TOUKOKUUN TARINAT

Moikka!

Mä kävin työkkärissä selvittämässä, mikä meininki ja mistä mä saan rahnaa edes vähän kesä- ja heinäkuussa.
Eipä voikkaan ilmoittautua työttömäksi, jos kirjoilla koulussa ja amk opintoja ei voi keskeyttää pariksi kuukaudeksi (yliopisto-opinnot voi). Mä siis olen koulunkirjoilla vaikka ilmoittaudun poissaolevaksi.
Joten ainut vaihtoehto on mennä sossuun ja hakea toimeentulotukea..
Ja mä ainakin kokeilen hakea, koska olen veroja sen verran paljon maksanu, että jos jotain saan, otan varmasti vastaan!
Että semmoista.

Johan on taas kumma rajan veto amk:n ja yo:n välillä[&:]

Sehän se on, että jos työkkäri laittaa haastatteluun asti, niin voipi olla, että maha vaikuttaa silloin työnsaantiin tai muuten vaan voi heittää ihan pelleilyksi sen haastiksen, etteivät varmasti palkkaa, ettei siitä mitään ongelmaa taida tulla, kunhan vaan on halukas työskentelemään silloin, kun työttömäksi käy ilmoittautumassa. Omalla työtaustalla saattaisi jokin työ löytyäkin, mutta se on sitten sen ajan murhe ja muuttokin Oulusta Helsinkiin sattuu just siihen kuukauden vaihteeseen, että toki voin kuukauden ollakin töissä, jos mahdollista, kun oon sen verran kauan ollut himassa, jos siis terveys vaan kestää.

Niin ja tosiaan se äippäloman pitäisi alkaa ainakin mulla suunnilleen 30.7-3.8 viimeistään, laskettu aika siis neuvolan mukaan 3.9 ja ultrien mukaan 7.9, katsotaan nyt millaisen raskaustodistuksen saan.

Tässä tuo kelan laskuri noista kausista:
http://asiointi.kela.fi/vrlaskenta_app/VRLaskentaApplication

Kohta pääsee mammajoogaan rentoutumaan!

Ja Jennuska2 tervetuloa joukkoon!

..jatkuu..no huh huh! Aikamoiset selvitykset saa sosiaalivirastoon viedä, jos sieltä mielii, jotain saada...
Ja veikkaanpa, että me mitään saadaan, kun on noi miehen tulot kuitenkin..
Mutta yritän kuitenkin- mitäs mulla muutakaan!
Ja sitten kävin kelan sivuilla laskemassa, että voin jäädä varhennetulle äippälomalle 17.7. (la 14.9.) ja se raha maksetaan jälkikäteen 25 pv:ltä..elikkä ei kamalasti tarvi miettiä, minne sitä rahaa laittaa kesällä, kun sitä ei ole [:D]

Minä taas täällä!

Onko teillä sisäävkirjautumisen kanssa onkelmia vai mikä lie joukkokato käynyt..

Tämä mamma on niin pullantuoksuinen kotiäiti, että!
Nuorimmainen alkoi taas oksentamisen ja pikkasen jännäksi käy, kun sillä olisi mummon kanssa lappiin lähto huomenna..no-onneksi voi naperot sairastaa sen max 12 tuntia ja sitten alkaa jo helpottamaan. (ainakin tähän asti on menny näin).

No nyt tarttis varmaan mennä kävelylle/pyörälenkille, jotta jaksaa loppupäivän.

UNISTA: Nukutteko te hyvin?
Mulla alkaa jo pimahtamaan päässä, kun olen ties kuinka kauan nukkunut maks 4 tuntia putkeen/yö.[:@][:@]

Hiljasta tuntuu olevan. Onneksi sentään joku vielä pääsee tänne tai muuten kuolisin tylsyyteen[:D]

Unista: Oon nukkunut kohta varmaan kolme kuukautta sohvalla, kun en miehen vieressä saa nukutuksi, kun se pitää meteliä ja on liian kuuma ja mä oon liian kuuma ja tuntuu tosi tuskaselta olla siellä sängyssä, meidän kopin kokoisessa makkarissa, eikä auta vaikka ovi on auki, niin tuntuu, että tukehdun sinne. Onneksi sohvalla oon saanut unen. Paitsi tämän viikon oon valvonut. Joka kerta, kun yöllä pitää mennä vessaan, niin pyörin aina hetken (tunnin) hereillä. Se tosin taitaa johtua siitä, että stressaan muutto- ja opintoasioita ja niitähän on hyvä miettiä aina öisin[:D] Mutta joo, en nuku myöskään putkeen kuin maks. 4h tai vähemmän, nukkumisaikaa on yössä se n. 8h, mutta varsinaista nukkumista huomattavasti vähemmän. Itse oon jo tottunut valvomiseen, kun ennen raskautta kärsin kroonisesta unettomuudesta, joka hävisi alkuraskauden väsymyksen myötä ja tekee varmaan taas paluuta.

