TOUKOKUUN TARINAT

Mamma_76

Puuhakas puhuja
           Täällä Tarinoidaan Toukokuussa!


Uppista! 1.5. jatketaan höpöttelyä täällä =)
 
Heissa!

Röyh! Nyt om nakkeja, munkkeja ja kaikkia herkkuja tungettu, niin että ei varmaan tartte loppuraskauteen syödä mitään [:D]

Muuten leppoisasti jatkuu vapun vietto tyttöuutisia sulatellessa..
Kaikki hyvin siis täällä! Toivottavasti myös siellä!
 
Täällä alko vappu ja toukokuu päin helvettiä suoraan sanottuna, isäntä ei ajattele muuta kuin omaa napaa, perkele!! [:@]
No ei muuta kuin ajatukset kokoon ja yöksi töihin... Anteeksi vain että ketju alkaa näin negatiivisissa merkeissä, toivottavasti teillä muilla on vappu menny hyvin ja elämä hymyilee... [:D]
Ihanaa ollu lukea teidän ultra kuulumisia [;)] Mun pitää vielä odotella 3viikkoa...jännittää jo nyt! [&:]
 
Ähkyy,Puhkuu ja Pieree

Olen Niin täynnä kermaperunaa, pihviä ja simaa ja munkkia, että on oikeesti huono olo...Örk! Huomenna alkaa taas terveelliset syömingit,ei tämmöistä jaksa tässä tilassa[;)]

Voi Kaika! Vieläkin SuperHyper Onnitteluja teille[:)]

Kirsikka86, Miehet!!![:@]

Niin, ja vaikka kuinka huomenna on Sunnuntai, astuu kyllä muutenkin arki tähän perheeseen. Tuo ukko kultani saa luvan alkaa tekemään jotakin järkevää tulevan lapsosensa eteen, ja lopettaa tuon "Itsehankitun olotilansa" ja sohvalla röhkimisen[;)] Meillä meni vappu ihan hyvin, ystäväperhe oli kyläilemässä ja miehillä kun on tapana vetästä heti pohjanmaan kautta. Mun mieltä hieman latisti tuo homma...varsinkin kun loppu ilta meni toisen parin aviokriisin selvittelyyn, tai oikeastaan ukkoni "leikki" terapeuttia ja minä lopulta kömysin vatsani kanssa sänkyyn, kun ei kertakaikkiaan enään jaksanut kuunnella[>:] Tullaan pitämään hauskaa ja sitten...
Pääasia on, että Lapsilla oli kivaa, vesisateet ei haitannut, ja tänään on mammakin saanut vähän huomiota sohvaperunalta.[:)]

Viikonlopun jatkeita! Ja terkkuja "röhisevältä sohvapotulta"[:D] Suuntaan itseni ähisten röyhimään toiselle puolelle kulmaa[;)]
 
Yötä kaikille... [:)]
Täällä ollaan vasta hetki sitten kotiuduttu työn touhusta... huoh...
MÄ VIHAAN VAPPUA!!!!!!!!!!!![:@] Vielä olis 2 pitkää päivää töitä... Huomenna liikkeellä mitä ilmeisemminkin junilta tulevat krapula-örvelöt ja nyt oon 2 koko päivää jo kattellu kilpaa oksentamista ja kilpaa juomista ja yrittäny könytä tän mahani kans niiden örvelöiden joukossa.... AAARRRGGGHHHH!!!!!!!!![:@]
Noh... Ammatinvalinta-kysymys... hehehe[:D] Silti tykkään työstäni jollain kieroutuneella tavalla...[:D]

Kirjottelen tiistaina sitten viimestään lisää kun on ultrassa käyty..[:)] Jännittää ihan pirusti!
Nyt unille että jaksaa taas aamulla töihin purkamaan viikon rahatilitykset ja valuttaan kaljaa...

