Tyttö- vai poikaolo?

Kumman veikkaat olevan tulossa?


  • Kaikki äänestäjät
    45
Oliks sillee et tytöillä olis korkeempi syke ja pojilla matalampi? :grin Tämmösestä oon kuullu puhuttavan ja esikoisen aikaa sykkeet oli aina +145 ja tyttö tuli.
Nyt tässä raskaudessa on pyöriny 145-50 tähän mennessä:p
 
Onko tää syke juttu vasta sit myöhemmillä viikoilla kun eikö ne sit vähän rauhoitu. Nyt esim vaun sovelluksessa taitaa 10 viikon kohdalla lukea 177 kertaa/minuutissa eikä oo tyttöjä ja poikia eroteltu. Mitä itse dopplerin avulla laskenut niin tällä viikolla 168 lyöntiä minuutissa olis meidän papusella.
 
No siis eihän toi oo mikään tieteellinen fakta, että noin olis, niin ei sitä mainosteta missään :grin
Mut joo kyllä ne sykkeet jossain vaiheessa tasoittuu, en kyllä muista missä:confused:
Mulla ei näistä alun sykkeistä oo kokemusta, kun esikoisen aikaa ekat sykkeet sain neuvolakäynnillä rv 15+0 ja tässä raskaudessa neuvolassa rv 12+6.
Nyt vasta tommonen hieno doppler mistä iteki näkee paljon sykkeet on:p
 
Oliks sillee et tytöillä olis korkeempi syke ja pojilla matalampi? :grin Tämmösestä oon kuullu puhuttavan ja esikoisen aikaa sykkeet oli aina +145 ja tyttö tuli.
Nyt tässä raskaudessa on pyöriny 145-50 tähän mennessä:p
Näin mä olen lukenut et tytöillä korkeempi. Mut eihän noi aina pidä paikkansa. Kokeilin doppleria tänään ja laskin et syke olis ollut 170. Näyttöön ei vielä ole tullut kunnolla lukemia, kun tyyppi on aina piilossa.
 
Mulla oli esikoisen eka mitattu syke 144 (poika tuli) ja nyt ihan sama 144.
Mutta mä kans muistaisin että ihan alussa ei kannata 'luottaa' nuihin sykkeisiin. Ku oon kans kuullu et tytöillä ois korkeampi.

Ja katoin esikoisen raskausajan sykkeitä muutenki ni heittelivät kovasti puolin jos toisin.

Meille saa tulla kumpi vaan. Sen näkee joulukuussa. :)
 
Meillä ei oo koskaa merkattu mihinkään noita sykkeitä, neuvolakorttiin on kirjotettu sen kohdalle vaan + vai ++ (jompi kumpi) merkiksi että sykkeet löytyy. Kuopuksen kohdal heti aattelin että on poika kun sykkeitä kuunnellessa oli selkeästi matalammat kuin tytöistä oli :) Ja rakenneultrassa asia sitte varmistuki. Vehkeet lävähti heti ekana näytölle ku ultraaja laitto mahan päälle anturin, kiireellä otti pois ja kysyi et halutaako tietää sukupuoli (tottakai haluttiin) ja sit nauraen laitto anturin takas mahalle :)
 
Mulla vaihtunut olo en tiedä olosta poika oloksi. En osaa oikeen selittää, mutta jotenkin semmoinen fiilis on että saattais olla poika. Rehellisesti sanottu niin ihan sama :grin esikoista odottaessa toivoin vähän tyttöä, vaikka poikakin olisi ollut yhtä rakas. Tytön siis sain ja nyt on sellainen rauha. Sain mun toivoman yhden tytön ja loput lapset on mitä on. Mies varmaan toivoisi sitä yhtä poikaa ja loput sais olla mitä ovat :p
 
Mulle on täs raskaudes tullu tosi vahva poika olo. Kahdes aikasemmas raskaudessa tytöt ja sillo oireina ei yhtikäs mitään. Ei pahoinvoinnista supistuksiin, jne..
Täs kolmannessakaan ei oo ollu muita oireita ku se verenvuoto mut mun naama on ihan kauhees kunnossa. Näpppyjä tulee koko ajan lisää vaikka normisti ollut tosi hyvä iho. Enkä oo ees suklaata syöny ties millo ettei siitäkkää johdu.
Jos vain rakenneultraan päästään niin haluan tietää jos vaan näkyy kumpi o.... Kaks aikasempaa pitänyt paikkansa ultran mukaan.
 
