Tyttö- vai poikaolo?

Kumman veikkaat olevan tulossa?


  • Kaikki äänestäjät
    45
Mulla oli esikoista(tyttöä) odottaessa täysin poikaolo, ehkä johtunee siitä, että oon poikavaltasista suvuista. Esim isällä on kolme veljee, meistä serkuista sitten on tyttöjä vaan 4/17 ja siitä seuraavaa polvea tyttöjä on 3/21 :D ja maha ei ollu kenenkää mielestä tyttömaha, ainoastaan sykkeistä neuvolatäti arveli tytöksi. Me ei haluttu tietää esikoista odottaessa kumpi tulee, eikä haluta tälläkään kertaa :) nyt en osaa vielä sanoo onko tyttö/poika olo, mutta viime raskaus oli käytännössä oireeton. Nyt on valtava väsymys heti alkuraskaudesta. Saa nähdä :wink

Täsmennän nyt vielä, että mulla ei oo/ollu halua tietää kumpi tulee. Viimeraskaudessa mies olis halunnu, mutta totesi, että jos hän sen tietää niin hän sen kyllä möläyttää jossain vaiheessa. :D Eli jos olis tiedetty nii ei olis haluttu kuitenkaa kertoa muille :) Toisaalta toi odotukseen oman jännityksensä. :) Tultiin tulokseen, että kaikki etukäteishankinnat kumminki on niin neutraaleja. Niitä poika/tyttökamppeita ehtii sitten kyllä syntymän jälkeen hankkia/ tai saada, niinku mekin paljon saatiin sisarusten lapsien vaatteita yms :)
 
Mulla ei todellakaa oo viel mitää oloja :D nyt 8+ ja ollaa jo kaua sit miehen kaa päätetty ettei haluttais tietää ennen syntymää kumpi on :) ajattelen jotenkin et kivempi jännitys ja yllätys ja niin ennen vanhaan on aina ollut ettei tiedä :) jotenki kun seuraan hakekaa kätilöö niin ihana kun äidille ilmoitetaan "it's a boy/girl" ja onnen kyyneleitä valuu, siinä itsekin herkistyy aina :')
 
Täällä ei ole sellaisia oloja siitä, onko tyttö vai poika. :) Toisaalta jollain tavalla ajatuksissa on tyttö, mutta se saattaa olla toive, joka ohjaa ajatuksia siihen suuntaan. Meille ei ole väliä onko tulossa tyttö vai poika. Ollaan onnellisia, kunhan vaan saadaan terve lapsi syliimme joulukuussa. :Heartred

Muoks: rv 10+3
 
Ymmärrän kyllä tuon että haluaa odottaa. Niin sitä varmaan itsekkin odottaisi syntymään asti jos ei olisi näin malttamaton luonne! ja vähän olen myös kuullut, että äidit itse ovat poikansa huomanneet pojiksi rakenneultrassa kätilön tehdessä tutkimuksia. Ei siltä välttämättä voi olla näkemättä jos vauveli kääntyilee oikein päin :grin
 
Ymmärrän kyllä tuon että haluaa odottaa. Niin sitä varmaan itsekkin odottaisi syntymään asti jos ei olisi näin malttamaton luonne! ja vähän olen myös kuullut, että äidit itse ovat poikansa huomanneet pojiksi rakenneultrassa kätilön tehdessä tutkimuksia. Ei siltä välttämättä voi olla näkemättä jos vauveli kääntyilee oikein päin :grin

Joo tosta mä jo miehelle varottelin et kyl sen voi vahingos saada tietää :D mutta toiveissa olis ettei tietäis ja sit ku ei ultraaja kerro niin voidaa jäädä spekuloimaa ja varautuu silti et oliski väärä veikkaus :D ku näitä tosiaa on et ykski tyttö piti olla 90% poika :D tai et ultraaja kommentoi mahtavat kivekset ja sit isän pettymykseksi synty kolmas tyttö :D
 
Ymmärrän kyllä tuon että haluaa odottaa. Niin sitä varmaan itsekkin odottaisi syntymään asti jos ei olisi näin malttamaton luonne! ja vähän olen myös kuullut, että äidit itse ovat poikansa huomanneet pojiksi rakenneultrassa kätilön tehdessä tutkimuksia. Ei siltä välttämättä voi olla näkemättä jos vauveli kääntyilee oikein päin :grin

Mä pyysin ultraajaa sanomaan, kun mennään vaaravyöhykkeelle ja käänsin katseen pois :D jos olisin katsonu nii aivan varmasti olisin yrittäny luurailla sitä sukupuolta vaikken halunnutkaan tietää :D
 
Mä pyysin ultraajaa sanomaan, kun mennään vaaravyöhykkeelle ja käänsin katseen pois :D jos olisin katsonu nii aivan varmasti olisin yrittäny luurailla sitä sukupuolta vaikken halunnutkaan tietää :D

Hei hyvä idea täytyy yrittää samaa :D
 
Mä ainakin esikoisen rakenneultrassa bongasin värkit jalkovälistä tutkimuksen aikana :D ei se kätilö siinä kohti sukupuolta vielä selvittäny vaan tutki muita rakenteita. Sit lopussa kysy et halutaanko et katotaan sukupuoli, kun hän ei sitä vielä katsonut tai tiedä. Kurkattiin toki ja poikahan se oli niin kuin olin itse jo huomannut :-)

Tästä toisestakin kyllä halutaan sukupuoli tietää, jos vaan mahdollista :)
 
Meki halutaan sukupuoli selvittää! :) ei malta odottaa syntymään saakka.

