Tyttö- vai poikaolo?

Kumman veikkaat olevan tulossa?


  • Kaikki äänestäjät
    45
Mä uskon siihen, että sykkeistä voi jotain päätellä! Siis että pojan sykkeet matalammat kuin tytöllä. Meillä piti paikkaansa, ja poika tuli. Myös tosi monilla tutuilla näin ollut! Nyt näin alussa en kyllä osaa vielä mitään sanoa:angelic:

Sykkeet pitänyt myös meillä aina paikkansa, kolme poikaa ja viisi tyttöä..myös kiinalainen sukupuolikalenteri pitänyt aina paikkansa.
 
Mä näin unta poikavauvasta ja muutenkin ollu ihan poikaolo, mutta avomies on ollu koko ajan sitä mieltä, että tyttö tulee :D saa nähdä, kumpi vaan käy :Heartred
 
Äitini näkee "enneunia" ja jostakin syystä on muutenkin "yhteyksissä" henkimaailmoihin (noin leikkisästi sanottuna) :D mutta siis hän veikkaa tyttöä, ihoni on paremmassa kunnossa ja eikä pahoinvointia juurikaan. Minullakin on tyttöolo, vaikka paha näin aikaisin (5+3) on yhtään mitään sanoa :) Johtuu varmaan myös siitä, että tytölle olisi miljoona nimeä plakkarissa, mutta pojalle on hankalampaa keksiä :) Miehen kanssa toivotaan kuitenkin siis täysin tervettä lasta, olipa kumpi tahansa :Heartred
 
Mä en kyllä koskaan saa ns.mtn apuja oloista ym. auttaan veikkaan et kumpi vois olla tulossa. Molempia on ja kaikki raskaudet ollu samanlaisia... Sykkeistäkään ei oo voinu päätellä...

Kuinka moni meinaa kysyä sukupuolen ultrassa?
 
Mä en kyllä koskaan saa ns.mtn apuja oloista ym. auttaan veikkaan et kumpi vois olla tulossa. Molempia on ja kaikki raskaudet ollu samanlaisia... Sykkeistäkään ei oo voinu päätellä...

Kuinka moni meinaa kysyä sukupuolen ultrassa?

Minä! Mieheltä en ole kysynyt vielä haluaako tietää. Haluaisin vaan päästä sisustamaan pikkuhuoneen (=kakkosmakkari, josta ei voi vielä puhua ääneen lastenhuoneena ettei lipsahda :D) sukupuolen mukaan sopiviin väreihin ja teemoihin.
 
Me kysytään ultrassa sukupuoli. Mulla on tässäkin alkuraskaudessa tyttöolo, mutta veikkaan poikaa koska edellinenkin oli poika vaikka alkuun luulin tyttöä oottavani. :D

Esikoisella oli tosiaan korkeat "tyttösykkeet" eli minäkään en niin niihin sykkeisiin luottaisi ennustimena. Mutta hauska veikkailla sinne rv19-21 asti että kumpiko ois tulossa.

Kiinalainen syntymäkalenteri ennustaa tyttöä ja esikoisesta ennusti poikaa eli jännä nähdä onko pitävä ennuste :D
 
Mulla on nyt muutaman päivän ollu ihan sellainen tyttö fiilis, en osaa sanoa miksi, on vaan :) kiinalainen syntymäkalenteri ennustais kans tyttöä ja mun isä on ihan satavarma, että tyttö sieltä on tulossa :) saa nähdä kummin käy, aiotaan kyllä kysyä kun sen aika on !
 
Me aijotaan kysyä niinkuin kysyttiin esikoisesta :) Halutaan tietää kaikki tulevasta lapsesta ja sukupuoli on vain yksi tieto muiden joukossa.

Lady19, ei kerran tai kaksi ole käynyt niin että sukupuoli on jotain muuta kuin on luvattu.:wink Että ainakaan itse en mitään hintavia hankintoja tee ennen kuin sukupuoli on täysin varmaa joko syntymän tai lapsivesipunktion kautta :)
 
Meillä mies toivoo prinssiä. Miehen äiti on jo viimeiset pari vuotta toivonut tyttöä koska suvussa on vaan pikkupoikia miehen veljen puolelta. :D Mulla ei oo vielä minkäänlaisia oloja tai ajatuksiakaan oikeestaan. Kunhan on terve lapsi. :Heartred halutaan kyllä tietää varmasti sukupuoli etukäteen.
 
