Tyttö- vai poikaolo?

Kumman veikkaat olevan tulossa?


  • Kaikki äänestäjät
    45

Musta_lammas

Näppärä viestien naputtelija
Tammikuunmammat 2016
Huhtimammat 2018
Onko jollain jo tullu selkeitä tuntemuksia siitä kumpaa sukupuolta tuleva vauva on? :D

Mulla nyt selkeesti alkanu tulla vähän poikaolo. Esikoinen oli poika ja hänestä tuli joskus rv8 tienoilla jo selkeä poikaolo. Ehkä johtu, kun silloin oireena oli samea virtsa ja linea negrakin tuli näkyviin, mitkä uskomusten mukaan viittais poikaan. Viimeiseen asti (rakenneultraan) toivoin olevani väärässä, kun olisin niin halunnu pienen tytön saada, mut nyt ei kyllä sukupuolella olisi väliä vaan ehkä jopa toista poikaa toivoisinkin :Heartred

Kokeilen huvikseen laittaa tollasta kyselyäänestystäkin tähän
 
Mietin kans tällaista ketjua :D onks nää ihan urbaaneja legendoja vai onks mitään pohjaa? Kiinnostaa. :)
 
Mulla ei ekasta oikein ollu mitään oloja mutta työkaveri uskoi mun saavan pojan, ja poikahan sieltä tuli :)
 
Kai ihan urbaanilegendaa et noista mitään vois päätellä tutkimusten mukaan :D mut katsotaan lähteekö tää poikaolo vahvistumaan vai muuttuuko matkan varrella
 
Esikosta ei tuntunut miltään, eikä tunnu nytkään. Kumpikin on tervetullut, vaikka sukuun kuulemma jo toivottaisiin poikaa :grin
 
Mulla on ihan poika olo. Mutta niin oli esikoisestaki. Sitte jossaa kohtaa rupesin näkemää vaaleanpunasia vauva unia ja tyttö tuli. ♡
 
Mulla oli esikoisesta poika olo ja näin unia pojasta. Poika oli :Heartblue vielä tästä en osaa sanoa :)
 
Esikoisesta oli selvä poika olo, kaikki sanoi vatsaa selkeäksi poikavatsaksi ja se viiva oli todella voimakas ja pitkä. Silti sieltä syntyi tyttö :)

Nyt taas ei ole yhtään mitään olo. Ehkä myös sen takia, koska esikoisesta meni niin ''pieleen'' :p Toisaalta nyt vasta 7+5 niin tässä on vielä aikaa kehitellä olotiloja :)
 
Mä uskon siihen, että sykkeistä voi jotain päätellä! Siis että pojan sykkeet matalammat kuin tytöllä. Meillä piti paikkaansa, ja poika tuli. Myös tosi monilla tutuilla näin ollut! Nyt näin alussa en kyllä osaa vielä mitään sanoa:angelic:
 
Ja meille sanoi myös terkkari esikoisesta että poikaa hän veikkaa sykkeen perusteella :grin
 
Meillä oli pojalla yleensä välillä 120-140, eli tyttösykkeeksi voisi varmaan tätä korkeampaa veikata. :grinToki ei kannata ihan varmana tätäkään uskomusta pitää :wink
 
Meillä oli pojan sykkeet 150-160 että eipä tuo ole mikään pitävä ennuste, mutta hauskahan se on arvuutella
 
Mulla oli esikosta alusta asti poika olo ja poika tuli. Nyt on tyttö olo mut saas nähdä kuka sieltä synnärillä kurkkaa.
 
Mäkin huomannut että noi sykkeet mennyt monilla noin että pojalla matala ja tytöstä korkea. Meilläkin pojasta oli matalat sykkeet :)
 
Meille olisi tervetullut kumpi tahansa :Heartred Itse tuumailen, että poika syntyisi ekana ja mies uskoo tyttöön. Mitään ajatuksia tai seikkoja, mistä voisi päätellä ei näillä raskausviikoilla vielä ole.
 
Meillekin on tervetullut kumpi vain. Toisaalta tyttö olis kiva kun on jo yksi poika, mutta itse uskon että meille tulee toinen poika.

Ostin muuten hupimielessä gendermaker-testin joka muka kertoo sukupuolen jo viikolla 6 :D pakko itseään huvittaa tuolla testillä parin viikon päästä.
 
Luin itsekin tuosta testistä. Eikö sen pitäis olla 90% varma. Saapa sit nähdä osuuko oikeaan :wink
 
Mulla ihan poika olo ja näinkin jo unta pienestä pojasta :happy: ja tosiaan sen jonkin laskurin mukaan ois myös poika tulossa :D mutta molemmat tervetulleet :Heartred
 
Takaisin
Top