Tyttö- vai poikaolo?

Kumman veikkaat olevan tulossa?


  • Kaikki äänestäjät
    45
Mä en oo ees sitä vertaa jaksanu kiinnostuu, et noista sykkeistä olisin jotain lähteny veikkailee. Et jos meil syke on 140, ni mitä se sit tarkoittaa? Edelleen mennään niil fiiliksil et poika on hieman ollut tilaukses, mut lopulta kyl molemmista tuntuu, et tuleekohan kumminki tyttö. Ei siis sen väliä, kumpikaa ei oo pettymys:)
 
Huomenna toivon mukaan sukupuoli paljastuu :) fiilis on tällä hetkellä 60% poika ja 40% tyttö :p jotenkin aattelen poikana, mutta saatan puhua vahingossa esim pikkusiskosta. Ota tästä sit selvää:rolleyes: esikosta meni ihan pieleen, joten en osaa luottaa itseeni :hilarious:
 
Hassu ikin kuullu mistää soodatestistä :D mut taidan sen jättää väliin. Sormus testi pyöri ja heilu samaa aikaa..hmm :D ja ku tutulle kerroin kyseli kumpaa tekee mieli makeaa vai suolasta? Sanoin ettei oikeestaa kumpaakaan ainakaa vielä. Ja oon niin herkkupeppu ollu aina! :D veikkasin et varmaa oon niin nykyaikanen ja saanki sukupuoli neutraalin vauvan ja se saa sit ite päättää :wink :D

Mut tosissaa, vähä on tyttö olo kyl vai johtuuko vaa siitä et aina sitä toivonu vaikka haluun kyl molemmat :) Et ei olis järjestyksellä välii :)
 
Joo siis en mäkään oo koskaan tehnyt. Ja eihän siinä siis mitään jos haluaa tehdä. Oon ehkä vaan vähä tällainen kun en osaa lähteä tollaiseen. Hauskaa silti lukea näitä kun ei oo kuullutkaan monista näistä.
 
Minä oon alusta asti ollu sitä mieltä että tyttö tulee mutta nyt kun oon huomannut että mun tarttee illalla/yöllä syödä jotain raskasta ettei olis aamulla öklö-olo niin fiilis kallistuu pojan puolelle. Mutta tyttö se kumminkin on :D
 
Mä tein sen sormustestin ja se riittää. Mut mun mielestä ne on hauskoja vaikka ne ei totta sitten olisikaan. Mut jännä nähdä kuitenkin sit, että oliko se sormustesti oikeessa. :joyful:
 
Nyt vähän erilainen viesti tähän ketjuun, mut ku liittyy aiheeseen ja haluaisin jakaa asian...

Oon huomannu viime aikoina, et olo on jotenki ahdistunu, kun mietin vauvan sukupuolta. On yllättäen noussu suru pintaan ajatellessa, et vauva voi olla poika. Oletan, et asia liittyy viime vuonna menettämäämme kohtuun kuolleeseen tyttövauvaan. Mielestäni kyllä silloin käsittelin asian perusteellisesti, myös ammattilaisen kans.

Nyt tuntuu, et mikäli vauva on poika, joudun käsittelemään sen surun ja menetyksen uudelleen... On kuin joutuisin lopullisesti luopumaan siitä tytöstä, siitä lapsesta. Ei auta, vaikka järjellä tiedän, et vaikka nyt odottaisin tyttöä, ei se kuitenkaan olisi se sama lapsi. Tiedän myös, et sukupuoli on ollu jo alusta asti "määrättynä" vauvan geeneissä. Kyse on vain siitä, ettei kukaan sitä vielä tiedä.

Kävin asiasta keskustelemassa ja läpikäymäni tunteet ovat kuulemma normaaleja, mut tieto siitäkään ei ole vähentänyt ahdistusta. Päin vastoin olo tuntuu huononevan sitä mukaan, kun aika varhaiseen rakenneultraan (25.7.) lähenee. Toivottavasti asia silloin selviää, jotta pääsen sitä käsittelemään. En epäile yhtään, etten rakastaisi omaa poikaani yhtä paljon kuin tyttöäni. Silti kovasti pelottaa ja ahdistaa, kun en millään jaksaisi kokea uudelleen sellaista surua kuin viime vuonna:sad001.
 
Mulla ei pitänyt mitkään vanhan kansan uskomukset/oireet yms paikkaansa sukupuolen kanssa. Ainoastaan kiinalainen kalenteri sattui näyttämään oikein. Mielestäni noihin ei voi uskoa yhtään.

