Tyttö- vai poikaolo?

Kumman veikkaat olevan tulossa?


  • Kaikki äänestäjät
    45
En oo nähnyt unia tytöistä tai pojista, mutta kahdesti oon nähnyt unta, että meidän kissa on saanut poikasia. :P mitähän se meinaa...? :D
 
Meillä sikiön syke oli vähän päälle 150 ja tuon kiinalaisen kalenterin mukaan olisi tyttö tulossa, joten saas nähdä. Tytölle olisi jo nimikin valmiina, mutta pojalle ei, :-D mutta me ei haluta tietää sukupuolta ennen lapsen syntymää...
 
Esikoinen on tyttö ja tänää puhuttii yläkerran rempasta ja menin sitten asioiden edelle sanoen "kun tytöt on sitten isompia nii saavat olla ylhäällä ja meidän makkari tulee taas alakertaan" :D En edes käsittäny mitä sanoin ennenku mies sitten kysyi, että "tytöt?" :D Mitään tietoa eikä halua tietää kumpi on tulossa, mutta kai sitä jotenkin alitajunta tekee juttujaan! :D
 
Sykkeiden mukaan tyttö , samoin kuin kiinalaisen kalenterin. Tyttöä vähän toivoisin, mutta jotenkin kaikesta huolimatta tuntuu että poika tulee. Heinäkuun 29. pvä rakenneultra, joten sinne saakka saa jännittää :dummy::dummy1: Mies ei haluaisi tietää, mutta minä haluan tietää ehdottomasti. Jotenkin tuntuu että saan luotua vauvaan paremman siteen kun tiedän kumpi se on :angelic:
 
Sykkeiden mukaan tyttö , samoin kuin kiinalaisen kalenterin. Tyttöä vähän toivoisin, mutta jotenkin kaikesta huolimatta tuntuu että poika tulee. Heinäkuun 29. pvä rakenneultra, joten sinne saakka saa jännittää :dummy::dummy1: Mies ei haluaisi tietää, mutta minä haluan tietää ehdottomasti. Jotenkin tuntuu että saan luotua vauvaan paremman siteen kun tiedän kumpi se on :angelic:
 
Mä en o koskaan halunnut tietää sukupuolta etukäteen,mutta kaks edellistä on niin auliisti rakenneultrassa vehkeensä esitellyt että ihan maallikkokin näki ne pallit ja pippelin...
Tästä en aio kysyä ja en tiä uskallanko sitä telkkarii ees kattoo ettei selviä...tää on meiän viimene tulokas ja haluisin jännätä loppuun asti:shy:
 
Tänään nt-ultrassa sikiöllä oli jalat niin hyvin levällään, että ultraaja kysyi, halutaanko tietää sukupuoli :) Vastattiin myöntävästi ja ultraaja sanoi, että tytöltä näyttää :grin Ultraaja vaikutti tosi kokeneelta, mutta en nyt vielä lähtisi tyttöjen vaatteita ostelemaan :joyful:
 
Vastasin aiemmin, että en tiedä, mutta kyllä mulla ihan poikaolo on. Anoppi (jolle kerrottiin just nt-ultran jälkeen) myös sanoi, että poika sieltä tulee. Mun anoppi on ihana, sellanen vähän enteisiin ym uskova ja tarot korteista se meille lasta povasi jo viime kesänä (ei siis tiennyt tästä syksyllä alkaneesta projektista silloin). Ja tuota voi olla vähän vaikeempi arvata, kun ollaan tosiaan naispari, ja lapsia ei ihan noin vaan putkahtele mistään. On se noita :D.
 
Minä näin jo kerran unta, että synnytin tytön, mutta ei oikein voi sanoa, että olisi oloja sen suhteen vielä mitään.
 
Siis jos on itse syntynyt/täyttäny vuosia alkuvuodesta niin voi olla että täytyy se huomioida ja laskea vuosi lisää tai vähentää riippuen milloin on just sinä (kun hedelmöityminen tapahtunut) vuonna vaihtunut kiinalainen uusi vuosi :)
 
Äidin ikä ja lapsen hedelmöityskuukausi voivat olla erit kiinalaisen kalenterin ja gregoriaanisen kalenterin välillä. Kiinalaisilla uusivuosi on eri aikaan.
 
Tässä on mun kiinalainen syntymäaika ja ikä
Gregorian Date:
December 6, 1987

Chinese Lunar Date:
October 16, 1987

Chinese Solar Date:
Ji Chou Day, Xin Hai Month, Ding Mao Year

Chinese Zodiac: Rabbit

Season in China: Winter Tää siis Aylan linkin mukaan :D Saman linkin mukaan kuopus ois syntyny vuonna 2015 joulukuussa tammikuun 2016 sijaan.
 
Jos tolla laskurilla laskin oikein, niin esikko olisi ollu poika, keskimmäinen tyttö, kuopus poika ja uusin tulokas tyttö. Esikko meni vikaan ja tyttö hänkin. Muut kaksi oikein. Tyttö olo on tässä kyl viimeaikoina oireiden perusteella ollu. Saapas nähä :D
 
Mä oon nähny pari kertaa unta vauvasta, mutta se ei oo ikinä ollut kumpikaan, ei tyttö eikä poika, se on ollut vaan vauva. Ehkä vähän on poikaolo, mutta ei mitenkään selvästi..
 
Mä en enää tiedä mikä olo mulla on, alussa oli poika olo. Äiti, sisko ja kaveri sanoi et se on tyttö :D samapa tuo kumpi hän on, kunhan on terve.
 
Takaisin
Top