Tyttö- vai poikaolo?

Kumman veikkaat olevan tulossa?


  • Kaikki äänestäjät
    45
En tiiä, kait se on edelleen poikaolo :D ihan kuten raskauden alkuvaiheessa. Toivottavasti selviäis rakenneultrassa
 
Mulla on poikaolo, vaikka ehkä vähän toivoisin vielä yhtä tyttöä. Oon ollu tyttöjen äiti tähänkin asti, joten tuntus hassulta ajatus että tulis vielä poika :)
 
Mulla vaihtelee melkein päivittäin fiilikset kumpi sieltä vois olla tulossa [emoji16] Mutta heinäkuun lopullahan tuohon pitäisi saada jo vastaus, jos hyvin käy.
 
Mä oon yrittäny päätellä tyttöä mun mahasta kun on mun mielestä ihan erimallinen kun esikoisesta joka on poika, 2 on mahan perusteella veikannu tyttöä saa nähdä :)
 
Mulla on nyt todella vahva tyttö-olo. Parin viikon päästä ehkä selviää kumpi on, ja oli sitten kumpi tahansa, aivan yhtä rakas ja toivottu on. :Heartred Tänä vuonna on syntynyt ystäville ja kaveripiiriin jo kaksi tyttöä ja yksi poika. Toinen poika on tulossa syksyllä ja saa nähdä tosiaan kumpi meille tulee. Ei vaan malttais odottaa, kun haluis tietää jo! :Heartred Ai mitenniin oon malttamaton?:p
 
Ei vieläkään mitään selkeitä tuntemuksia mutta sellainen pienen pieni aavistus että mahdollisesti sieltä poika olisi tulossa :bookworm: yhtään en osaa sanoa että miksi :joyful: parisen viikkoa ja sitten selviää :)
 
Mä en ees tiiä kumpaa toivoisin...tai siis kun toivon molempia:bored:
Edellinen on poika ja ostin tuhottomasti hälle minimini vaatteita vaikkei tod ois tarvinnu...olis kiva saada ne uusio käyttöön kun oli niiiiiiiiin ihania:rolleyes:
Mutta...sitte taas...mul on 5poikaa ja "vaan" 2tyttöä (ja nekin jo 10 ja 12 vuatiaat)...ni oishan se iha mahtista saada viä yks prinsessa kasvattaa:dummy1:
Vaikkakin mun miälest pojat on monella tapaa paaaaaaaaaljon helpompia ku tytöt:grin

Jos nyt oikeesti pitäs jtn veikata ni kallistun tämän kohdal siihe et hän on poika:dummy:

...mut siis kumpi vaan käy,koska se toive että saan molempia ees yhet on jo toteutunut...
 
Mä oon alkanu toivoo et olis poika. Olis sit kaks tyttöö ja kaks poikaa, ja vois ehkä helpommin hyväksyä et lapset ois sitte tehty :sad001 Mut on kyllä todella vahva tyttö olo.
 
Mä en osais kyllä valita. Suvussa on paljon tyttöjä niin poika olisi sitten spesiaali :) lisäksi pojat on jotenkin niin söpöjä. toisaalta tyttöjen kans oon touhunnut enemmän ja ois kiva olla läheinen kun tyttö kasvaa yms. (Vertaan esim itseäni ja omas äitiäni). Vaatteitakin tuntuu olevan niin paljon ihanampia tytölle. Toki haluaisin tulevaisuudessa kuitenkin lisää lapsia eli ihan sama se on kumpi tulee. Edelleen tunne ehkä pojasta.
 
Mä just eilen kaverin kans puhuin tytöistä ja pojista. Sanoin et mun kokemuksen mukaan pojat on paljon helpompia imetysaikana, ei ole niin paljon rintaraivareita eikä muitakaan ongelmia kuin tyttöjen kanssa oli. Ja jotenkin muutenki mutkattomampaa. Tosin nyt kun tolla puoltoistavuotiaalla on orastava uhma, niin joutuu paljon enemmän juoksemaan ja kieltämään kuin tyttöjen kohdalla, vaikka nekin on ollu/ ja on edelleen todella voimakastahtoisia meillä. Pojan raskauskin oli paljon helpompi, mä jaksoin paremmin ja vaikka oli liitoskipuja niin ei ollu silti mitään ongelmia olla jalkojen päällä useampaa tuntia kerrallaan. Lisäks olin paljon tasasempi mieleltäni. Kaveri kans totes että kyllä pojan vauva-aika oli heilläki huomattavasti helpompi kuin tytön. Hänellä oli esikko poika ja nuorempi tyttö, ku meillä taas toisinpäin, eka tytöt ja sitten poika (eli ei järjestyksellä merkitystä tässä kohtaa).
Nyt kaikki oireet tukee mielialavaihteluita myöten tyttöä, joten olis kyllä tosi suuri yllätys että poika tuliskii.
 
Mulla on ollut tytön raskaus tosi helppo ja pyöräilin vielä 7kk jne.
Mutta vanhempana lapsena pojat on oman kokemuksen mukaan helpompia. Siis sellaisista kouluikäisistä puhuttaessa. Myös ammatin puolesta tuntuu menevän näinpäin.
 
Mullakin vaihtelee ihan päivittäin olot. Näin toissa yönä unta, että tyttöä veikkailtiin ultrassa. Viime yönä taas oli pieni pikkuveli syntyny :D Ei taida alitajuntakaan pysyä perässä.
 
Mulla vaihtuu mieli päivittäin tänään olin varma et tulee tyttö kun sykkeet oli yli 150 mut sit tein soodatestin ja näyttikin et poika ois tulossa, ei kuohunnu mutta kupli ja poreili.
 
Mulla vaihtuu mieli päivittäin tänään olin varma et tulee tyttö kun sykkeet oli yli 150 mut sit tein soodatestin ja näyttikin et poika ois tulossa, ei kuohunnu mutta kupli ja poreili.

Täällä yks tyhmä kyselee:) Siis soodatesti? Wtf?:) mikä se on?
 
Mun isä just kertoi, et mua on joskus kätilö kivenkovaan väittänyt pojaksi. oli isä todennut siihen, et ei ole, kun tyttö on tilauksessa:) ainakaan mielestäni sukuelimissäni ei ole mitään poikkeavaa, joten mikshän se sit sillon on niin poikaveikkaus ollu:)
 
Toisaalta siitäki on sit jo se reilu kolkyt vuotta, ehkä tekniikkakin on jo kehittyneempää ku silloin:)
 
Mä testasin äsken soodatestissä (pissaa kuppiin ja soodaa päälle tai tosin päin, jos poreilee poika jos ei tapahdu mtn tyttö)

Mulla ehkä ihan kevyesti muodostui vaaleaa vaahtoa päälle mutta aika vaimea reaktio eli mitä tästä nyt pitäis päätellä. Kaadoin vielä lisää soodaa päälle ja ei mitään.
 
Joo näitähän riittää ja jokaisessa ainakin meillä tulee joko tai vastaus :D sormustestissäki pyörii ja viuhtoo miten sattuu. Sykkeetki just rajalla onkp ns tyttö vai poikasykkeet, sit tää sooda :D mää en kestä. :D
 
Joo, ite en oo hirveesti käyttänyt energiaa kotitesteihin tutustumiseen[emoji23] mut siis toki ihanaa, et joku on:) en mä millään pahalla
 
Takaisin
Top