Sossusta: tosiaan itse harkitsin samaa, että voisin mennä koittamaan josko ne jotakin maksaisi, kun odottelin yhtä päätöstä yhdestä paikasta. Katsoin kanssa sitä monen A4 pituista listaa liitteistä ja liitteiden liitteistä ja totesin, että mieluummin kärvistelen kuin hankin ne kaikenmaailman selvitykset. Ja myöskin miehen tulot on sellaiset, että tuskin sieltä mitään olisi tullut, eikä selitys, että kyllä me kaikki puoliksi maksetaan, eikä meillä ole yhteistä rahaa, tuskin menisi siellä läpi. Jossakin vielä luki, että jos on väliaikainen tilanne kyseessä, niin sen tuen saattaisi joutua maksamaan takaisin? Johan on sosiaaliturva, kun ei silloin just auta, kun on hätä, tai jos auttaa, niin sitten joutu palauttamaan saadun avun. Luovutin ja pärjäsin ilman sitä paperisotaakin.

Nyt on tosiaan kaksi asuntoa kiikarissa. Molemmissa ollaan asukasvalinnassa mukana. Oon vaan niin pettynyt, jos ei saada kumpaakaan, kun aina on muitakin hakijoita, eikä niistä tiedä millaisia superihanuuksia ne on meihin verrattuna. Ensi viikkoon asti ainakin pitää odotella, että tiedetään[:@] Kertoisivat jo tänään! (malttamaton)

Mukavaa viikonloppua!
Toivottavasti muutkin pääsevät pian kirjoittelemaan...

Moikka!

Juu samaan päädyin minä myös, HaniMami, sossut saa jäädä.
Olen katsonut jotain osa-aika kesätyötä, jos vaikka sais muutamia euroja lisää..silleen stressittömästi [:D].
Mutta laskeskelin tossa, että ei meidän talous nyt ihan kokonaan kaadu, jos vaikka saankin vasta elokuun puolessa välissä rahnaa seuraavan kerran..

Tylsä ilma, kun sataa vaan vettä ja vettä[:'(]

Kaika: Samat suunnitelmat, osa-aikaisia duuneja oon hakenut, mutta luulen, että mun on kannattavampi odotella ne työttömyyskorvaukset. Sellaista.

Täällä pohjoosessa on vielä toistaiseksi aurinkoista, mutta pirun kylmä. Korvatkin tuli kipeeksi ulkoilun jälkeen, täytyy edelleen pitää pipoa siis päässä tunnollisesti. Toivottavasti ei flunssa iske.

Sivujen korjaantumista odotellessa!

hyvä, kun sanoit! Mun pitää laittaa pipo tolle mukulalle matkaan, kun huomenna lentää rovaniemelle mummon kanssa!

Heips!!

Pikaseen kipasen vaan täällä, näyttää hanimamilla ja kaikalla menneen kaksin puheluksi[:D]
On ollu yks hullunmylly perjantai!!! Ja vielä jatkuu, iltaan saakka[&o][&:][:@].
Onneksi viikonloppu tuo ihanainen onpi jo ovella[:D].

Unista: Mä oon nukkunu ihan hyvin, ei edes tuo rakko herättele yöllä, mulla on kuulemma sellanen super-rakko ollu pienestä pitäen, äitee kerto että kun menin potalle nin laskin aina yli äyräiden. Mutta hyödylliseksi on havaittu, pitkillä matkoilla ja raskaudessa.

Niin ja sit ihan unistaunista, nin näin unta että synnytin lapsen jo näillä viikoilla ja sieltä tuli 6kilonen romani poika!!![8D]

Työkkärissä käväsen ensiviikolla, toiveikkaana, vaikkei teillä siellä olekaan napannut. Sossusta munkin ihan turha ruikuttaa kun mies tienaa sen verra että paperilla näytetään tulevan toimeen hyvinkin...

