Mulla oli esikoista(tyttöä) odottaessa täysin poikaolo, ehkä johtunee siitä, että oon poikavaltasista suvuista. Esim isällä on kolme veljee, meistä serkuista sitten on tyttöjä vaan 4/17 ja siitä seuraavaa polvea tyttöjä on 3/21 :D ja maha ei ollu kenenkää mielestä tyttömaha, ainoastaan sykkeistä neuvolatäti arveli tytöksi. Me ei haluttu tietää esikoista odottaessa kumpi tulee, eikä haluta tälläkään kertaa :) nyt en osaa vielä sanoo onko tyttö/poika olo, mutta viime raskaus oli käytännössä oireeton. Nyt on valtava väsymys heti alkuraskaudesta. Saa nähdä
Täsmennän nyt vielä, että mulla ei oo/ollu halua tietää kumpi tulee. Viimeraskaudessa mies olis halunnu, mutta totesi, että jos hän sen tietää niin hän sen kyllä möläyttää jossain vaiheessa. :D Eli jos olis tiedetty nii ei olis haluttu kuitenkaa kertoa muille :) Toisaalta toi odotukseen oman jännityksensä. :) Tultiin tulokseen, että kaikki etukäteishankinnat kumminki on niin neutraaleja. Niitä poika/tyttökamppeita ehtii sitten kyllä syntymän jälkeen hankkia/ tai saada, niinku mekin paljon saatiin sisarusten lapsien vaatteita yms :)