Mä just eilen kaverin kans puhuin tytöistä ja pojista. Sanoin et mun kokemuksen mukaan pojat on paljon helpompia imetysaikana, ei ole niin paljon rintaraivareita eikä muitakaan ongelmia kuin tyttöjen kanssa oli. Ja jotenkin muutenki mutkattomampaa. Tosin nyt kun tolla puoltoistavuotiaalla on orastava uhma, niin joutuu paljon enemmän juoksemaan ja kieltämään kuin tyttöjen kohdalla, vaikka nekin on ollu/ ja on edelleen todella voimakastahtoisia meillä. Pojan raskauskin oli paljon helpompi, mä jaksoin paremmin ja vaikka oli liitoskipuja niin ei ollu silti mitään ongelmia olla jalkojen päällä useampaa tuntia kerrallaan. Lisäks olin paljon tasasempi mieleltäni. Kaveri kans totes että kyllä pojan vauva-aika oli heilläki huomattavasti helpompi kuin tytön. Hänellä oli esikko poika ja nuorempi tyttö, ku meillä taas toisinpäin, eka tytöt ja sitten poika (eli ei järjestyksellä merkitystä tässä kohtaa).
Nyt kaikki oireet tukee mielialavaihteluita myöten tyttöä, joten olis kyllä tosi suuri yllätys että poika tuliskii.