Nyt pakko jatkaa perjantai-huumaa tai loppuu tunnit kalenterista.
Viikonloppuja!!! Ja ihanaista äitienpäivää jos ei ennen sitä kuulla!!!

Iltaa!

Jospa mä sitten valaisen teitä, miksi ootte keskenänne joutunu höpisemään[:D] Vau:n sivuilla oli teknisiä häiriöitä, josta johtuen ei päässyt kirjautumaan sisään. Mäkin, ku aattelin et se vaa herjaa, kokeilin pyytää uutta salasanaa (kaverilla toimi sen jälkee normisti), sain vaa ilmotuksen "sähköpostiosoitetta ei ole"..Eli mut oli ikäänkuin poistettu, mut sit ei päässy luomaan uutta tunnustakaan. Että näin [:)] Onneksi saivat toimimaan kuitenkin [:)]

Mä oon nukkunu paremmin ku kuukauteen [:D] Eikä tuu kuuma vaikka toi mun elävä lämpöpatteri onki ruvennu nykii mua kainaloonsa ton mun flunssan takia. Onneks siitäki flunssasta oon pääsemässä lopulta eroon. Unia en oo nähny minkäänlaisia.. ja oon löytäny aivan ihanan sivuston missä on aika edullisia vauvanvaatteita jenkeistä [:)] Tosin siltä suunnalta mun ei kauheesti kannata tilailla, koska lankomies asuu siellä Kanadassa, niin lupas ostella sieltä kaikkea mitä tartten ja haluan[:)] Tai hänen tyttöystävänsä ostaa [:D]

Pikaisesti tulin toivottelemaan kaikille:

Ihanaa esi-äitienpäivää tai äitienpäivää! [:)][:)]

Jo näin etukäteen..

Täällä ne levottomat unet vaan jatkuvat ja jatkuvat.. Saan kuitenkin nukutuksi sen 11-8 tuntia yössä, mitä nyt pari vessareissua saattaa välissä olla.
Viime yönä näin niin todentuntuisen unen, että vielä vessassakin olin ihan sen unen fiiliksissä.

Minulla olisi vielä 2 päivää rakenneultraan.. Eilen Citymarketissa katselin Tutan aivan ihanaa pallokuosista mekkoa pienelle tyttövauvalle ja siihen kuuluu ihana hattukin <3 Jos siis olisi tyttö niin kävisin heti ostamassa sen [:)]
Kivoja poikien vaatteita on tullut katseltua vaan kirppareilla...
Aah, mutta sitten tiistaina se selviää, ellei satu mitään känkkäränkkä-ultraajaa, joka ei suostu kertomaan.

Niin joo ja hyvää äitienpäivää kaikille äideille ja tuleville äideille [:)]

hyvää äitienpäivä huomenta!!

Joko on aamupalat kaadettu sänkyyn[:D][8D][:D]!!!

Täällä oli pöytä aamulla koreana ja poika oli väsänny mitä ihanimman kortin tarhassa johon tädit oli kyselly juttuja äidistä ja puhtaaksi kirjoittanu tekstin, eli itkua väännettiin jo ennenkun noustiin ylös sänkystä[:D][:)].
Isäntä lupas että käydään vielä jotain kivaa mulle yhdessä ostamassa lahjaksi!
Sitten iltapäivällä anoppilaan.
Olin ihmetelly kun ei appi ole virkonnu mitään tulevaan perheenlisäykseen, nin se toissa päivänä vasta tajus asian!!! (appi jo vanha ukko, menee 70 paremmalla puolella) Huuteli et kun ei kukaan ole sille kertonu, hih!

Nyt pojat pelaa nintendoa ja mamma pelaa nettiä[:D].

Rattoisaa juhlapäivän jatkoa!

HYVÄÄ ÄITIENPÄIVÄÄ!!!!

Täällä on kahvit saatu sänkyyn, mutta kakku on vielä jäässä. No ehkä parin tunnin päästä pääsee maistelemaan. NAM![:D]

Anoppi kävi eilen äitienpäivä kahvilla. En tiedä kuvittelenko minä vai onko se nää hormonit, mutta anopin sanomisista, kuulen vähän piikittelyä mua kohtaan ja paha mielihän siitä jäi.[:@] Tästä lähtien kutsutaan anoppi kahville vasta äitienpäivän jälkeen, ettei tarvitse omaa äitienpäivää pilata. Kaiken huippu oli se että anopilla oli vähän nuhaa. Mä en kestä jos kaksoset saa taas nuhan, juuri kun edellisestä on selvitty. [:@]

Unista: levottomia unia on kyllä ollut monena yönä ja usein näen "kuumia ja kiihkeitä" unia. Siitä puhe mistä puute[:D]. Viime yönä sitten heräsin hiestä märkänä, mutta unta en muista[:D].

