Toukokuun törinät

Siis kuinka pikaseen meni huhtikuu! Omg toukokuu samaa vauhtia poisssss kiitooss :)))
 
Anteeksi vaan, mutta mitäs helkkaria huhtikuulle just tapahtu o_O Eiks aprillipäivä ollu tyyliin eilen????
 
Mun mielestä kans aprillipäivä vast oli ja huomenna juhlitaa jo iskän synttäreitä.. Mä just kans miehelle sanoin, et oon ollu työtön 13.4 lähtien ja ikinä tuntunu aika kuluvan näin nopeesti!! :D (okei oon mä jotain satunnaisia vuoroja sillon tällön tehny, mut silti!) :D
 
Tänää oli pakko ostaa munkkeja iltavuoroon mennessä, niitä miun on tehny mieli jo pitkään.. Muita himoja ei ole ollutkaan.. Nyt voi pari päivää vetää hyvällä omalla tunnolla :)
 
Mun mielestä huhtikuu kestänyt ikuisuuden! Onneksi alkaa toukokuu :)
 
Tosissaan aika mennyt nopeesti, mua oikeestaan pelottaa! :nailbiting: Ihanaahan se on kun lähenee hetki jolloin saa (jos kaikki menee hyvin ja luoja suo) oman naperon syliinsä - mutta - jotenkin pitäis tästäkin ajasta vielä nauttia... Ja oikeesti, vastahan me plussattiin!

Nyt voi kerrankin tosissaan toivotella: klara vappen med bara kranavatten... tai jospa sitä holitonta simaa/siideriä jois ja ostinpa pommacinkin skoolausta varten! :happy:
 
täällä mennään kans siman voimin. Hauskaa vappua kaikille masuille ja heidän kantajilleen!
 
No johan ny! Yritä tässä puhaltaa esikolle vappupalloja kun joka henkäsyllä meinaa lirahtaa pissat pöksyyn. Eikä keuhkotkaan oo ihan puhalluskunnossa, sen verran muut sisuskalut painaa jo. Neljä palloa saatu suurin piirtein kuivin pöksyin puhallettua, iskä puhaltaa illalla loput. Hauskaa vappua kaikille! :p
 
Mimaki, mäkin äsken yritin pojalle puhallella, mut alko supistaa ja tuntus siltä et koht jotai syntyy ellen lopeta :eek:
 
Sain monta ihanaa juttua tänään. Ostettiin se sähkögrilli, ja kunnon ruoka kännit vedetty. Sitten mies yllättinja osti mulle pitkään haaveilemaan vasikan nahkaisen laukun hoitolaukuksi/ käsilaukuksi. Ovh oli 250€ nyt saatiin se hintaan 140€
Ihanaa oli myös yhdessä grillaaminen. Ei unohdettu koiria. Ne sai omat grillatut vappunakit.
 
Mun on pakko hehkuttaa kun harvoin (lue: ekan kerran) tällästä kohtelua saa! Eilen niitten mun vappumunkki-itkupotkuraivareiden jälkeen mun mies oli ihana kun kävi kaupassa ja yllätykseksi toi mulle vappumunkkeja ja mansikoita ison rasian! Tänään se sitte yllätti bruno bananin hajuvedellä, hiuslakalla ja pitsalla.. :Heartred kyllä on tätä pientä hemmottelua kaivattukkin ja tämä mamma on hyvinkin tyytyväinen, pitkään! :) (taitaa olla pientä tasotusta tuota alkavaa maailmanmestaruus jääkiekkohulluutta varten.. Se syö mun hermoja totaalisesti :D )
 
Takaisin
Top