Ihanaista toukokuuta kaikille! :)

...Ja sori taas kauhee agressio-purkaus... Mutta enää ei kehtaa miehelle kiukutella koska meillä on lähes samanlainen työnkuva... reppana... [:D][8D]
 
Juu... ei se täälläkään ihan kiva vappu ole ollut...
kaikkea kivaa piti olla tiedossa vaan mää halailin ämpäriä sohvalla koko eilisen. Nukuin vuorokauden verran tunnin pätkissä, nyt on lihakset ihan rikki, mutta sain jo banskun pysymään sisällä.
nyt pidetään peukkuja että tauti kyläili vaan mussa ja loppu perhe saa olla rauhassa.

Kaikille parempaa sunnuntaita!!!!
 
Vapun jälkeistä huomenta!

Kuulostaa siltä, että monella ei vappu ole mennyt ihan putkeen. Toivottavasti voit jo paremmin PojanÄiti. Amandalle kovasti jaksamista töihin. Ja Kirsikalle tsemppiä töihin+ miehen kanssa.

Täällä jatkuu Mamma_76 tapaan sohvalla hengailu. Oli mukava käydä miehen kanssa keilaamassa, joskin joka heitto vihlasi mahaan, ei pahasti toki, mutta epäilin, että vatsalihasten siirtymisen takia ei heitot sujuneet entiseen tapaan. Ravintolassa söin lakkahilloa ja leipäjuustoa jälkkäriksi. Varmistin, että leipäjuusto oli pastöroitu! Huippua+ lämmitetty ihan sulaksi, mikä on mun suurinta herkkua. Myöskin ollut turvoksissa jo kaksi päivää kaikista herkuista ja joka päivä syönyt yhden metrilakun huonolla omalla tunnolla muiden herkkujen lisäksi. Eilen ei enää pystynyt herkuttelemaan, vaan tuli totaalinen raja vastaan. Harmaata ja sateista on ulkona ollut jo monta päivää, mutta kyllä sitä täytyy ulkoileen mennä, ettei mökkihöperry ja muutenkin tuntuu olevan happivaje.

Oletteko muut alkaneet haistamaan kevään myötä kaikkia inhottavia hajuja? Tuntuu kuin hajuaisti olisi viimeaikoina tehostunut huimasti. Eikä oo kiva kävellä kaupungilla enää.

Nyt sunnuntaipäivää aloittelemaan..
Mukavaa sunnuntaita muillekin!
 
Moikka!

Täällä olisi vielä uusi odottaja tulossa mukaan porukkaan! Kävin ilmoittamassa itseni tohon syyskuisten listaan mutta joskos silti tännekin kertoisin jotain...
Eli toista odotan ja la on 7.9. Esikoinen (tyttö) täyttää kesällä 5vuotta ja innolla jo odottaa että pääsee vauvaa hoitamaan!

Siitä piti kysyä että kenelle piti laittaa viestiä että pääsi mukaan myös facebookin ryhmään?
 
Huomenia kaikille!

Voihan kökkö, että se tauti löysi teillekkin PojanÄiti [:'(][:'(]
Parenemisia! Itsellä meni melkein viikko, että oli toipunut voimiinsa takas, joten otahan iisisti alkava viikko!

Kirsikalle jaksamista ukon kanssa! Hyvää tekee päästellä höyryjä pihalle kunnolla!

Jaksamista Amandalle! Niinhän se on, että ammatinvalintakysymys [;)]. Itsekkin kymmenen vuotta työskentelin Helsingin ravintoloissa yöt.