Nauttikaa mammat äitienpäivästä ja maistelkaa kaakkuja.

Täältä kanssa mukavaa Äitienpäivää, teille kaikille.

Kerran on vuodessa sellainen päivä,
että haihtuu äideiltä huolen häivä.
Kukkia, kakkuja, soittokin riittää,
kunhan saa vaan äitiäni kiittää.
Ei väliä minkä ikäinen,
aina olen sun lapsonen.
Paljon olen saanut sulta,
siis kiitos ja onnea Äiti-kulta!

Pientä runontynkää, minkä löysin [:)]

Mä sain ukolta kanssa teekupin sänkyyn, harmi vaan ettei jäänyt siitä mun kanssa nautiskelemaan [;)]
Nyt pitäis alkaa valmistautumaan äitienpäiväkierrokseen.. Oma äiti + mamma + mummi + anoppila. Ja siinä välissä vielä pitäis katsoa että koska tää mun "ottolapsi" tulee kotiin. Aika juoksemista.. Illalla saakin nostaa jalat pöydälle ja nauttia.

Hyvää äitienpäivää kaikille äideille ja myös meille tuleville äideille!

Minä valitin miehelleni, että kun minulla ei ole enää yhtään yöpaitaa, joka peittäisi mahan vaan ainoastaan sellaisia lyhyitä toppeja, jotka nousevat inhottavasti ylös, niin hän oli sitten hakenut minulle yllätykseksi kivan yöpaidan niin kuin vähän esi-äitienpäivälahjaksi! Olin kyllä niin otettu [:)]

Nukkumisesta: Minä olen onneksi nyt nukkunut viime aikoina tosi hyvin. Alkuraskaudesta nukuin paljon huonommin. Edelleen herään kyllä kerran yössä vessaan, mutta saan onneksi unen tosi nopeasi sen jälkeen. Mielikuvitus on myös todella valloillaan unissa ja välillä unet ovat kyllä vähän liiankin todentuntuisia. Täällä on myös välillä nähty aika märkiä unia, mutta nehän ovat ihan kivoja [;)]

Hankalia nuo jutut tuon sossun kanssa. Toivottavasti kaikilla kuitenkin asiat menee hyvin, eikä tarvitse aivan viimeisillä kituuttaa koko kesää. Itse olen töissä, joten ei tarvitse onneksi noista asioista enää murehtia.

POKS!! Täällä paukahti tänään myös puoliväli!! Ensi tiistaina on rakenneultra, mutta kerron siitä sitten lisää siellä keskutelussa.

20+0

Hep!

Anoppilan pöydästä tuoreena, maha on SUUREN SUURI... Kakkua meni laittomia määriä...
Justiinsa tajusin että saa huomenna aamusta neuvolantäti pissan kermalla ja sokerilla[8D][:D][8D].

Kesästä ja rahoista ajattelin huomenna ruikuttaa saikkua loppuraskaudeks, hih. saisin varmaan aika ärhäkkään kun selkääni ja syndroomaani valittelisin. Sit nostaisin pvärahaa ilman huolia[:D].
Enkä sitäpaitsi turhasta valittelis, tällä selällä ja näillä huimauksilla tuskin olisinkaan mihinkään kelvollinen...

*NAPA* ihanan huomaavainen mies sulla :) Joskus ne osaa... ja onnittelut puolestavälistä sekä vatsantäydeltä tsemppejä tiistain ultraan!!!

Milamariaa sulle kans ultraisot ultratsempit!!![:D]

Unista mulla vaihtu märistä unista murha uniksi, viimeyönä lahtasin kympillä anoppia[8|][;)][8D][&:]
Hieman utopinen olo oli istua kaffepöydäs ja jutella mukavia...

Loppuilta nyt vaan köllötellään ja tankataan vettä, tän masun sulatteluun menee tovi ja turvotuskin SATA.
Pitää laittaa kevyesti päälle punnitukseen[:D].

HeissuliVei!

