Joo oma ketju vois olla ihan hyvä, itsekseni voisin jutustella siellä mistä tykkään :D Mullahan on myös erikoistaitona se, että keskeytän usein itseni ja unohdan sen jälkeen, mistä oikein alunperin puhuin.
Täällä siis käydään joko lääkärillä tai kätilöllä, tää oli nyt kolmas kätilötapaaminen ja seuraava on reilun kuukauden päästä. Siinä välissä on vko 36 lääkärin tarkastus. Molemmissa vaan otetaan verenpaineet ja jutellaan miten on menny, en mä oikee tiiä mitä eroo noissa lopulta on :D
Mul on vähän tylsästi nyt menny sikäli, ku aina eri paikassa ollu muuton takia, eli menee aina hetki et päivitetään tiedot kaikille.
Mut joo tääl on kyl ihan kansantautina toi tollanen "Äläpä tuu mulle kertoo mitä pitäis tehdä" asenne.. Asiakaspalvelijatki voi kuule ihan kevyesti vaikka puhuu sun päälle jne. Välillä vähän ketuttaa. Ärsyttävintä tai kurjinta tossa jutussa on se, että se menee sellaseks vakuutteluks ennemmin kun rauhotteluks, et tuntu sille kätilölle olevan tärkeempi osoittaa olevansa oikeessa kun rauhottaa mun mieltä. No nii, eli vähän pätemistä.. Kyllä mä nyt uskon, että hän tietää paremmin minkälaisia oireita yleensä on, ei siitä oo kyse, mutta uskoisin että meistä kahdesta minä oon se, joka tunnen ton alapääni vähän paremmin.. Sano muuten vielä, että ku "aina naiset ei tunne itseään kovin hyvin, eikä tiedä miltä alakerrassa näyttää" No jep - minä tiedän, ei ollut eka kerta kun peilin kanssa itseäni katson. Ihan terve hyvä tapa, minusta.