Uusi raskaus haaveissa

Ihanaa, mie pääsen töihin :)!! 60 kilsan päähän keskussairaalaan, ja oon ihan innoissani :) Koska se meinaa sitä, että puoli vuotta isompaa rahaa ja sit saa isommat äitiyspäivärahat ..keväällä jos jo malttais kokeilla vauvautumista..tai sit vuoden päästä syksyllä, niin sais ehkä toisen elovauvan . Kunhan tarkka töiden alkamispäivä tulee tietoon, pitäis järjestellä poitsu perhepäivähoitoon. Siinäpä sitä onkin taas mietittävää!
 
Onnittelut HP86 työpaikasta! Toivottavasti saatte hoitoasiat järjestettyä mieluisalla tavalla. Koska sulla alkaa työt?
 
Kävin tänään juttelemassa tulevien esimiesteni kanssa, eivät vielä(kään) osanneet ihan tarkkaa päivää sanoa, milloin hommat alkaa, mut lokakuussa kuitenkin :) ja jopa vuoden settiä nyt aluks :) Mahtavaa. Onneks miun on mahdollista tehdä ergonomista työvuorolistaa, eli ei niitä iltavuorosta aamuvuoroon menemisiä sitten niin paljoa ole..ne ois nimittäin aika rankkoja jo välimatkankin takia, eikä sit näkis miestä ja poikaa ikinä.

Ihanaa kun elämä järjestyy, meinasin jo välillä luopua kokonaan toivosta työpaikan suhteen :)..ja toisen vauvan suhteen myös :D
 
Voi jännitys! Mä sitten menin ja tilasin sellaisen clearblun digitaalisen ovulaatiotestin kun niitä oli ebayssa ihan sopuhintaan ja pakkauksessa on 20 testitikkua.

No joka tapauksessa, se tuli tänään postissa ja mun oli pakko heti koittaa miten se toimii, niin kuvitelkaa yllätykseni kun ruutuun pamahti  !! Laskureiden mukaan mun ovulaatio olisi vasta sunnuntaina!

 
Minäkin olen tässä jo muutamia kuukausia haaveillut uudesta pikku vauvasta, ja vielä tytöstä...
No mies tuossa muutama päivä sitten ehdotti täysin yllättäen, että miten ois? emoticon
No mulle tulikin yllättävä reaktio; en halunnutkaan vielä. Ensimmäisenä tuli mieleen, etten halua olla siinä raskaana-tilassa, öh se oli niin tylsää. Ihan yllätyin omaa reaktiota, etten sittenkään oikeesti vielä halua.
Mutta todennäköisesti mieli muuttuu kunhan päästään Suomeen :)
 
Tsemppiä kaikille raskautta yrittäville!

Tweetylle hyvät ovisonnet!

Aamu, mä luulen kans et kun Suomeen pääsette, tulee sun vauvakuume takaisin. Sulla on nyt kaikkee muuta et varmaan kannattaa suosiolla jättääkkin yritys vasta tänne kotosuomeen. Peukkuja!
 
Täällä on kans yks jolla on aivan hirveä vauvakuume, harmi vaan että mies ei ole vielä halukas toiseen lapseen! Eikä asiaa auta sekään että melkeimpä kaikki kaverini odottavat vauvoja joko ekoja tai sit toisia ja koko ajan joku ilmottaa odottavansa! inhottavaa mä en kestä kun mäki haluun No mutta alustavasti olemme miehen kanssa puhuttu että jos tammikuussa alkais yrittään sitten toista! Toivottavasti näin käy ja mies on myös halukas toiseen  Onnea kaikille yrittäjille paljon!
 
Täällä on myös yksi joka haaveilee pikkukakkosesta. :) Pojalla ikää nyt vähän päälle 7kuukautta, ja pienellä ikäerolla toiveissa pikkusisko tai -veli.

Ensimmäiset kuukautiset tulivat n. 4kuukautta sitten ja kierrot olleet sen jälkeen 38 mutta nyt tulikin sitten kierrolla 31. Yrittämällä ei yritetä, vaikka vähän väkisinkin laskee milloin saattaisi ov olla, mutta vielä ei ainakaan ole tärpännyt, ja lueskelin että kun kierto yli 35 voi olla että ei ovuloi ollenkaan, ennen ensimmäistä raskautta kierto oli siis 28.

