Tyttö- vai poikaolo?

Kumman veikkaat olevan tulossa?


  • Kaikki äänestäjät
    45
Mä kävin esikoisesta kanssa 4d ultrassa tuolla femedassa mut olin siihen pettyny ja nyt meen tuonne Perhe arteen kun ne ultraa uudestaan jos ekalla kerralla ei onnistu ja on sitä paitsi melkein 100e halvempi :)

Mulla ei meinattu Femedassa saada kunnolla vauvan kasvoja esille kun pienokainen nukku. Ultraaja Bruno oli tosi ihana ja kärsivällinen. Pitkän ultrauksen jälkeen lähetti mut viereiseen kahvilaan syömään sokeripullaa, että saadaan vauva hereille :grin sit mentiin about tunnin päästä uudelleen ultraan ja saatiin hyviä kuvia + videota kun vauva oli aktiivinen.
Mulle jäi hyvä mieli siitä käynnistä ja hintaakin oli alle 200€ kela korvauksen jälkeen.
Harmi ettei sulla oo ollu niin onnistunu käynti :sad001

Mekin kyllä nyt ajateltiin mennä perhe arten 4d ultraan. Se oli aika halpa ja siel oli ihana henkilökunta :)
 
Luulen, että meille tulee tyttö. Oon tyttöjä synnyttävästä suvusta, ja meidän esikoinenkin on tyttö.

Tavallaan luulen, että pojilla on tässä maailmassa hieman helpompaa; tavallaan taas tuntuisi vaikealta kasvattaa pojasta tasa-arvoinen ja tiedostava, kun en ole sellaista paljoa nähnyt (vähän vitsailen, vähän).
 
Joo mulla kävi samoin et sain huonoja kuvia kun poika nukku toinen käsi kasvojen päällä joten näky vaan puolet kasvoista mut mua ei mihinkään käsketty mennä syömään kerran nousin seisomaan ja hetken kävelin mut ei auttanu.
 
Esikon ja nuorimman alkuaikaa verraten .. tämä on poikaolo :)
 
Mulla on ollut koko ajan sellainen kutina et poika tulisi, mut en sitten tiedä. Samapa tuo kumpi tulee, pääasia että on terve. Ja halutaan tietää onko se tyttö vai poika
 
Mulle ihan sama kumpi tulee mut jotenki erilainen alku ku pojan kans. Vähä huonoa oloa hetkittäin, kauhee makeanhimo, ja ns roskaruoka maistus turhanki hyvälle.
Pojan kans halutti vaan syödä terveellisesti. Nytki yritän syödä, mut sillon oikeesti halutti.
 
Mulla on entuudestaan tyttö ja poika.
Kummankin aikana oli yhtälailla pahoinvointia, likan aikana enemmän sitä oksentelua, pojan aikana ei niinkään.
Tytön aikana pahoinvointi kesti myös kauemmin, 10 viikkoa. Pojan aikana 5 viikkoa.
Mulla on nyt pahoinvointi ja oksentelu kestänyt about 7 viikkoa ! :D

Ja ruokahaluista sen verran että likan aikana teki mieli kevyttä ja terveellistä, pojan aikana taas suolaista ja rasvaista.
Nyt tekee hirveesti mieli salaatteja sun muuta kevyttä :wink

Itsellä on joka tapauksessa nyt poikaolo, mutta äitini meinasi että ihan varmasti tyttö tulee. :wink We´ll see :)
 
En ole taikauskoinen, mutta mun kaverin miehen täti on ennustanu niiden perheessä ja suvussa 24raskaudessa sukupuolen ja aina on ollu sukupuoli oikein. Houkutteli mua käymään kans, mutta en mä uskalla, enkä halua tietää :D
 
En ole taikauskoinen, mutta mun kaverin miehen täti on ennustanu niiden perheessä ja suvussa 24raskaudessa sukupuolen ja aina on ollu sukupuoli oikein. Houkutteli mua käymään kans, mutta en mä uskalla, enkä halua tietää :D

