Tyttö- vai poikaolo?

Kumman veikkaat olevan tulossa?


  • Kaikki äänestäjät
    45
Niin ne tyttöolot ja tuntemukset, kaikki oireet, vatsan muoto, sormustesti, mahakarvat, säärikarvojen kasvamattomuus ja mitä näitä nyt kaikkia oli, osoittautuivat oikeiksi. Tyttöä siis tänään lupailtiin ultrassa! :dummy1: Katsotaan synnärillä vielä sitten onko meillä tosiaan tyttö vauva. :p
 
Niin ne tyttöolot ja tuntemukset, kaikki oireet, vatsan muoto, sormustesti, mahakarvat, säärikarvojen kasvamattomuus ja mitä näitä nyt kaikkia oli, osoittautuivat oikeiksi. Tyttöä siis tänään lupailtiin ultrassa! :dummy1: Katsotaan synnärillä vielä sitten onko meillä tosiaan tyttö vauva. :p

Voitteko kertoo tarkemmin mitä nämä ovat? Esikoinen oli tyttö ja olisi mielenkiintoista kuulla, että mitä nuo tyttö-ennusteet ja "merkit" ovat :)
 
Mulla siis oli koko ajan tunne, että tyttö on tulossa. :p Ja noi muut on noita ns vanhoja uskomuksia, joista voi leikkimielisesti arvuutella, kumpi tulee. Ja sormustesti lukeutuu näihin kanssa. :) Mulla tuli vastaan ihmisten kanssa kokemuksista puhuttaessa ja nettiä selaillessa kaikenlaisia tollasia, joiden perusteella voi veikata kumpi tulee. En itse noihin uskonut, mutta meillä siis näköjään ne piti paikkansa. Sitä itse tarkoitin noilla. :grin

Mut se tyttöolo ja tuntemus oli kyllä jännä alusta asti - en osannut kuin hetkellisesti ajatella, että ois poika tuloillaan. Toki tyttöennuste on aina epävarmempi ultrassa, joten katsellaan tosiaan synnärillä kumpi on ellei käydä tässä loppuraskauden aikana ultrassa kurkkimassa. Loppujen lopuksi sukupuolella ei ole yhtään väliä! :Heartred
 
Niin ne tyttöolot ja tuntemukset, kaikki oireet, vatsan muoto, sormustesti, mahakarvat, säärikarvojen kasvamattomuus ja mitä näitä nyt kaikkia oli, osoittautuivat oikeiksi. Tyttöä siis tänään lupailtiin ultrassa! :dummy1: Katsotaan synnärillä vielä sitten onko meillä tosiaan tyttö vauva. :p
Ai mikä toi mahakarva juttu on? En ole kuullutkaan :D
 
Mulla sit tulee varmaan poika ku karvat kyllä kasvaa säärissä:):):) olis kyl siistii jos ei kasvais, täydet turhakkeet!!!
 
Mulla sit tulee varmaan poika ku karvat kyllä kasvaa säärissä:):):) olis kyl siistii jos ei kasvais, täydet turhakkeet!!!
No mikäs toi jalkakarva hommeli sit on? :D
Musta taas tuntuu et mul kasvaa säärikarvat todella hitaasti :D tosin ei se mua haittaa
 
Rita:) emt, joku tuol ylempää oli pistäny, et tytöistä ei nii kasva. Mul kyl ainaki kasvaa ihan tavalliseen tapaan (höh), mä voisin ihan tyytyväisenä elellä karvatonta elämää, mut ei :sad001 just yks päivä pohdin, et mitä sit ku ei nää sheivaa tota jalkoväliä, nooou, en kestä:)
 
Muistan joskus esikoista oottaesani pohtineeni samaan karvojeajelu ongelmaa, joku silloin foorumilla laittoi että antaa miehen sheivata. Miä olin heti, että ei ikinä! Siinä kulkee kyllä raja!! :D
Esikoinen oli tyttö ja jalkakarvat kasvo ihan normisti, nyt ehkä vähän hitaammin.
 
Joo, ei kans mies kyl koske terällä sinne:) ehkä pitää sit sokeroida tjn:)
 
130+ tänään neuvolan mukaan sykkeet. Alkaa poikaolo vahvistuun :D
 
Muistan joskus esikoista oottaesani pohtineeni samaan karvojeajelu ongelmaa, joku silloin foorumilla laittoi että antaa miehen sheivata. Miä olin heti, että ei ikinä! Siinä kulkee kyllä raja!! :D
Esikoinen oli tyttö ja jalkakarvat kasvo ihan normisti, nyt ehkä vähän hitaammin.
Mä sanoin miehelle että saa sit luvan ajella ton alakerran sitten, kun en itse siihen enää kykene :D ehkä hieman pelottava ajatus
 
130+ tänään neuvolan mukaan sykkeet. Alkaa poikaolo vahvistuun :D

Ite en kyl voi veikata sykkeistä mitään. Ekasta en muista kuinka oli sykkeet (poika), mutta toka oli poika ja sykkeet 150-155, tytöstä kaikkea väliltä 130-165. Nyt on ollut taas 150 ja 155.