Täällä vedettiin vielä tänä aamunakin kunnon brunssi: nakkeja, perunasalaattia, munkkeja, hedelmiä, lihapiirakkaa, kahvia, mehua, simaa, pinaattilettuja, juustoja, leikkeleitä ja pakollisena rautalisänä parsakaalinippu. NAMI!!
Tänään alkaa myös treenaus- viikkohan menny sairastaessa ja toipuessa täysiin voimiin. Sekin on niin ihanaa- tuntuu jo, että pakko päästä liikkumaan. Taitaa kuukauden sisällä pyöräily vaihtua uintiin..
Entäs nää hikoilut??!! Nytkin pukkaa kunnon hikeä, vaikka en ole muuta tehnyt kuin näpytellyt[8|] Plääh- taitaa tulla suht hikinen kesä[:D][:D]
Eiku ensimmäinen 1,5 litraa vettä jälkkäriksi ja kuntopyörän selkään ja siihen kuntopallojumppa päälle [:D][:D]

Leppoisaa sunnuntaita kaikille!!
 
Tervetuloa Tytti! Laitappa minulle vaan sitä sähköpostiosoitetta niin kutsun sinut mukaan facen syyspalleroihin [:D] todellisia palleroitahan myö aletaan jo olemaan. Meilläpä on sitten sun kanssa sama laskettuaika. Hauskaa.

semmosta mietin tässä että oletteko muut huomanneet jo kun vauva kääntyilee masussa? mulla nimittäin tulee hetkeks ns. kova kohta johonkin kohtaan masua, ja pullistuu hieman ulospäin, sitten tuntuu hurja muljahdus [:D] ja sit tuntuu aina liikkeet just toiselta puolelta.
Onko tein vauvoilla jo rytmi? mä nimittäin oon huomannut et tää meidän poitsu herää aina puol tuntii myöhemmin kun minä [:D] siitä vois haaaveilla myös syntymän jälkeen [:D][:D] tuskin.

Huomenna pitäs mennä koklaa taas työntekoo, vähän jänskättää noi supistukset. Oon ollu viim ke asti saikulla niitten takia. No tiistaina neuvola ja keskiviikkona lääkärineuvola, jospa sit tarkistetaan tilanne. Voip olla et saikku jatkuu keskiviikosta eteenpäin.

Ootteko muut lähössä nyt kesällä ulkomaille lomailee? Me lähdetään (jos supistukset ei estä) 25.5 (eli ihan kohta!!)Portugaliin! viikon matka ja aivan unelma hotelli altaineen. Sen avulla jaksan. Jopa välillä toivon et tulispa saikkua lisää, mulla on nimittäin menny tasan työmotivaatio, ja sit kun se alkaa rasittaa liikaa iltaisin kotona. Aina sattuu johki.

Miten uskallatteko raskaana nyt pyöräillä normaalisti? oon käsittäny et ainakin jos supistuksia on ni ei sais mielellään. Aika ärsärii sikäli kun rakastan pyöräilyä ja harrastan  sitä aika aktiivisesti. Nyt pitää sit ihan hissuksiin ajella. Mies lähti just pyöräillen töihin, epistä. En kyl töihin haluis mut ... [:D]

 
Vai viikko!! Puhhh! Just heräsin torkuilta ja ihan voimat poissa. Safkaa ei tee vieläkään mieli, vettä olen yrittäny pakosta juoda.

Ukko ihmetteli että mistä olen taudin napannu, sanoin silmät sinisenä et no mammaryhmäs on aika monel ollu tautia et jos sieltä...[&:][8D].

Muistuu mieleen vaput ennen lasta, Silloinkin vappu lauantait kulu samoissa merkeissä... Hih!
 
Oikein hyvää toukokuuta kaikille, taas lähempänä määränpäätä ja syksyä [:)]

Täällä vappu meni kerrankin ihan mallikkaasti, mieskin osasi ottaa sievästi ja kävimpä jopa minäkin tuolla satamassa vähän juhlijoita katselemassa[:D] 1,5h jaksoin ja sitten tekikin jo mieli lähtiä kotiapäin. Täällä on kans ahdettu kaiken maailman herkkuja ja tänään sitten arki alkaa kun iltavuoroon pitäs mennä, onneksi kuitenki viikkoa katkeaa kivasti kun keskiviikkona on neuvola ja vapaa plus vielä tuleva vkl on vapaata [:)][8D][:)][8D][:)][8D] pari viikkoa töitä ja sitten ois viikon loma...