Mulla edelleen ehkä hieman enemmän poika olo edelleen. Oireet on aika perus eli niistä vaikee ees yrittää päätellä (vaikka eihän ne välttämättä edes pitäs paikkaansa). Huonoa-oloa oli pari viikkoa semi pahana, mut uskon että monella täällä ollut vielä paljon pahempaa, näppyjä on olkapäissä mut kasvot ihmeet hyvässä kunnossa, aika tasainen olo kaiken kaikkiaan, makeeta ja suolastakin tekee aika lailla yhtä paljon mieli. Ehkä toi suolanen kuitenkin voittais. Vatsa on tähän asti kasvanut vain eteenpäin. Eilen doppleroin ja kun nousin siitä lattialta ylös, niin siihen oli jostain ilmestynyt vaalean sininen sulka. :D (okei pöytälaatikosta varmaan leijaillut, mutta jännä..)
 
Mulla alkanut kallistumaan vähän tyttöolon puolelle, mutta varmaan tulee toinen poika :grin Sykkeet vaan olleet korkeammat tällä vauvalla, että siksi varmaan tyttö mielessä. Kumpi tahansa tervetullut:love017
 
Ainiin mä en ottanu sykkeitä huomioon. Meillä tällä hetkellä pyörinyt 162-168 ja rv 11. Eikö ne vielä tosta hidastu viikon, parin sisään? Nythän ois aika tyttösykkeet?
 
Mää oon ihan varma että tää on poika, vaikka samaan aikaan oon varma että tulee kolmas tyttö :woot: Olo on niin erilainen kuin kummastakaan tytöstä, mutta silti ehkä tääkin ois typy?
 
Jos meillä mun puolen sukua kattoo niin tyttö oli aika todennäköinen, jostain syystä uitse on ajatellut että poika, mutta ehkä se johtuu siitä että siskon esikoinen on poika.. :D todellakin haluan kyllä tietää heti kun mahdollista, tuntuu etten malttais oottaa synnytykseen.
 
Mä en vieläkään tiedä kumpi olo ois xD maha on kyllä pyöristynyt ja on jo sellainen levee ja pyöreä
 
Mä veikkaan poikaa,koska esikoinen tyttö ja sit vielä on 2 poikaa.Tytöstä oli hurjat pahoinvoinnit mut pojista iltaisin vain hiukka pahoinvointia.Alkaa myös omat vaatteet tehdä tiukkaa.Oon huomannu et mitä useampi lapsi,sitä nopeemmin vatsa alkanut kasvaa
 
Mulla on tosi vahva fiilis että tyttö tulee. Katotaan sit myöhemmin menikö veikkaus ihan metsään. :D Mies väittää kivenkovaan että poika sieltä tulee. Meillä on jo veto pystyssä. laughing7
 
:eek:Mulla ei oo juuri mitään fiilistä!
Alusta asti takaraivossa ollu ajatus että tyttö se taas on, mut tää raskausaika on ollu paljon helpompi ku edellinen ni on alkanu pyörii ajatus pojasta:grin
Silti sanoisin että tyttö!
 
Mulla poikaraskaus oli paljon helpompi ku tyttöraskaudet. Olin mieleltäni paljon tasasempi eikä tarvinnu koskaa lähtee ulos ovet paukkuen. Tosin poika oliki talvivauva ja tytöt taas kesävauvoja, joten noi lämpötilaerotki voi olla syynä tohon.
 
Mä oon aina aiemmin tuos tekovaihees aatellut et saan pojan :) samoin mies, ja se aattelee niin nytkin. Mut sit oon ruvennu miettii et jos tää onkin tyttö :joyful: en tiiä yritänkö miettii ja jutella silleen, koska sit mieskin rupeis aattelee sitä tyttönä, jos semmonen tulee. Mulla ei itellä oo toiveita sukupuolesta mut mies toivoisi poikaa.

Tein sen kiinalaisen sukupuolikalenterin aiemmin :joyful: ja se näytti poikaa :woot: mut olinki kattonu väärin koska siihen pitää laittaa kiinalaisen ajanlaskun ikä. Niin nyt se näyttääkin tyttöä :wacky: samoin muissa näissä tosi vakavasti otettavissa testeissä veikkaus on tyttö. Ilmeisesti meidän molempien korkea ikä vaikuttaisi siihen että tyttö todennäköisempi. Mut luulis et vanhoille syntyy poikiakin :wink

Oireista ei vissiin kai voi päätellä mitään, jos oikein ymmärsin? Se ettei vaikka oo oksutellut, on ihan odottajaan itteensä liittyvää eikä sukupuoleen :rolleyes:
 
Mulla on kyllä nyt tullut tyttöolo. En osaa yhtäkkiä kuvitella että ois 2 poikaa :shy: on tää jännää :p
 
Takaisin
Top