TOUKOKUUN TARINAT

Huomenta!

Tänään jo parempi fiilis[:D]. Aurinko ja lapsi paistaa, mun selkä on eilisestä vielä sen verran kipeenä etten puistikkoon vielä tänään lähde, vaan tutkitaan noita lahjapusseja rauhassa kotosalla ja alotellaan loma tälläin rennosti.[:)]

Kun selvisin noista helpotuksen kyyneleistä niin jäi tilalle tuli lämmin olo, poika sai aikamoiset juhlat vaikka äitistä onkin enään puolet jäljellä [:D]. Mut joo, ens kerralla otetaan pikkasen pienemmällä voluumilla...

Minzkuli tervetuloa issias-kerhoon. Eilen jymähdin kesken kävelyn paikalleni ja isäntä jotui mut taluttamaan lähimmälle makuualustalle[:D]. Ihan hillitöntä välillä toi kipu[:@]. Kannattaa kokeilla kaikenlaisia venytyksiä, meillä helpottaa kun makuulleen väännän ylävartaloa ttoiseen suuntaan ja alavartaloa toiseen suuntaan, tosin tähän tarvitsee apukädet vääntämään, sitten kun tuntuu "aiku-makialta" niin siinä vietä hetki ja toista liike kumpaaki suuntaan. Samoin noi persevenytykset auttaa ja se kun kontallaan välillä köyristelet ja päästät notkolle selän... Toivottavasti helpottaapi kivut, peukkuja!

Mamma_76 thihihiiii!!!! Mä niiiiiiin näen sut sielunisilmin remppaamassa! Vois tosiaan olla että isäntää hieman kiehuttais kun pitää aina ennen seuraavaa työvaihetta tirauttaa itkut [:D][:D][8D]

Milamariaa Vitsit nauroin sun sämpylöilles![:D][:D]

kaika Viimeksi lähdin neuvolasta kädessäni käsky lääkärille saikkua hakemaan, sitä olen nyt jokapaikasta metsästänyt ja kun vihdoin luulin pääseväni jollekin oikealle tohtorille sinne äippäpolille niin olivat sieltä paperista diagnosoineet että neuvolassakin ne osaa sitä määrätä (jota ihmettelin jo alunperin että miksei sitä sieltä saa?), Joten siis ympäri mennään näiden lääkärien kanssa... Ja siis saikku on ainoa lääke synnytyksen lisäksi tähän tilaan, joten eipä ne siellä polillakaan mitään olalle taputusta kummempaa olisikaan voineet tehdä...

Nyt aamupala/lounas brunssia, kakkua ja kakkua[:D][:D][:D].
 
Huomenia,

Meilläkin eilen juhlat meni hyvin, 24 hlöä kävi herkuttelemassa ja vaihtamassa kuulumisia. Voi jestas et olin illalla ihan poikki. Laitettiin ukon kanssa grilli tulille ja syötiin chili-sulatejuusto makkaraa ja katottiin hömppäleffaa. Oli ihana ottaa rennosti, tosin selkä jumittaa vieläkin.

Tälle viikolle on taas kalenteri täynnä ohjelmaa, huomenna siivooja on menossa isovanhemmille ja lupasin aamusta käydä siellä ohjeistamassa et miten homma toimii. Keskiviikkona meillä on pimun kevätjuhla koulussa, se alkaa 11.30 [:@] Musta ihan ihme aika kevätjuhlalle, eihän tonne pääse ku vuorotyötä tekevät tai työttömät. Onneksi mulla on iltaviikko, mut joudun silti luistamaan töistä sen pari tuntia. Torstai-illaksi varasin Gynen ku valkkaria vuotaa ihan sikana, saavat tarkistaa ettei oo hiivaa tai muuta bakteeritasapaino heittoa. Pe onkin se sokerirasitus. La Pimun todistustenjako ja leipomista isoäireen kekkereille ja su itse juhlat mitkä pitäis isännöidä. Jossain välissä pitäis viel ehtii apteekista hakee sitä mangnesiumia... Hitto näitä viikkoja kun on kalenteri täynnä ennenkö on viikko edes alkanut. Eipä käy aika pitkäksi kun saa juosta sinne ja tänne.