Tänään kun sänkyä petasin ihan yhtäkkiä tuli tosi outo olo tuonne alavatsalle, ei mitenkään kipeä semmonen "paineen" tunne/maha oli ihan kova alavatsan kohalta... kokeilin ihan kädellä ja suoristelin selkää ja sitte tuntu semmonen"plumbs" ja se hävis...alkaskohan tuntumaan liikkeet pikkuhiljaa(?!?) kun ei oo mitään tietoa noista supistuksistakaan minkälaisia ne on.

Kyssissä synnyttelevät, asusteletteko missäpäin savon maata ? [:)] mie juoksen tuolla jynkän neuvolassa :)
 
Heissan taas!

Do dii! Kasvimaa käännetty, rakensin pengerretyn kukkapenkin, pihakeinu kasattu ja osa kalusteteista kans.
Ekat kahvit terassilla maistui supernamille [:)]
Käytiin koko perhe päivänpäätteeksi lenkillä, pojat pyörillä ja aikuiset erittäin vauhdikkaalla kävelyllä, voikun sekin oli niin kivaa.
Tässä on siis itsekukin aikas loppu ja pojilla alkaa menemään nahisteluksi-JEE seitsemältä ovat siis sängyssä[:D][:D][:D]

Oli niin oikea valinta vaihtaa kuntopyöräily neljän tunnin pihahommiin, nyt on paikat hyvällä mallilla!

Jaksuja mammat! Pitää mennä ottaa erä kynsin hampain-peliin[:D]
 
Helou!!

Oli kyllä kiva vappu mutta väsyttää!!

Tämä kyssillä synnyttävä asuu Kuopion keskustassa ja käy alavalla neuvolassa [:)] Siellä on ainaski yks ihan kiva täti [:)]

Eipä oo mitään ihmeempiä ollu, vauva liikkuu paljon ja huomenna neuvola. Vaunuja oon tutkinu taas, hirveä suo......

On jo semmonen olo että vois aika mennä nopeesti että sais tän pikkusen käsiinsä [:)]

Hyvää toukokuuta kaikille!!
 
Heipsan..
Täälläkin vappu meni ihan mukavasti. Eilen aamulla sain tuon pensasaidan vihdoin leikattua, toivottavasti en ollut liian ajoissa tai myöhässä. Noh, lisää rehuja istuttamaan ensi syksynä jos noi tohon kuolee [8|] Iltapäivästä eilen ajeltiin kaverin möksälle tuonne Tuuloksen lähelle ja siellä saunottiin ja grillattiin. Tuli syötyä hyvin ja illalla otettiin erä triviaalia. Oli mukava olla ja turista kun kukaan ei ollu mitenkään teinipleksit ja kaikki totes puolenyön pintaan et nyt on aika painua maate. Aamulla kerättiin kamat läjään, syötiin aamupala ja siivottiin mökit. Ajeltiin kotiin ja takas tullessa oli pakko pysähtyä Linnatuulen huoltiksella kun siellä on vielä Carrols. Oli pakko saada Club-burgeri vanhojen aikojen kunniaksi [:)] Maistui muuten hyvälle.. Tuupattiin tavarat ovesta sisään ja lähdettiin kaverin luokse katsomaan leikkimökkiä joka oli kaupan. Tehtiin sitten leikkimökkihankinta ja siitä ajeltiin vielä mun isovanhemmille kahveelle. Et ollu taas tänään reissua kerrakseen.. Nyt iisisti. Äsken juilutteli kummallisesti masua, ihme kipuilua välillä puolin ja toisin.. Monottelee kai ihan kunnolla, niin et napa ruskaa.

