Tyttö- vai poikaolo?

Kumman veikkaat olevan tulossa?


  • Kaikki äänestäjät
    45
Meidän tytöllä oli sykkeet 135-145 koko raskauden. Ja nyt 140-145. Tytöille on kyllä hirveesti kaikkea. Meilläki saattaa osa jäädä käyttämättä (mun äiti on oikee himoshoppaaja) kun vaatetta on niin paljon. Mun sydän itkee kyllä verta kun osan joutuu laittaa eteenpäin. Ei vaan oo tilaa säilyttää kaikkea. :sad001
 
Kiinalainen syntymäkalenteri ennusti meille tyttöä. Sykkeet samaa 135-145, kuin esikoistytöstä ja poika meille tulee. :)
 
Me oltiin eilen rakenneultrassa ja tervettä, komeaa poikaa näytti :dummy: :love017

Naureskeltiin vain kun KAIKKI vanhan kansan niksit ja kiinalaiset kalenterit ennusti tyttöä ja sit itelläkin varmaan niiden takia oli tyttöoloa, vaikka alkuraskaudessa olin varma et on poika. Lisäksi kun miehen suvussa on tupattu poikia tekemään niin veikkaukset oli vähän tyyliin "järki vs tunteet" ja järki voitti :hilarious:
 
Kiinalainen kalenteri näytti esikon kohdalla oikein ja tuli tyttö, nyt se näytti poikaa mutta tyttöä lupailivat.
Linea negra ei oo tullut vielä, esikosta tuli ja meni navan ylitekkiin. Mustia napakarvoja on ollut molemmissa raskauksissa:oops:
Esikkoa ootellessa pahoinvointia ei oikeestaan ollut, mutta tässä sitä on riittänyt.

Jotenkin veikkailin poikaa, ja salaa toivoinkin. Mutta laitetaan se mies sitten vielä kerran hommiin :smiley-bounce022
 
Pitääpä nyt tähän jotain heittää, kun meillä tosiaan jännitys virallisesti säilyy synnärille asti :)

Että ehkä jotenkin vähän tyttöolo, mutta johtuisko eniten siitä, että tuo mies ei oo muita osannu aiemmin tehdä :hilarious: Tai ehkä ennemmin vaan ollut niin, ettei oo mitään väliä, kunhan sen nyytin syliin asti sais, sen tekee nuo 3 km:a...

Mutta sormustestin mukaan ois tyttö tulossa, kun taas tuosta torstaina saadusta 3D ultrakuvasta eka jotenkin tuli poika mieleen. Että ihan yhtä pihalla oon tässä kysymyksessä ku ennenkin :wacky:
 
En tiiä onks joku jo kysyny ja vastailtu, mutta te jotka nyt tiedätte sukupuolen niin onko "ennusmerkit" veikannu oikein? :) eli onko poika- vai tyttö- mahaa, näkyykö linea negra, oliko pahoinvointia tai maistuko makea vai suolanen? :D

Me kun ei haluttu tietää. Nyt vähä ärsyttää ku mun maha näyttää niin poika mahalta ja alkanu jo tulla kommenttei "se on poika sano mun sanoneeni" "ihan selvä poika oon aina oikeessa" Eilenki asiakas yhtäkkii vaa kysy näkyykö tummaa viivaa, häkellyin ja sanoin ei. Vastas et joo poika se on. Argh! Sanoin jo miehelle toivon et olis tyttö ku ärsyttää noi päteilijät! :sad001 tietty toivon tyttöö ja oli aluks tyttö olo mut nyt epävarma, mut tosiasia esikoinen tulossa niin ihan sama kunhan on jompi kumpi! :) ja mainitsinki jo kerran et nyt näkyy ohut kapee viiva, mut se on vähä kadonnu ei tullukkaa esiin.
 
Kävin rakenneultrassa 27.7 ja kätilö sanoi että tytöltä näyttäisi :love7 vaikka oli poikaolo alussa ja just kaikkien testien mukaan poika :D mutta kaikki hyvin, pääasia :Heartred
 
Mulla taas täysin tyttö olo alusta asti. Sormustesti, olot, mahan muoto sun muut ennusti tyttöä myös. Ja niinpä tyttöä ultrassakin lupailtiin. :love017
 
Mä oon kans saanu neljä poika-veikkausta. Torstaina toivon mukaan saa tietää kumpi sieltä tulee :)
 
En oo ees perehtynyt mitä kaikkia uskomuksia on olemassa et mitkä merkit viittaa kumpaankin sukupuoleen.. toi kiinalainen kalenteri sano poikaa ja mä kuvittelin alusta asti et hän on poika ja kaikki muut tutut on puhunut tytöstä alusta asti ja tyttö meille siis on tulossa :D
 
Mullakin oli poikaolo ja sanottu että ihan poikamaha on, mut meille tulee tyttö!

Oireet/uskomukset (jos nyt niitä haluaa seurailla) lupas myös poikaa, paitsi kiinalainen kalenteri. Tein sen eka väärin eli mun oikealla/länsimaisella iällä jolla näytti poikaa; mut sehän pitää tehdä sillä kiinalaisen ajanlaskun mukaisella, sillä näytti tyttöä.

Mut joo en kyllä noihin usko en niin yhtään :joyful:
 
Mä en vieläkään tiedä "tyttö/poikaoireita" selkeesti. Siis mitä yleensä pidetään. Sentään sen klassisen "tyttö/poika"- mahan hiffaan.
Mutta siis kuuluisko tytöistä olla linea negra? Kumpaan se suolaisen/makeanhimo meni? Entä muut oireet?
 
Mulla on poikamassu nyt kuten oli myös tyttöesikoisesta. Paljon oli esikoista odottaessa poikamerkkejä, mutta silti tuli tyttö. Nyt mahan muodon pois sulkien ihan tyttömerkkejä :D Mies jo totesi etten ole normaali :rolleyes::p
 
Mulla oli esikkoa oottaessa kans poikamasu, vaikka tyttö tuli. Pahaa sanoo millanen masu nyt tulee, näkee vähän myöhemmin.

Lineanegra mulla oli tyttöö oottaessa, nyt ei oo viel tullu vaikka taas tyttöä oottelen.
 
Itelläni on ollut aina "poikamaha", sekä pojista että tytöstä että siitä on ollut turha päätellä mitään. :D Sormustestin mukaan tokan piti olla tyttö ja poika tuli. Linea negraakin on ollut aina enemmän tai vähemmän. Että onhan noi vähä tommosia hömppäjuttuja. :)
 
Mutta toisaalla sanotaan, että urheilijoilla ja enemmän urheilevilla maha kuin maha olisi poikamahan näköinen, eli ei näy takaapäin katsoen ollenkaan. Ei siis leviä kylkiin.
 
Takaisin
Top