Ja vatsa on ollut itelläni kaikista eteenpäin työntyvä "poikamaha".
Ainut ero tytön raskaudessa että tosiaan vatsakarvoja ilmestyi, säärikarvoja ei tarvinnut ajella enää niin usein, olin todella itkuherkkä ja naama että rinta kukki kyllä kiitettävästi ja linea negra ulottui ihan alhaalta ylös saakka. Ruokamieltymyksissä ei ole ollut eroja, eikä mitään pakkosaada-himoja ole kyllä jäänyt mieleen mistään raskaudesta. No ehkä jäätelöä syön raskaana mitä en normaalisti syö. :)
Pahoinvoinnit on pahentuneet jokaisen raskauden myötä.
Nyt säärikarvat kasvaa entiseen tapaan, naamassa on vain muutama näppylä, en itke niin paljoa vaan enemmänkin olen kiukkuinen.

Että ihan kiltisti odottelen vain ensi kuun ultraa ja sitten kysytään sukupuolta. Mitään toiveita sukupuolen suhteen ei ole koskaan ollut. Mies toivoisi nyt poikaa niin olisi hänellä molemmat.
 
Hyvä tietää maatuska. Eihän näihin kyllä voi sokeasti luottaa niin kun ei välttis edes ultraan :D jännittää vaan kovasti niin pakko arvailla. Jos mahakarvoihin on katsominen niin sittenhän se olis ilmeisesti tyttö :D kaikki oireet sekaisin antaa veikkauksia sekä tyttöön että poikaan.
 
Ainut ero tytön raskaudessa että tosiaan vatsakarvoja ilmestyi, säärikarvoja ei tarvinnut ajella enää niin usein, olin todella itkuherkkä ja naama että rinta kukki kyllä kiitettävästi ja linea negra ulottui ihan alhaalta ylös saakka. Ruokamieltymyksissä ei ole ollut eroja, eikä mitään pakkosaada-himoja ole kyllä jäänyt mieleen mistään raskaudesta.

Mulla oli tytön kanssa ihan päinvastoin! Eli vaikea ois mitään yleispäteviä ennusteita antaa. Mulla ei tullut vatsakarvoja, eikä säärikarvojen kasvussa ollut mitään poikkeavaa. No joo, mulla kasvaa muutenkin tosi vähän yleensä missään.

Toi linea negra tuli kyllä mullekin, mutta taas päinvastoin en ollut itkuherkkä ja mielitekoja tuli ihan kuin salama kirkkaalta taivaalta. Mm. kuivalihaa piti saada joskus puolenyön aikaan. Mies siitä muistuttelee ja naureskellaan joskus vieläkin :D.

Ja tytön raskaudessa mulla tuli ekalla kolmanneksella hieman hormoninäppyjä, mutta ne katos ja ei mitään tällaista finniongelmaa/huonoa ihoa mistä moni sanoo kärsivänsä.
- Ainii ja en ole ikinä raskaana oksentanut. Alussa ollut tytön kanssa vähän kuvottavaa oloa ja se on ollut sit siinä.
 
Tyttöolo on, mutta ainahan se voi mennä pieleen :) Olisi kiva saada tyttö, kun esikoinenkin on, mutta kumpi vaan kelpaa tietenkin :)
 
Tyttö tulossa olo piti paikkansa, mulla nykyään oireena enää jatkuva makeenhimo :)
 
Mulla on kokoajan ollu tyttöolo, mutta nyt viimeyönä näin unta että rakenneultrassa näky pippeli ja nyt on poikaolo :eek:

Mies sanoo että sillon ku seison meille tulee tyttö ja kun istun niin meille tulee poika :grin

Sykkeet on ollu 155 rv 15+ ja 155-160 rv 19+

Vielä viikko ainakin pitää jännittää :wideyed:
 
Mä ostin tänään pari tyttövaatetta vaikka onkin poikaolo. :D tytöille on vaan niin ihania vaatteita!

Niinpä ja on vaikee hillitä ittensä, saa nähdä mitä kaikkee on tullu ostettua sit ennen joulukuuta :D
 
Takaisin
Top