Pilpa Me ollaan kanssa 16.5 suuntaamassa Kreetalle. Mietin just et pitänee hakea apteekista maitohappobakteereja ja duunista korvatulpat (anopin takia [:D])
 
"Kurkku kipeänä aamuun ankeaan, kuka käski mennä alasti nukkumaan..." Okei, en nukkunu alasti, mut muuten pitää paikkansa [:D] Muuten vappu meni hyvin, pidettiin "yh-mamma"vappu... miehet oli hunningolla ja mammat piti meksikolaishenkisen päivällisjuhlan [:)]

Huomenna treffit Brunon kanssa! Ja vauvan! Ja sit saan toivottavasti tietää kumpi sieltä nyt sit tulee oikeesti [:D] Kaveri tulee mukaan, kun toi mies on viettäny rankan vapun ja joutuu huomenna töihin, ni ihan suosiolla jätän sen nukkumaan, ettei se potki mua sängystä ma-ti yönä... paha tapa sillon, ku herra on liian väsyny, enkä jaksa kuunnella sen pahotteluja, jos herätän sen ja kysyn mitä se oikein mua potkii. Pari kertaa oon fudassu takasinkin ku oon ärsyyntyny tarpeeks [:D][:D] Pitää vaa muistaa pyytää se dvd sieltä, ni saa mies kotona kattella [:)]

Löysin netistä sit peittomallinkin, minkä ajattelin meiä pikkaselle kutoa[:)] http://www.garnstudio.com/lang/fi/visoppskrift.php?d_nr=b18&d_id=16&lang=fi  tosin teen sen vihree-valkosena. Onneks tässä on vielä aikaa harjotella [:D]
 
Helou mammat!

Täällä vappu meni rauhallisesti, eilen käytiin kaveriporukalla syömässä Amarillossa ja vähän kuppilassa pyörähtämässä. Tämä mamma olis ollu valmis petiin jo kymmeneltä, mutta sinnittelin kahteen asti. :) Alan vissiin totuttelemaan jo tulevaan. :>

Minullakin olis tarkotus KYS:llä synnyttää ja petosella käyn neuvolassa. Tosin ilmeisesti nyt vaihtuu neuvola Siilinjärvelle, kun muutto sinne edessä.

Täällä alkaa pikkuhiljaa liikkeet tuntumaan.. Varmahan en tietenkään voi olla. Moni kuvaillut niitä "kuplimiseks", mut omasta mielestä nää on semmosia muljahduksia. Voihan se olla että ilmatkin siellä mahassa pyörii. :D

Keskiviikkona olis rakenneultra. Jännityksellä odotan. :)

Tänään ollut ihmeellistä kipuilua. Tuntunu semmoselta ihan kun joku vetäis navasta. :D siis tuolta sisältäpäin. En tiedä mitä ihmettä se on.

Niin, ja mikä tärkeintä. Puoliväli ohitettu. :>
 
Kuopion mammat..

Pitäiskö meidänkin jossain vaiheessa treffailla? Olisko kellään kiinnostusta? Kyllähän meitä ainakin neljä tällä seudulla pyörii.. Minä, Jänö, Piia84 ja H1987. Jos nyt oikein muistin. Ken unohtui, ilmottautukoon! :)
 
PojanÄiti: paranemisia sinne päin.
Tervetuloa Tytti!
Täällä jo alkaa vähän mieli virkistyy ja yöstä selvitty, rankkoja alkaa nuo yöt olemaan kun koko ajan saa töissä juosta jonkun perässä joka on eksynyt huoneestaan harhailemaan. Ukolle en kyllä paljon viitti vaivautua puhumaan vieläkään! Oltiin tytsyn kanssa katsomassa hevisaurusta ja kun kotiuduttiin niin eikö tyttö sitten oksentanu kun syötiin puuroa ja vatsa on löysällä. Nyt ei kaipais mitään tauteja kyllä, en jaksa ite ainakaan enää mitään oksentamisia kun alkuraskaus meni täysin oksentaessa.
 
Takaisin
Top