Olen tosi pahoillani Ritariperhonen murheista, jotka sua on kohdanneet. Tottakai ne vaikuttaa ajatuksissa ja mielessä. Ei tosin itse pysty edes kuvittelemaan miltä susta tuntuu ja on tuntunut.
Hyvä kun olet päässyt asiasta puhumaan! Ehkä voisit vielä yrittää päästä asiasta juttelemaan lisää. Kovasti jaksamisia odotukseen. Uskon että hyvät ja iloiset ajatukset on vielä sulla edessäpäin! :Heartred
 
Mulla kanssa ollu tosi ahdistunu olo mitä pidemmälle perjantaita ja rakenneultraa mennään. Toivon niin tyttöä kun oireet on ihan erit kun esikon poika raskauden kohdalla. Toivoin hieman esikosta tyttöä mut tiesin et jos nyt tulee poika ni voi seuraava olla sit se tyttö. Tää jää ehkä viimeiseks raskaudeks joten senkin takia toivon tyttöä kun poika jo on. Tytölle on jo nimi, pojalle ei. En tiedä miten osaan käsitellä asian jos tulee poika tai siis käsitellä sen pettymyksen, tottakai lasta rakastaa viis sukupuolesta kunhan ois terve :)
 
Rihariperhonen toiveesi tytöstä on tarinasi perusteella ihan looginen. Toivottavasti saat kaikesta huolimatta vielä apua asian käsittelyyn ja pyydä sitä myös rohkeasti. Paljon voimia tämän koko asian ja uutta raskautta ajatellen!

Yleisesti tuntuu, että paljon toivotaan tyttöä eri syistä. Meillä esikoinen on tyttö ja täytyy sanoa, että toiveeni sukupuolen suhteen vaihtelee hurjasti. Eli loppupeleissä meille on äärimmäisen tervetullut kumpi vaan. On nimikin tiedossa jo tytölle ja pojalle. Esikoiselle olisi ollut tämä samainen pojan nimi vaihtoehtona ja tämä uusi tytön nimi vahvistui myös ennen tätä raskautta. Silleen olisi kiva, että saisi molemmat, mutta tosiaan meille on aidosti ihan sama kumpi sieltä lopulta tulee. Ja vanha klisee siitä, että kunhan kaikki olisi hyvin on tärkeintä :)
 
Paljon tunnutaan tyttöjä toivottavan :) Mulla itsellä on vain veljiä, ja esikoinen on poika. Pojan äitinä olo on ollut mulle tosi luonnollista, kun poikien keskellä oon itsekin kasvanut. Olisi ihanaa, jos saisin toisenkin pojan. Pikkupojat on ihania :happy: Mutta aivan yhtä paljon toivon tyttöä, olisihan se mahtavaa myös jos olisi yksi kumpaakin sukupuolta. Toivottavasti selviää sukupuoli kuun viimeinen päivä niin voi kunnolla orientoitua siihen, kuka sieltä onkaan tulossa.
 
Meillä kovasti mies toivoo tyttöä. Nimikin ois valmiina, ei tiietä yhtään mikä nimi ois pojalle hyvä! Mun vanhemmat etenkin ja siskot toivovat ja olettavat tytön olevan tulossa, miehen isä taas on sitä mieltä, että poika siellä on! Ihanaa jos huomenna selviäisi, että kaikki on pikkuisella hyvin. Sitä jännitän eniten. Mutta sukupuoli olisi ihana saada myös tietää. Loppujen lopuksi sillä ei ole mitään väliä kumpi siellä on, koska molemmat ovat yhtä tervetulleita! :dummy::dummy1::Heartred
 
Kyllä mulla on edelleen poikaolo, ollut alusta asti. Yhes vaihees en enää osannut sanoa et kumpi. Neuvolatätikin arvuutteli poikaa :p
Toivottavasti saadaan tietää rakenneultrassa ❤️
 
Ihanaa kun joillakin on ollut jo ultra ja tullut hyviä uutisia! En millään malttais itse odottaa ensi viikkoon!
Miehelle just eilen sanoin että ois ihanaa tietää nyt jo kumpi tulee ja että kaikki on kunnossa, kun alennusmyynneissä ois niin paljon vielä kaikkea kivaa :p:grin
Mitään ei olla siis hankittu vielä, eikä oikeastaan tarvita muuta kuin vaatetta. Kaikki muut on nuorimmaiselta säästetty. Toki kun meillä on jo kaksi tyttöä, niin mikäli uusi tulokas olisi poika niin haluaisi ostaa jotain enemmän "poikamaista" myös :joyful: toki mua ei koskaan ole viehättänyt mitkään siniset ja vihreät autokuviot tms, mutta semmosia neutraaleja ja kivoja kuvioita :)
 
Meillähän kaikki oli ihan varmija tytöstä pelkän mahan perusteella.. se on kyllä ihan erilainen kun poikaa odottaessa :hilarious:
 
Mulla oli/ on kaikki poikaoireet, mahan muodot yms, ja tyttö se on mikä tulee. Eilen lounasravintolassakin ulkomaalainen työntekijä tuli sanomaan että hän arvaa aina raskaana olevien lapsen sukupuolen, ja että mulle olisi poika tulossa. No kuule ei, tyttö se on! Meni vähän hämilleen.

Eihän noihin oireisiin yms voi mitenkään luottaa. :joyful: sitten kun joku arvaa oikein niin on mukamas tiennyt. Onhan siinä 50/50 mahis oikeaan arvaukseen :)
 
Takaisin
Top