Onneksi kohta on taas lomaviikko [:D]
 
Suuret kiitokset kaikista suonenvetoneuvoista! Ja pahoittelut niille, joilla on nyt alkaneet nämä inhat vaivat [:(]. Tuo banaanineuvo oli uusi, ja näemmä tehokas! Ei ainakaan banskua syötyä tullut herättyä yöllä kipuihin [:D] Siinä on vissiin B-vitamiinia tai jotain, joka vaikuttaa positiivisesti. Myös sain joukolta eläkeläismammoja ohjeita uimahallissa, että sukat ehdottomasti jalkaan joka yöksi. Se kuulemma on paras keino suonenvetoihin. Tarttee ehkä koittaa, vaikken tälleen kesäsäillä tykkääkään pitää villiksiä öisin...

Oma fiilis on viime päivät ollut kiukkuäkäinenpillittelevä. Hormoonit jyllää. Kiukuttaa kaikki ja saatan kiihtyä nollasta sataan ihan sekunnissa. Ja lisäksi vielä itkuttaa joka saamarin asia. Pitäisi mennä käymään ruokakaupassa, mutta pelkään alkavani parkua sielläkin. Pöhköä, joo.

Huomenna neuvola ja pieni pelko ahterissa, että mitäköhän se vaaka mahtaa näyttää... Jäätelöä olen syönyt roppakaupalla ja muutenkin kaikkea mässyä ja herkkua. Viimeksi jo neukkutäti vähän ihmetteli nopeata painonnousua, kun oli humpsahtanut nelisen kiloa kerralla lisää. Ounou. [8|] Noniin, tulipa taas omaa napaa...
 
*Munttaa Banaania* [:)]

Nyt on kärritkin pesty ja puunattu, vielä pientä tuunausta vaillle, joka on sitten iskän heiniä[;)] (ettei pääse livistämään velvollisuuksistaan)
Ulkosalle pitää mennä, ihan vaan "kyyläämään" käpy ämpärin kanssa, jos meinaa naapurin kattimatikainen tulla MUN reviirille...[:D][:)][;)] Oli penteles käyny taas mun takapihan kukkapenkissä kaivelemassa kakkiaisilla. [>:]

Arska paistaa ja tuulee soppelisti, joten
Se on Moi![8D]
 
Just nyt on ihmislapsen pakko nauttia elämästään!!! ...Ja tietty leveillä heti kaikille omalla ihanalla perheellään[8D][:D].

Simahdin sohvalle kesken postimies-paten ja sillä aikaa poika oli hakenu omasta sängystään peiton mun päälle ja kömpiny sinne alle mun kainaloon alasti nukkumaan.
Isäntä tuli kyyneleet silmissä herättelemään työpäivän jälkeen kun oli kuulemma ehkä maailman ihanin näky[:)].

Seuraavaksi lähtee uhkarohkea yritys, josko selkä kestäisi kauppareissun...
 
Ja Celina täältä taustalta hei pitkästä aikaa. Mukava on ollut lueksia teidän kaikkien kuulumisia. Onnea kaikkien iloihin ja voimahaleja kohdattuihin vastoinkäymisiin, suruihin - ja itkupotkuraivareihin.
 
Mulla loppui se kahden viikon saikku, kävin yhden päivän töissä ja totesin saaneeni ah niin ihanan kesäflunssan. Oikeasti sitä kuvitteli maanantai-tiistai välisenä yönä tekevänsä kuolemaa, niin kauhee oli olo. Kova kuume, limaa tulee niin, että meinaa hukkua. Ajattelin jo, että pitääkö sitä tilata taksi ja lähteä lähimpään päivystykseen. No, niin paskassa jamassa olin sitten aamulla, että taksilla menin työterveysasemalle. Eli makoilin sitten enempi tai vähempi hengettömänä koko viime viikon kotosalla. Vieläkin tursuan räkää ja röhin, mutta paljon parempaan tässä on jo päästy.
 
Kyl tää raskaus on eri vinkee juttu. Aiemmin alkuraskauden aikana tajusin, että mulla ei oikein eläinproteiini uppoa (liha ja kala) vanhaan malliin. Syön kyllä molempia taas, mutta määrät on älyttömän vähäisiä. Esim. tänään mies laittoi grillivartaita, jossa oli lammasta ja kesäkurpitsaa. Sain syötyä lampaista ehkä 1/3 (pari hassua suullista) ja totesin, että ei vaan jaksa enempää. Nyt ihan viikon aikana oon huomannu, että makea on oikeastaan aika makeeta, välillä vähän liiankin kanssa. Jäätelö on helposti äitelää, karkkia menee entiseen nähden tosi vähän (ei välttämättä yhtään huono juttu [;)] ) ja ihan "nautintoaineena" välillä ostettu DrPepper-tölkki voi jäädä odottamaan lopullista tyhjennystä vähän myöhemmäksi. Onko teillä muilla vastaavia "outouksia"?
 