 Ovulaatio-testejä en ole edes käyttänyt, ja nyt tulee väkisinkin parin kuukauden tauko yrittämiseen, jos nyt ei tärppää, mies kun lähtee merille 2kuukaudeksi töihin.
Itselleen yrittää jankata että tulee kun on tullakseen, mutta silti joku tuolla pääkopassa haluaa haluamistaa, ja odottelee jatkuvasti... :D

Mitenkäs teillä muilla on raskauden jälkeen kierto palannut "normaaliksi"?
 
Kp 33 / 38 ja mä sain Davidin herkällä testillä haamun.
Aika hailakan tosin, pitäisköhän mun etsiä joku gostbusters topic missä sitä voisi esitellä..

Tilasin jo mieheltä kotiintuomisiksi Clearbluen digitaalisen testin, ja nyt pähkäilen montako päivää kannattaisi odottaa ennen kun sen tekee? Noissa Davidin testeissä herkkyys on 10 IU/I hCG ja Clearblue on muistaakseni 25 IU/I hCG.



 
Hyvä Tweety  naureskelin tolle sun ghostbusters- topicille..mä oisin voinu pari viikkoa sitten liittyä sellaseen kanssaemoticon
Tässä kun oon viimeaikoina säätänyt noiden testien kanssa ihan urakalla, niin jostain luin, että Hcg-määrä kaksinkertaistuu raskauden alussa joka toinen tai joka kolmas päivä. Mulla on ainaki kummassaki raskaudessa noussu tosi hitaasti se Hcg, tai ainaki näin päättelet ite, kun testit tummuu kunnolla vasta n. viikko menkkojen poisjäännin jälkeen. Toivottavasti saat liittyä taas tuonne odottelupuolelle! Ja niin, plussahan on aina plussa, vaikka olisi miten haamu ;)
 
Tweetylle peukkuja et plussa vahvistuu. :) Olikos sulla nyt käytössä ne ovistestit tässä kierrossa?
 
Tweety, heh, mä en tajunnu sun viestistä juuri mitään :D :D :D Mutta olen itse käynyt huvikseni lukemassa tän vaun foorumin "kuumeiluklubin" viestejä, siellä on esitelty haamujen haamuja. Olikohan raskaaksi 2011 ainakin yksi ketju missä näitä on ;-)
 
Noh, kyllähän tuossa semmoinen tosi hailakka näkyy, mutta onko se vain se viivan paikka? Tuo toinen viiva on kuitenkin niin vahva, täytyykö sen ollla samanlainen? En oo ikinä tehny testejä, niin en ole kyllä mikään sanomaan.
 
Hemppa, oli joo tässä kierrossa se digitaalinen testi.

Aamu, sitä viivan paikkaa mäkin mietin, mutten kahdessa viime kierrossa kyllä saanut tikkuun mitään viivan aavistustakaan kun testailin kärsimättömänä ennen kun menkat alkoi. Ja raskaustestissä ei tarvitse olla yhtä vahvat viivat, kunhan niitä vaan on se kaksi.

Ehkä mä maltan pari päivää jotankin odottaa ja testaan uudelleen sitten digitestillä. Mutta kun mä olen ihan perusluonteeltani tosi kärsimätön.. Tai sitten kaivelen jos mulla on noita Davidin testejä jossain jemmassa vielä..
 
Tweety, kyllä toi on plussa. Se vahvistuu 2 päivässä varmasti kunnon plussaks! :)

Minä viikolla 7 vieläkin tein testin, kun en usko :D
 
Juu plussa tuo munkin silmissä on ja vaalee kyllä mut silti selkee ja yhtä levee ku toi toinenkin viiva ja värillinen. Viivan paikka on vaalean harmahtava yleensä jos näkyy.. Onnea paljon! 
 
Niin siis piti vielä lisätä, että mä en 3kk yli 10 testeihin saanut yhteenkään tota viivaa mitenkään päin näkymään, se ei siihen tule edes haamuna, ellei ole syytä ;)
 
Takaisin
Top