Tyttö- vai poikaolo?

Kumman veikkaat olevan tulossa?


  • Kaikki äänestäjät
    45
Mä oon nyt kahdelta kaverilta kuullu et ois tyttö tulossa, mahasta ovat päätelleet. Toinen opiskelee kätilöks ja sano et on 4 kertaa veikannu oikein :) Tyttöä tukee tää jatkuva makeen himo :D
 
Mäki alan kallistuun tyttöveikkauksen puolelle.. kauhee makeenhimo jota pojan kans ei ollu olleskaan. Oon voinu kokonaisuutena paaaaaljo huonommin ku pojan kans - ku ei sillo ollu mitää..
Näin esimerkkeinä.
 
Ei vieläkään itellä mitään tuntemuksia kumpi voisi olla :) läheisten veikkauksetkin menee aikalailla tasan :pompus:
 
Mulla ollut jo jonkin aikaa poikaolo. Oon jotenkin päässäni luonut vauvasta kuvan poikana ja nimennytkin sen poikanimellä. Hämmennys, jos rakenneultrassa selviää vauvelin olevan tyttö. Ei sillä että sukupuolella olis väliä ollenkaan, mut näin niin kuin ajatuksen tasolla saa nähdä kuinka käy
 
Mulla on ihan sama Ilmi88, alusta asti ollu semmonen olo et poika tää on, miehellä sama juttu :D ootan innolla rakenneultraa että osuuko fiilikset oikeeseen. Onnellisia ollaan oli se sitten kumpi tahansa, mutta jotenki on asennoitunu jo täysin poikaan :D
 
Meillä tänään vkla lääkärissä sykkeet 140-150 kuulemma :) jännä ettei mitään tarkkaa lukemaa. Näähän voi periaatteessa olla kumman vaan sykkeet. :)
 
Fiilikset on vaihdellut raskauden aikana. Alussa oli tyttöolo, sitten ehkä jollain tavalla mukauduin ajatukseen pojasta, "poika se on kuitenkin", mutta taustalla on aina ollut olo tytöstä. Tai siis mun on hankalampi kuvitella, että tulisi poika, ja miehellä sama juttu. Mun vanhemmat ja sisko ovat myös veikanneet tyttöä.

Äsken tein sormustestin. Aiemminkin kokeiltiin, mutta sillon ei tullut kunnon tulosta. Kokeilin nyt kolmesti vatsan päältä ja molemmilla käsillä vuorotellen pidellen: kolmesti alkoi sormus tehdä ympyrää. :dummy1: :Heartpink Kolmen viikon päästä rakenneultrassa sitten EHKÄ selviää kumpi meille on tulossa! :happy: Ei malttaisi odottaa!
 
Meiä sykkeet ollu aiemmi 165-175 nyt viikon 145-150 ... :-)

Se kullä myllää ja jumputtaa dobleriin aina siihe malliin että voi syke näyttää päin honkia :D
 
Mä sain naapurimummolta pihalla kaks mustekalaa, toinen pinkki ja toinen vaaleansininen :) Nyt on sit mistä valita kumpi sitten tuleekin :D Oli siis viime vuonna noita tehnyt sairaalaan mutta kaks oli sit jäänyt viemättä ja päätti nyt antaa ne meille.
 
Mulla kaks kertaa mitattu syke, ollu n 140. Lääkäri sano esim tänään et täysin normaali hyvä syke.
Mut mä odottelen tässä myöhempiä sykkeitä, ku ne vähä enemmän 'kertoo' jos kertoo ja jos haluaa niihin uskoa.
 
Poikaolo sai pientä vahvistusta eilen, kun käytiin omakustanteisesti "väli"ultrassa (rv16+2) ja ultrannut kätilö veikkasi poikaa. Hippu oli aika hankala näyttämään strategisia paikkojaan ja kätilö sanoikin, ettei kannata vielä seiniä alkaa maalailemaan siniseksi. Mutta katellaan 4 viikon päästä pitääkö tuo veikkaus vielä paikkansa :Heartblue
 
En malta odottaa äippäpolin kontrolli aikaa joka on 28.7 . Ylilääkäri sanoi että silloin voisi jo näkyä kumpiko on :) :) silloin tais olla 18+
 
Mä muistin selkeesti, et esikoistytöllämme ois ollu sykkeet siellä 160 luokkaa ja nyt eilen neuvolassa (ja ite kotona) oon saanut säännöllisesti 140 sykkeitä ja olin varma, et tämä on poika. No, tarkistin sitte esikoisen neuvolakortista, niin tytöllä oli sykkeet 135-145 koko ajan, et eipä tähän mun muistiin ollut taaskaan luottamista!! :) Eli ei auttanut tämäkään. En siis tiedä yhtään. :)
 
Itelläni kaikilla muksuilla olleet sykkeet n. 150 luokkaa. Että siitä en pysty päättelemään mitään.
Äitini sanoi nt-ultrakuvasta että näyttää ihan pojalta. Ite katoin kans samaa. :D
Tokassa raskaudessa odotin mielestäni tyttöä, tuli poika. Kolmannessa poikaa (koska olin jo niin poika-äiti) ja tyttö tuli.
Kaikissa raskauksissa vatsani on ollut eteenpäin työntyvä, että siitäkään ei voi päätellä mitään.
Nyt on kyllä paha sanoa, ehkä himpun verran poikaan kallistun.
Huolimatta siitä, että pahoinvointi oli ihan järkyttävää. Meidän suvun naiset on kyllä ihan pojastakin oksentaneet, että en välttämättä oisi poikkeus. Mutta ultrassa se sitten selviää elokuun puolivälissä. :)
 
Meillä ei ole koskaan edes merkattu neuvolakorttiin noita sykkeitä, sanoo kyllä ana ääneen lukeman mut ei kirjaa ylös.
 
Minä kallistun nyt poikaan päin :-) tytöllä oli sykkeet aina tuolla 160-> esikolla 130-150.. nää oli tänään aamullakin 140-145.. ollu nyt reilu vk. Ennen korkeempaa
 
Näin viime yönä unta, että odotin jo toista lasta ja siinä unessa meidän esikoinen leikki hiekkalaatikolla ja oli tyttö! Eli tuliskohan meille sittenkin tyttö, vaikka alusta asti ollaan poikaa fiilistelty.. kaikki läheiset kyllä on veikannut tyttöä koko ajan :D jännää, toivottavasti selviäis vika päivä rakenneultrassa kumpi tulee :Heartred
 
Jotenkin on sellainen olo, että poika ois tulossa. En osaa sanoa miksi, mutta joo. Esikoinen on tyttö. Ja siis oireet ei eroa toisistaan millään, mutta jännityksellä siihen rakenneultraan. Haluan sen kuitenkin saada tietää :)
- Aah vaan joo! Päänsärky. Sitä en muista tällaisena esikoisen kanssa. Ei nytkään mitenkään massiivinen, mutta outoa tällaiselle, jolla ei normaalisti koskaan ole
 
Meillä sellainen olo että poika olisi tulossa! Unia on kanssa näkynyt poikalapsen ristiäisistä [emoji4] 2viikon kuluttua pitäisi selvitä ultrassa kumpi sielä tulee ja onko sitä tullut tyttöä kutsuttua koko raskauden ajan pikku jäbäksi[emoji16]
 
Takaisin
Top