Pesänrakennuksesta on ollut tosi mukava lueksia. Tsemppiä vaan kaikille hurahtaneille! [:D] Täällä oon läpikäynyt pikkuhiljaa kaappeja, vaatteita, hyllyjä yms. On jotenkin puhdistavaa päästä turhasta tavarasta eroon ja valmistautua tekemään tilaa jollekin ihan muulle. [:)] Vastaavasti pihaurakka polttelis ihan piruna. On meinaan edellisen omistajan jäljiltä ja meidän muuton jälkeisen remontin takia joutunut muutaman kevään ja kesän lykkäämään sitä Isoa Urakkaa. Talon sivusta ja takaosa pihaa on niin törkeessä kunnossa, että hampaita vihloo katella. [:@] Toki jotain pientä on tullut tehtyä, mutta toistaiseksi sitä laskee olevansa tässä kamppailussa enemmän tappiolla. Suunnitelmia on, mutta onko kuntoa ja rahkeita alkaa toteuttamaan. Jää nähtäväksi. [:-]
 
Pääkaupunkiseutulaiset voisi laittaa vähän vinkkiä noidenlastentarvikeliikkeiden hintahaitarien suhteen. [;)] 
 
Mutta nyt halipatitsuippaa. Jorinat jatkuu kesäkuussa. [:)]
 
Ihanaa et kaikilla menee hyvin ja on ollu hyvä päivä! Mullakin oli, kunnes avasin palkkanauhan ja sit lähtiki kaikki maailman kirosanat ilmoille!!!!!!!!!!![:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@] Hyvä ku jää vuokran jälkee tosta palkasta mitään käteen!!! Mun on vielä kyllä pakko laskea noi tunnit ja iltalisät yms. koska toi ei yksinkertaisesti voi pitää paikkaansa! kivasti jää kaikki laskut maksamatta, ku palkka on tommonen. Okei kaveri on velkaa mulle aikas paljon, et ne ku sais ni hyvä ois, mut siitä huolimatta tää ei tuu onnistumaan näin! Mieski saa ens viikolla vasta palkan, et ok noi laskut ois vaa 4 päivää myöhässä, mutta kuitenkin! Ihan periaatteesta ärsyttää maksella myöhässä noita!

Mä meen murisemaan tonne sohvan pohjalle ja tuijottaa kelloo, koska kannattaa syödä maha täyteen ennen paastoa et saa huomenna sen hemmetin sokerilitkun nieltyä...
 
Täällä kanssa vähän päivä mennyt kehnosti kun stressaan huomista sokerinrasutus testiä, jotenkin ei aamusta oikeen tiedä miten saa sellaiset sokeri litkut juotua. No toivottavasti se menee hyvin ettei joudu uusimaan sitä.
No kaipa sitä pian voi suunnata nukkumaan niin jaksaa aamulla herätä aikaisin.
 
Piti tulla vielä huutelemaan tämän toukokuun viimeset huutelut tänne! ;D

Meinasin tuossa jo väsähtää, siskon lapset ovat aika vauhdikkaita [:-] [&o][;)]
Päivä meni aika nopeasti ja jee, luulen löytäneeni sopivan taulun/taulut olohuoneeseen. Minulle tulee kyllä paljon ostettavaa: Tv-taso ja tv, mikro, olohuoneeseen pöytä, matto olohuoneeseen.. Ja jotakin muuta pientä tietty :P Onneksi on melkein kaikki vauvalle tarvittavat kasassa. Hoitopöytä, amme ja rintareppu puuttuvat. Mmmh.

Ähh, kyllä tänään on tehnyt taas mieli vaan popsia ja napostella jatkuvasti.. Pitää kai vielä omenaa mutustella ennen nukkumaan menoa.

Olipas taas turhaa höpöttelyä.. Taitaa väsymyskin iskeä uudelleen, joten öitä!
 
Tekis ihan kauheesti mieli syödä jotain!!!! Tää on tää huono puoli, ku on tottunu syömää vasta 22:00 tai vähä myöhemmi, ku yleensä teen iltavuoroja töissä, ni kerkeen kotiin vast tohon aikaan.. Ja nyt en saa syödä [:(][:(] Ja oon jo valmiiks ihan sekasin. Salee luulen meneväni huomenaamulla sit töihin ja syön aamupalan ennen ku tajuan minne oon menossa... Miten voi ihminen olla näin sekasin????
 
Takaisin
Top