HeissuliVei!
Jaahas, se on sitten äitienpäivä lopuillaan, ja kakkua vatsa täynnä. On pienokainen aivan sokerihumaltuneena, ja jytää mammaa kylkiin. *puhisee*
Arki astuu taas kuvioihin, kun tuo rakas raskaan työn raatajani poistui taas pariksi viikoksi [&:] Nyt kyllä tökki ja pahasti, en olisi millään tahtonut ukon lähtevän, ja kyllä tuntui olevan vaikeaa ukollakin.
Äitienpäivää: Sain aamukahvin soffalle (jonka join puolinaisella väkipakolla[:-]) Äippälahjan sain jo Perjantaina etukäteen, tuon ihanan "monitoimityynyn"(imetystyyny), joka on ollut kovassa käytössä vatsan tukena. Nuorempi poika oli askarrellut kortin koulussa, johon oli huovuttanut Nalle-Puhin kuvan, aivan ihana ja kyllähän sitä sitten herkisteltiin, kun halejakin sateli joka suunnasta[:)]
Mieliala on ollut hirmu herkässä nyt lähiaikoina, itku tulla tirahtaa aivan mitättömistäkin asioista.
Unista: Huh Ja HUHHUH! On sitten sellasia unia että jos ukko tietäs, niin olis oksat pois[:D]
Ongelmaa:Annatan nyt täälläkin, ja ei ole tarkoitus ketään nyt asialla loukata... Meillä on siis oikeasti ongelma naapurin kanssa, jonka kissat meuhkaavat kaikkien kukkapenkit ym. (*hakkaa pääätä seinään!!*) Ihmiselle on isännöitsijä ilmoittanut jo viime kesänä asiasta, ja että tälläisellä alueella, ei kissoja sen enempää kuin koiria voi pitää vapaana ulkona. Tai voi, mutta omassa pihassa, jossa tuskin kissa pysyy.Tätä naikkosta ei paljoa hetkauta, onko katit raatoina maantiellä vai missä lie, ja on ne viime kesänä muutomaan otteeseen loukutettu ja viety eläinsuojeluun, mutta...Naikkonen sitten kehtas laittaa vain muille asukkaille lapun postilaatikkoon "ostakaa kissakarkotetta". Mulla niin nousi..[:@]ja prkele![:@] Ja sitten tuli jo itkukin...onko tuommosia oikeesti olemassa?!ON,valitettavasti.
Itse olen monenmoisessa eläinjutussa mukana, kun omistan eksoottisia elämiä ja ulkoilutan myös karvaisia otuksiani meidän omassa kotipihassamme valjaissa. Nyt en tosin ole tohtinut, kun ei voi tietää mitä tauteja naapurin katit kantaa mukanaan.
Nämä kisumisut ovat päättäneet että meidän kukkapenkit on paskalaatikoita, kuten myös portaanpielet ja keittiön ikkunan aluset. Murrosikäisen skootterin istuin on merkkailtu muutomaan otteeseen, ja pystyttekö kuvittelemaan mikä Haju!!? Kukkapenkeistä on kaikki kukkamukulat kaivettu ylös, ja oikeasti sitä itseään on [:(][&:][:'(][&o]
En enään tiedä mitä tehdä lain puitteissa, ja olin jo niin kiukkunen, että olin valmis tekemään jotain aivan mieletöntä.... Tuon naisen päähän ei saa järkeä aikuisten oikeasti [&o]
Tästä päästän hulluudenpartaalle- uniin,eli PojanÄiti et ole ainoa joka on ollut tekemässä unissan jotain väkivaltaista... näin viime yönä että seisoin itkemässä etupihamme ikkunoiden alla, ja sain siinä unessa vaivoin sanottua isännöitsijälle,että olen murhannut ne naapurin kissat rotanmyrkyllä, ja se itku oli aivan mieletöntä. Ajattelin vain, miten olen saattanut tehdä eläinraukoille jotain niin julmaa. Heräsin unesta aivan tuskahiessä ja kyyneleet valuen pitkin poskia, mieskin havahtui heräämiseeni ja rauhoitteli...
Nukkumiset on muutenkin katkonaisia, kaikki asiat tuntuu nyt pyörivän ja vaivaavan mieltä ja sitten tämä tapaus... ARG!
Anteeksi, että näin tänne teille valitan...mutta tuo asia oikeasti painaa mieltä ihan kamalasti [&o] Laitan ilmeisesti kukkapenkit umpeen mukulakivillä, kunhan saan itseäni niskasta, suojatamineet päälle ja lapio käteen...(piru käski mun laittaa kaikki kakkapökäleet mustaan pussiin ja viedä eukon postilaatikkoon, mutta se mun kiltimpi minä sanoi,ettei moista saa mennä tekemään)[:D][:'(][:@][:D]
Noh, mutta elämä ON! Miten teillä on mennyt noin niinku muuten, moni on jo puolen välin paremmalla puolella, ultrissa ollaan käyty ihastelemassa salaisuuksia, ja jotkut vielä jännäilee mitä tuleman pitää. Toivotaan että kaikki ketkä nyt tahtovat tietää kumpi on tulossa, saisivat sen myös tietoonsa. Mitenkäs äitienpäivää viettettiin? Ihana ajatus mieheltä antaa esiäitienpäivälahja [;)] Omalta ukoltani sain myös esiäitienpäivä ruusuja, kun odotin esikoista.
Ja kellokin raksuttaa eteenpäin kovaa vauhtia, ja iltapalan aikakin alkaa olemaan. Toivotan hyvää äitienpäivän jatketta kaikille, ja toivotaan että ensi viikko tuo tullessaan muutakin kuin pahaa mieltä ja isoa ketutusta.
Isokokoinen MOI![:)]