Esikoisen aikaa ultraaja kysy rakenneultrassa halutaanko tietää sukupuoli ja sanottiin joo. Tosi nopeesti yritti vilkaista sukupuolta ja sit tokas vaan, että "no ei tästä osaa sanoa mitään".
Olin ihan maani myynyt ku aattelin et saadaan edes jotain arvausta ja otti päähän, ettei ultraaja vähän enempää vaivaa viitsinyt nähdä.

Mentiin sit 4D ultraan Femedaan ja siellä ultran alettua eka kysymys ultraajalta oli "no, minkäs vuoksi te täällä olette? Sukupuoli ainakin on täysin selvä homma".
Oltiin ihan wtf ja 100% varmasti tyttöä lupas ja niin tyttö tuli.
Mut oli toi 4D ihana kokemus! Ja se cd-levy mikä saatiin muistoksi :) käydään varmasti nytkin 4D ultrassa.
 
Mulla on ihan poikaolo! En tiiä miks, mutta on kuitenkin. Esikoinen on tyttö ja vähän toivoisin että toinen tyttö tulis nii ei tarvis hankkii mitää uusia vaatteita ku oon säästäny kaikki
 
Me ajateltiin esikoisesta kuten myös tästäkin lapsesta, että jos sen sukupuolen silleen nopeesti voi kurkata niin kiva, mutta jos ei oikeen saa selkoa niin ei niin vakava juttu. Sit kätilö käytti noin 15min sen selvitykseen ja sanoin jo, että alkaa hieman vaivaannuttaa ''väkisin'' kurkkia toisen jalkoväliin kun selvästi ei halunnut näyttää :grin Kätilö sit mutulla veikkasi, että tyttö koska kuulemma olisi pitänyt jotain vilahtaa jos olisi poika. Oikeassa oli ja tyttö tuli. Viimeseen asti meille oli silti hieman arvoitus kumpi tulee. :grin Kun tyttö syntyi, niin kätilö näytti vauvaa ja kysyi, että tuliko sitä mitä luvattiin :p
 
Meille ei oo sukupuolella väliä. Tyttö kyllä toivoo pikkusiskoa, puhunut siitä jo viime vuoden. Oishan se ihana saada hänen käyttämät vaatteet käyttöön, kun kaikkia ihania newbie vaatteita siellä ois. On siellä kyllä pojalle kans sellaisia ihanuuksia mitkä ollut vain kuopuksella käytössä.
 
Epäilin, että olisi saattanut kaksoset olla, mutta yksi siellä vain köllötteli! :) En yhtään uskalla veikata kumpi siellä tulollaan olisi. Tärkeintä, että olisi terve pienokainen :)
 
Mulla on sellanen kutina että tää kolmas kaveri ois poika. Kaksi tyttöä ennestään eikä kummastakaan ole ollut näin karseaa oloa :facepalm:
Neuvolassa myös ultrattiin perjantaina jotta saadaan syke näkyviin, ja kaveri siellä heilutti jo selkeästi jalkoja :happy::happy: eli vilkas tapaus oli kumpi vaan :hilarious:
 
Mä kävin esikoisesta kanssa 4d ultrassa tuolla femedassa mut olin siihen pettyny ja nyt meen tuonne Perhe arteen kun ne ultraa uudestaan jos ekalla kerralla ei onnistu ja on sitä paitsi melkein 100e halvempi :)
 
Mä kävin esikoisesta kanssa 4d ultrassa tuolla femedassa mut olin siihen pettyny ja nyt meen tuonne Perhe arteen kun ne ultraa uudestaan jos ekalla kerralla ei onnistu ja on sitä paitsi melkein 100e halvempi :)

Meillä ainakin pääsee rakenneultrauksessa seinäjoella keskussairaalaan 4D-ultraan. Ilmeisesti siis kaikissa sairaaloissa ei ole samaa mahdollisuutta? Vai oletteko muuten vaan käyneet erikseen 4D? Tokihan sieltä yksityiseltä saa sitten kuvien lisäksi sitä muuta materiaalia :)
 
Juttelin perhe arten kätilön kanssa ja kertoi että koko ultraus tallennetaan muistitikulle :) Ei ollu ainakaan meillä kätilöopistolla mahdollista nähdä 4 d:nä
 
Ei oo ainakaan hyvinkäällä ollut 3 tai 4D:tä. Aika hyvin jos julkisella pääsee siihen. Pitäisköhän muuttaa seinäjoelle :)
 
Hahaa, tein tänään gender maker testin (tämä on nyt ihan hupia vaan älkää ottako liian tosissaan, mä en näihin niin usko) ja tuo ennustaa meille tyttöä samoin kuin kiinalainen kalenteri... täytyypä sit viimeistään joulukuussa katsoa osuuko nää oikeeseen :D
 
Takaisin
Top