Tyttö- vai poikaolo?

Kumman veikkaat olevan tulossa?

• Kaikki äänestäjät
    45
Mä oon jo alkanut pohtia että kävis yksityisellä kurkkaamassa tyyppiä ja samalla vilkaisisi näkyykö sukupuoli jo :) Mutta toisaalta siihen rakenneultraan ei ole oikeesti enää kauan, se on vaan tän odottavan aika pitkä. Silleen olisi kiva käydä kurkkaamassa myös kun seuraava neuvola on vasta ultran jälkeen, en saa tolla dopplerilla sydänääniä kuulumaan ja potkuja ei tunnu vielä päivittäin :confused:

Meillä sattu nyt niin et mul on neuvolalääkäri joka ultraa ni päivää aikasemmin rakenneultraa, ehkä saadaan siis jo sillon tietää kumpi on tulossa :)

Ei ossaa kyllä yhtään sanoa, esikoisen aikaan maha oli suoraan eteen ja takaapäin ei edes tajunnut, semmoinen tyypillinen poikamaha kuulemma. Pahaaoloakaan ei ollut juuri nimeksikään, tyttö tuli.
Nyt ei vielä mahasta osaa sanoa mitään, mutta pahaaoloa riittää, oksennusta ei oo tullut tosin kuin pari kertaa.

Työkaveri kertoi, että heillä emäntä tyttöä odotellessa oli samanlainen, ei mitää oireita ja kaikkea jaksoi loppuun asti. Poikaa odotellessa oireita oli vaikka toisille jakaa...

Mulle on sanottu et tyttövauvat levittää perän :grin Mul ainaki pitäny paikkansa, lantio levis heti alussa jo. Nyt ei kyl oo vielä levinny, mut silti vahva tyttöolo.

Jaa en mää vaan huomannu mitää leviämistä mihkään suuntaan tytöstä... No onhan näitä kaikenmaailman arvuuttelukeinoja olemassa

Mulla on molemmissa aiemmissa raskauksissa maha kasvanut suoraa eteen. Takaa oo nähnyt mitn että odottaisi,samanlaiset mahat ja tyttö ja poika löytyy :)

Meillä 148 syke ultran mukaan. Jännä kun oon itse sitä laskenut nopeemmaksi. Onkohan tuo 148 enemmän tyttö vai poikasyke :D

Mä oon edelleen kotidopplerilla saanu sykkeet 145-150 keskimäärin :) mieltäisin nää enemmän "tyttösykkeiksi" :grin
Oiskoha pojilla sit jotai 130? :grin

En vaan vieläkään osaa ajatella, että olis poika tulossa. Eli jostain alitajunnasta tulee tyttöolo :)
Alle kuukausi niin todennäköisesti selviää!

Mulla ei oo sykkeistäkää voinu raskauksia päätellä molemmat 148-175 .. tyttö ja poika. Nyt sykkeet 165-175 joten saas nähdä selviääkö ultrassa kumpi :)

Jännittää kyllä. Mulla taas vähän poikaolo mutta sykkeet puhuis sit tytön puolesta. Ja itse laskenut jopa yli 160 kotidopplerilla.. saapa nähdä pitääkö paikkaansa. Ei ole väliä kumpi tulee mutta jännä että tullut se poika olo. Ehkä siksi että sitä vertaa oloja näihin tytön saaneisiin joilla huono-olo ollut päällä lähes koko raskauden ja jatkuvaa oksentamista. Itsellänikin on huonoa oloa ollut, mutta ei ihan kauheaa ja oksentaakaan ei ole tarvinut kuin joitain päiviä

Voiko sikiön piirteet "näyttää" jommaltakummalta? Ja jo nt-ultrassa? Mun mielestä hän näytti ihan pojalta :joyful:

Sit kyllä katoin sen kallonmuotojutun joka oli täällä, niin sen mukaan olis tytön otsa :joyful:

Vai onko molemmat sukupuolet samanmallisia, tuossa vaiheessa, se pää/kallo siis? :wideyed:

Jännittää niin kumpi sieltä tulee :)

Mulla alusta asti ollut tunne että poika tulossa mutta nyt muutaman viikon tullut vahva tunne että saattaisikin olla tyttö:joyful:Olen päässyt helpolla tähän asti eli ei oireita,ainoastaan naamaan tullut näppyjä ja vatsanseudulle ja sivuille tullut pyöreyttä. Syke dopplerilla 150.