Jaahas, se on sitten äitienpäivä lopuillaan, ja kakkua vatsa täynnä. On pienokainen aivan sokerihumaltuneena, ja jytää mammaa kylkiin. *puhisee*

Arki astuu taas kuvioihin, kun tuo rakas raskaan työn raatajani poistui taas pariksi viikoksi [&:] Nyt kyllä tökki ja pahasti, en olisi millään tahtonut ukon lähtevän, ja kyllä tuntui olevan vaikeaa ukollakin.
Äitienpäivää: Sain aamukahvin soffalle (jonka join puolinaisella väkipakolla[:-]) Äippälahjan sain jo Perjantaina etukäteen, tuon ihanan "monitoimityynyn"(imetystyyny), joka on ollut kovassa käytössä vatsan tukena. Nuorempi poika oli askarrellut kortin koulussa, johon oli huovuttanut Nalle-Puhin kuvan, aivan ihana ja kyllähän sitä sitten herkisteltiin, kun halejakin sateli joka suunnasta[:)]
Mieliala on ollut hirmu herkässä nyt lähiaikoina, itku tulla tirahtaa aivan mitättömistäkin asioista.
Unista: Huh Ja HUHHUH! On sitten sellasia unia että jos ukko tietäs, niin olis oksat pois[:D]
Ongelmaa:Annatan nyt täälläkin, ja ei ole tarkoitus ketään nyt asialla loukata... Meillä on siis oikeasti ongelma naapurin kanssa, jonka kissat meuhkaavat kaikkien kukkapenkit ym. (*hakkaa pääätä seinään!!*) Ihmiselle on isännöitsijä ilmoittanut jo viime kesänä asiasta, ja että tälläisellä alueella, ei kissoja sen enempää kuin koiria voi pitää vapaana ulkona. Tai voi, mutta omassa pihassa, jossa tuskin kissa pysyy.Tätä naikkosta ei paljoa hetkauta, onko katit raatoina maantiellä vai missä lie, ja on ne viime kesänä muutomaan otteeseen loukutettu ja viety eläinsuojeluun, mutta...Naikkonen sitten kehtas laittaa vain muille asukkaille lapun postilaatikkoon "ostakaa kissakarkotetta". Mulla niin nousi..[:@]ja prkele![:@] Ja sitten tuli jo itkukin...onko tuommosia oikeesti olemassa?!ON,valitettavasti.
Itse olen monenmoisessa eläinjutussa mukana, kun omistan eksoottisia elämiä ja ulkoilutan myös karvaisia otuksiani meidän omassa kotipihassamme valjaissa. Nyt en tosin ole tohtinut, kun ei voi tietää mitä tauteja naapurin katit kantaa mukanaan.
Nämä kisumisut ovat päättäneet että meidän kukkapenkit on paskalaatikoita, kuten myös portaanpielet ja keittiön ikkunan aluset. Murrosikäisen skootterin istuin on merkkailtu muutomaan otteeseen, ja pystyttekö kuvittelemaan mikä Haju!!? Kukkapenkeistä on kaikki kukkamukulat kaivettu ylös, ja oikeasti sitä itseään on  [:(][&:][:'(][&o]
En enään tiedä mitä tehdä lain puitteissa, ja olin jo niin kiukkunen, että olin valmis tekemään jotain aivan mieletöntä.... Tuon naisen päähän ei saa järkeä aikuisten oikeasti [&o]
Tästä päästän hulluudenpartaalle- uniin,eli PojanÄiti et ole ainoa joka on ollut tekemässä unissan jotain väkivaltaista... näin viime yönä että seisoin itkemässä etupihamme ikkunoiden alla, ja sain siinä unessa vaivoin sanottua isännöitsijälle,että olen murhannut ne naapurin kissat rotanmyrkyllä, ja se itku oli aivan mieletöntä. Ajattelin vain, miten olen saattanut tehdä eläinraukoille jotain niin julmaa. Heräsin unesta aivan tuskahiessä ja kyyneleet valuen pitkin poskia, mieskin havahtui heräämiseeni ja rauhoitteli...
Nukkumiset on muutenkin katkonaisia, kaikki asiat tuntuu nyt pyörivän ja vaivaavan mieltä ja sitten tämä tapaus... ARG!