Meillä tuo kiinalainen kalenteri ennustaa tyttöä jotenkin on vähän enemmän ollu tyttö oli. Näin unta et synnytin tytön tai niin luulin kunnes isä onnellisena hihkas et toinen poika tuli :D
 
En tiedä nyt, mut jotenkin oon alkanu hitusen enempi tyttöoloa potemaan :rolleyes: en tiedä onko vaan sitä, kun raskausoireet on niin erilaiset kuin edellisellä kerralla (lähes olemattomat, väsymystä vaan). Ja alkanu ehkä enempi toivomaan tästä toisestakin poikaa :) Ois ehkä helpompi kahden pojan kanssa, kun samat vaatteet ja lelut menis kummallekin ja nyt poikavauvan kanssa eloon on tottunut. Et pienenä järkytyksenä kyl tulee, jos rakenneultrassa ilmottavat tytöstä :p
 
Mä taas oon kallistunut tyttöön kun selkeesti pahemmat olot kun tuosta pojasta :D
 
Toivottavasti ei tullu musta-lammas ilmoitusta sulle, kun puhelimella vahingossa painoin aluksi mitä sattuu arvioita, kun piti vain tykätä :D

Mulla itseasiassa olisi sellainen kutina, että voisi olla kaksoset tuloillaan. Ainakin näiden olojen puolesta + äiti sai kaksoset aikalailla minun ikäisenä (alle 30v). Mutta tämä nyt vaan tällainen pieni fiilis!
 
Mulla on alkanut vähän tulla poikafiilis :eek: ehkä se on se kun lievemmät oireet kuin esikoisesta tai siitä että sitä helposti tulee fiilis että on poika kun ei vielä ole mitään aavistusta sukupuolesta ei mitään koko tyypistä. Ootan kyllä niin innoissani että pikku potkut alkaisi tuntua :happy: viimeksi tunsin jo 14+jotain niin mahdollisesti reipas kuukaus enää aikaa :woot:
 
Vaikka todella alussa ollaankin rv7+6 niin on vähän sellanen kutina et pikku jäbä olisi tulossa.
 
Mulla oli esikoista(tyttöä) odottaessa täysin poikaolo, ehkä johtunee siitä, että oon poikavaltasista suvuista. Esim isällä on kolme veljee, meistä serkuista sitten on tyttöjä vaan 4/17 ja siitä seuraavaa polvea tyttöjä on 3/21 :D ja maha ei ollu kenenkää mielestä tyttömaha, ainoastaan sykkeistä neuvolatäti arveli tytöksi. Me ei haluttu tietää esikoista odottaessa kumpi tulee, eikä haluta tälläkään kertaa :) nyt en osaa vielä sanoo onko tyttö/poika olo, mutta viime raskaus oli käytännössä oireeton. Nyt on valtava väsymys heti alkuraskaudesta. Saa nähdä :wink
 
Mies toivoo poikaa, koska muuten ei enää pärjäisi meidän kaikkien kanssa. :) Yritin tuoda rahanäkökulmaa esiin, et tytölle saatais hyödynnettyä paremmin esikoisen kamoja. Miehen mielestä parin uuden bodyn hankkiminen ei ole mitään verrattuna siihen, kun kaksi tyttölasta tulisi teini-ikään!! :) Saattaahan siinäkin olla perää, vaikkei pojatkaan halvaksi tule harrastuksineen. Mulla ei ole mitään ajatusta itsellä. Halutaan kyllä tietää etukäteen, kumpi tulee.
 
Mulla ei ainakaan vielä oo mitään ajatusta kumpi olis tulossa. Ekasta oli vahva tyttö-olo ja tyttöhän sieltä tuli :) kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan tämä toinenkin olisi tyttö. Mies taitaa kyllä toivoa enempi poikaa. :wink

Aiotaan kyllä kysyä sukupuoli ultrassa, edellisestäkin kysyttiin mutta vasta pari-kolme kuukautta ennen syntymää saatiin ultrassa selville että on tyttö. :shy:
 
Takaisin
Top