Oireista en osaa veikata kumpi olis ku en oo ikinä kärsiny pahoinvoinnista ym.

Ainoa et tytön aikaan teki mieli makeaa ja pojan suolaista. Nyt puhuis poika sen puolesta :)

Mäkin mietin noita kallonpiirteitä. Meillä näytti pää ainakin pyöreeltä niin sen mukaan olis tyttö ja muutenkin suht siro pää. Toisaalta luulen että nää ei kerro mitään :D mutta ainahan saa arvailla.

Mä luulen et meille tulee tyttö :)

Tänään neuvolassa ultrattiin (yllätyin!) ja se vaavi oli silleen alhaalta päin V:n mallisen näköisesti (pakarat ja siitä jalat harallaan). Kysyi tosiaan haluanko kurkistaa haaroväliin. Siinä haarovälissä eka näkyi jotain pientä mikä vois olla vaikka napanuoran heijastumaa. Sit vähän pidempään ei näkynyt jalkovälissä mitään! Eli oisko se siis tyttö :) lääkäri itse sanoi kyllä että tässä vaiheessa ei voi varmaksi sanoa. On se voinut toki nähdäkin eikä vaan halunnut sanoa :joyful:

Sit olin joku aika sit mielenrauhaultrassa :joyful: ja siellä kätilö ei nähnyt haaroväliin mutta sanoi että hänet kouluttanut vanhan kansan kätilö osasi ennustaa sykkeen tyypistä sukupuolen. Ja meidän vaavi olis sen mukaan tyttö! Ei hänen mukaansa siis ole kiinni sykkeen nopeudesta. Tytöllä kuulemma semmonen pehmeän kuuloinen ja pojalla semmonen raisumpi :)tiedä noista sit! :woot:

Ootellaan eniveis rakenneultraan tai 4D:hen. Mutta tyttöajatuksin mennään :)

Meidän esikoinen on tyttö ja nyt mulla on outo poikafiilis. Mies haluis toisen tytön ja oishan se vaatteiden ja muun puolesta käytännöllistä. Mutta jostain on tullut tosiaan poikaolo. Aijotaan kysyä seuraavassa ultrassa kun ollaan nii malttamattomia :)

Näin synnytysunta viime yönä. Syntyi ihana poika. :P Alankohan kallistua poikaolon puolelle.. ;)

Mä alan kallistua tytön puoleen. Korkeat sykkeet ja ultrassa ei minusta näytä yhtään pojalta. :p tytölle olis jo ihana nimikin valmiina. :) mutta edelleenkään ei siis mitään väliä kumpi tulee, kunhan tulee.

Meidän esikoinen on poika. Jostain syystä aiemmin kaikissa mielikuvissa tulevasta, kuvittelin pojan leikkimässä tai viettämässä aikaa pikkuveljensä kanssa. Vasta muutaman viikon plussaamisen jälkeen tuli ylipäätään mieleen mahdollisuus, että saattaahan se olla pikkusiskokin. Jotenkin vahvasti oli siihen asti pojanäiti-identiteetti valloillaan. Nyt en osaa enää sanoa. Ei varsinaisesti ole oloa kumpaankaan suuntaan. Edelleen mielikuvissa on herkemmin toinen poika, mutta ajatus tytöstä olisi eritavalla kiehtova myös :)

Viime keskiviikkona olin neuvolalääkärillä ja siellä sit kuunneltiin sykkeet ja oli 145-150 :)

Ihan alussa oli poikaolo mut nyt oon vähän kallistumassa tytön puolelle. Saas nähdä kumpi massussa majailee :)

Takaisin