Anteeksi, että näin tänne teille valitan...mutta tuo asia oikeasti painaa mieltä ihan kamalasti [&o] Laitan ilmeisesti kukkapenkit umpeen mukulakivillä, kunhan saan itseäni niskasta, suojatamineet päälle ja lapio käteen...(piru käski mun laittaa kaikki kakkapökäleet mustaan pussiin ja viedä eukon postilaatikkoon, mutta se mun kiltimpi minä sanoi,ettei moista saa mennä tekemään)[:D][:'(][:@][:D]

Noh, mutta elämä ON! Miten teillä on mennyt noin niinku muuten, moni on jo puolen välin paremmalla puolella, ultrissa ollaan käyty ihastelemassa salaisuuksia, ja jotkut vielä jännäilee mitä tuleman pitää. Toivotaan että kaikki ketkä nyt tahtovat tietää kumpi on tulossa, saisivat sen myös tietoonsa. Mitenkäs äitienpäivää viettettiin? Ihana ajatus mieheltä antaa esiäitienpäivälahja [;)] Omalta ukoltani sain myös esiäitienpäivä ruusuja, kun odotin esikoista.

Ja kellokin raksuttaa eteenpäin kovaa vauhtia, ja iltapalan aikakin alkaa olemaan. Toivotan hyvää äitienpäivän jatketta kaikille, ja toivotaan että ensi viikko tuo tullessaan muutakin kuin pahaa mieltä ja isoa ketutusta.

Isokokoinen MOI![:)]

Mamma_76
Sulla tuntuu olevan naapuri Helvetistä niinkuin meilläkin. Ja meillä tätä napurisopua ei yhtään auta se että naapurissa asuva pariskunta on mun miehen sukulaisia. Eilen ukkoni ihasteli ja koekäytti tallissa meidän kesäauton uutta moottoria, kello oli ennen neljää iltapäivällä ja mistää tuntien moottorinrääkkäyssessiosta ei todellakaan ollut kyse, aikuisia ihmisiä kuitenkin ollaan. No naapurin ukko sitten paukkasi omalta puoleltaan meidän talliin ja alkoi huutaa nuppi punaisena niin paljon kun palkeista lähtee että tosta moottorista tulee hajua heidän taloon. Ukkoni totesi tyynesti että mene muualle ulvomaan. No naapuri lähti tallista, ja meidän pihalla olleet työmiehet sano että mennessään oli heittänyt kaverimme autoa kivillä(?) Anoppilan väki oli koiraa ulkoiluttamassa ja käveli meidän pihaan ihmettelemään että mistä huuto tulee, ukko haistatti niille vitút ja jatkoi palosireenin lailla ulvomista.. No mä menin sitten hetken päästä pihalla käymään, ostettiin pihalle leikkmökki ja naapuri on ollut siitä ihan kipinöissä kun heidän mielestä sen pitäisi olla 5 m rajasta. No soitettiin rakennusvirastoon ja siellä sanottiin että alle 6 neliön mökki pitää olla 2 m rajasta. No mun tullessa pihalle ukko hyökkäsi pihalle myös ja rupes mulle huutamaan kurkku suorana et vie vittuun toi mökki tosta. Totesin sille viileästi että yule vielä kerrankin mun tontille vittua huutamaan ja uhkailemaan ni soitan poliisit sun perään. Siitä seurasi lisää vitun huutoa ja solvauksia, ja että se meidän mökki on laiton ja että hän on netistä kattonu. Totesin että eiköhän rakennusvirasto tiedä että sä voit mennä takas googlettamaan. Lisää vitun huutoa seurasi.. sanoin et tuu tänne huutaan ni pääset raudoissa poliisilaitokselle. Ukko painu pää punasena kämppäänsä.. huoh.. Onneksi Tyttö ei ollut kotona, kun aika rajua kieltä käytettiin. Sanoin ukolle et oikeesti ens kerralla soitan poliisit, haastan sen oikeuteen kunnianloukkauksesta ja kotirauhan häirinnästä jos vielä tulee meidän tontille..

Mä olin niin hiilenä ettei edes itku tullu, ihme kahjoja sitä maailmaan mahtuu.. Onneksi tänään oltiin koko päivä menossa ni ei oo tarvinnu tota naapurin ukkoa katella. Tyttökin tuli illalla Äidiltään, nälkäisenä ja kiukkuisena niinkuin aina. Ensimmäisenä pimu hävisi kaivelemaan kaappiaan, ei edes äitiään halannut kun se lähti.. Tyttö tuli huoneestaan pienen paketin kanssa, ne oli koulussa tehneet paperista ja helmistä käsikorut. Mä olin niiiin otettu [:)] Jo toisena vuonna peräkkäin biologinen äiti saa kortin ja minä lahjan, tuossa meinasi kyllä itku tirahtaa [:D]

Ah, uunista tulee kanahornettien haisu.. tulisia tööttöjä.. nam

Takaisin