun kerta toisensa jälkeen kuuntelee sitä myötätuntoista soopaa, et kyllä seuraavalla kerralla sit menee hyvin, vaikka edellistäkään ei olla osattu hoitaa, niin kyllähän se mielen vetää matalaksi. Mistä sen muka tietää, et seuraavalla kerralla kaikki menee hyvin?

Mies sanoi just viikonloppuna viedessään turvakaukaloa säilöön, et "mä vien tän kaukalon nyt tonne säilöön seuraavaa vauvaa varten". Ehkä meilläkin sit joskus on viel toinen tuhiseva nyytti kotona, vaik nyt se tuntuukin epärealistiselta ajatukselta.
 
Sukey: Onpas tosi inhottavan ärsyttävää että sössivät tuolla tavalla!  Turhauttaa varmasti ja paljon. Paljon jaksamista ja positiivista mieltä tulevaan (kaikesta huolimatta)!
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa!

aika harvakseltaan oon täällä käynyt nyt saati kirjoitellut mitään, mutta eiköhän siihen nyt tule muutos ajattelin teille ilmoitella että täällä kans kovasti pikku kakkosta toivotaan Miehen kanssa päätettiin että mekin menemme niillä linjoilla että vauva tulee sit kun tulee, joten nähtäväksi jää kauan menee ennenkuin pikku kakkonen ilmottaa tulostaa
 
Sukey, ompa todella kurjaa että lääkäri oli huolimaton eikä huomannut sinne jäänyttä istukan palasta. :( Todella inhottavaa varmaan. Ja kaikki ne jälkiseuraamukset siitä. Toivottavasti pian pääsette uudelleen yrittämään. <3 Kovasti plussatuulia teille kunhan sen aika koittaa!

Heisku: tervetuloa takaisin! Plussatuulia sinullekin. Tulehan kertomaan uutisia suuntaan tai toiseen sitten kun on jotain kerrottavaa. :)
 
Takaisin
Top