Ihana ennustajaeukko :grin
 
Itselleni ei ole väliä kumpi tulee ja en haluaisi satavarmasti ennakkoon tietääkkään. Mies taas haluaisi. Katsotaan miten homma ratkeaa kun ultran aika tulee. :rolleyes:

Kaveri laittoi vastaikään viestiä, et näki unta kumpi olisi tulossa. En heti mitään vastannut, vaan ootin kotiin asti sormustestiä testaamaan. Kyllä poikaa näytti ja kaverikin oli pojan unessaan nähnyt. Katotaan nyt, meneekö oikeaan. :grin Kyllähän tuo sormus näytti itselleni että miehelle ensin poikaa, kun asiaa testattiin yhteenmuuton jälkeen. Mut joo, hauskaa arvuutella. :)

Tullut myös mietittyä sitä, ettei loppupeleissä se pippeli tai pimppi välttämättä määrittele sitä sukupuolta. Itselleni ehkä tärkeämpi tieto on se, että joulukuuksi saa odottaa ihmistä (eikä esim. delfiiniä), joka on oma ja ainutlaatuinen persoona. Tulkoot hänestä ihan mitä hän haluaa, ulkoisista piirteistä huolimatta. :Heartred
 
Mä testasin kans tuota sormustestiä ja ekaksi teki vuoron perään sekä ympyrää että heiluria kunnes lopulta vakiintui isoksi ympyräksi. Saapa nähdä onko siis tyttö tulossa :)
 
Mulle sormustesti näytti ympyrää eli tyttöä:wink
Jotenkin tyttöä molemmat aavistellaan, mut jossain takaraivossa pyörii ajatus pojasta:angelic: eli innolla jään odottamaan kumpi tulee!
 
Olen molempien aikana halunnut tietää sukupuolen.
Likan aikana tietysti oli hieman vaikeampi sanoa, mutta melko varma tyttöveikkaus saatiin.
Pojan aikana en edes kerinnyt kysyä kumpi siellä on kun ruudulle lävähti pallit ja hoksasin ihan itte että jaahas ihan selvä poika :'D
Se oli niin hauska tilanne kun kätilökin repesi nauramaan ettei ole mitään epäselvyyttä etteikö kyseessä olisi poika... :D
Saatiin niin hyvä ultrakuvakin siitä :'D
 
Mies päivittäin arvelee poikaa. Johtuen oman sukunsa poikapainoitteisuudesta ja omasta toiveestaan. Saa nähdä.. Mulla ei edelleenkään oo oikeen tunnetta puoleen jos toiseen. :P
 
Näin viimeyönä unta että vauva oli syntynyt ja oltiin jossain koko perheen voimin. Unessa vauvaa kutsuttiin Lauriksi (joka ei kyllä ole meidän nimilistoilla vaikka ihan kiva nimi on) joten unessa oli siis poika :grin

Lisäksi tein hyvin vakavamielisen testin tuolla vau-sivulla jonka mukaan olisi poika.

En tiiä vaikuttaako nää seikat omaan fiilikseen vai fiilis uneen, mutta alkaa vähän poika olo olla. Jotenkin vaikka oksettaa kuten myös esikoisesta niin olo on jollain tavalla erilainen. En oikeen osaa kuvailla. Luulen että tulee tosi eriluontoinen lapsi kuin mitä esikko oli. Jotenkin semmoinen kutina.
 
Ton kiinalaisen kalenterin mukaa esikoinen oli tyttö ja tyttö tuli.
Nyt taas näytti tyttöä, katsotaan kuinka käy:wink
 
Mulle on nyt tullut sellainen olo, että poika se kuitenkin on. :joyful: Ja tuon kiinalaisen mukaan näin ois.
 
Tuon kiinalaisen kalenterin mukaan esikko olisi poika vaikka tyttö sieltä tuli ja tämä uusi tulokas olisi myös poika :p
 
Takaisin
Top