Toukokuun törinät

Aurinkoista vapunpäivää kaikille!
Tänään on herätty toukokuuhun iloisin mielin, vaikka kipuileva polvi valvotti yön ("googlelääkäri" kertoi minulle että se on varmasti nivelrikkoa). :P
Tänään pääsee juhlimaan kavereiden avioliittoa ja ennenkaikkea laittamaan päällensä tämän mammamasun päälle menevän, työllä ja tuskalla etsityn, koltun. Nautin suuresti siitä, että näkee ystäviä ja saa tälläytyä nätiksi (kun yleensä mikään ei enää näytä kivalta päällä ja muutenkin on jotenkin valaiseminen olo). :)

Ja toukokuu! Sehän on melkein jo kesä!
Ainakin täällä kaakossa on jo kohtalaisen lämmintä päivisin ja arskakin paistaa ihanasti. :)
 
Täällä vappuaattona hyvän ruoan jälkeen yheksältä nukkumaan. En eilen ottanut päikkäreitä, niin ei mitenkään pystyny valvomaan kauemmin.

Tänäänkin vappubrunssi mun päikkäriaikaan. Hyvää ruokaa jee. Toisaalta mahaan mahtuu tällä hetkellä niin vähän kerralla, koko ajan närästää ja huono olo, että hirmusti järkee maksaa buffetista. Mutta kiva tehdä jotain spesiaalia.

Ainakin vielä aurinkokin paistaa. Eilen omalla parvekkeella oli ihanan lämmin syödä. :)
 
Plääh on kyl taas maailman huonoiten nukuttu yö takana. Pienellä oli omat vappubileet illalla. Polvi vihoittelee, kuuma. Mut ainakii kaunis päivä tulossa. :)
 
Huomenet ja hyvät vaput kaikille "vappupalloille" ...Kävin eilen akuutissa lääkärin vastaanotolla supistelujen takia...Tutkivat ihan kaksissa tuumin mun paikat ja järkytys oli suuri..."Paikat erittäin pehmeät ja joo..hmm..sentti tai korkeintaan puolitoista kiinni...Laitetaan lähete synnytyspolille kiireisenä" Täh?!? Mitä just tapahtu ja kuka sanoi mitä?? "Pystytkö kotona levähtää vai laitetaanko vapuksi osastolle?" Kotiin kiitos..(.Mulla lyhyt matka synnärille...Menee noin 15min niin oon perillä) Nyt sitte pelko persiissä koko ajan...Supistelee vaikka istuu...makaa..seisoo...Ihana ressi päällä kokoajan...27+4 vasta menossa....Nyt sitte isännän käskystä olen makkaamassa sängyssä ja kattelen netistä kaikkee mahollista et aika menee...Isäntä huussaa ja muksut taistelee...Kuulemma lähtevät kohta ulos ku on niin nätti ilima...Tuntuu kummalliselta...Pitäis kyllä nauttia tästä harvinaisesta tilanteesta mut pelko hakkaa takarivossa et entä jos....Argh!!
 
Apua Mansuliini älä nyt vielä synnytä! :woot: Kaikkihan me synnytetään heinäkuussa eiks jee?? :nailbiting: Jos kaipaat vinkkejä ajantappoon niin suosittelen sellaista visailusivustoa kuin www.sporcle.com.

Täällä päin tapahtunut mm. sellaista että me mentiin hiljattain kihloihin.. :hug003neljäs kerta toden sanoi, kolmen aikaisemman ukon kosiessa oli alkanut vain ahdistamaan ja seurasi jäätävä hiljaisuus. Eka tapaus tyrkytti eksänsä kihlasormusta(??!!), toinen kosi kännissä ja teki muutenkin kaikkea liikaa alkon voimalla, kolmas oli vain mekaanisesti päättänyt että mennään kihloihin sitte tuolloin ja tuolloin - juu ei menty. Olihan noissa jutuissa tietty isommat asiat jo vinksallaan mutta vasta nyt kaikki tuntuu miehessä olevan kohdillaan.
 
Mun on pakko hehkuttaa kun harvoin (lue: ekan kerran) tällästä kohtelua saa! Eilen niitten mun vappumunkki-itkupotkuraivareiden jälkeen mun mies oli ihana kun kävi kaupassa ja yllätykseksi toi mulle vappumunkkeja ja mansikoita ison rasian! Tänään se sitte yllätti bruno bananin hajuvedellä, hiuslakalla ja pitsalla.. :Heartred kyllä on tätä pientä hemmottelua kaivattukkin ja tämä mamma on hyvinkin tyytyväinen, pitkään! :) (taitaa olla pientä tasotusta tuota alkavaa maailmanmestaruus jääkiekkohulluutta varten.. Se syö mun hermoja totaalisesti :D )
Meillä mä katson lätkää silmät kiiluen, isäntä ei välillä ymmrrä mut lätkä hulluutta
 
Jelly bean..Onnea paljon avioliitto lupauksesta :wink Ja sitten vuoden päästä häät :D ...Yritetään pitää sopimuksesta kiinni,siis siitä et vasta heinäkuulla porsitaan :DD ...meinaa vaa tuo vappumasukaveri haluta tulla jo nyt ojentamaan sisaruksiaan...Yritettiin kovasti isännän kans puhua järkeä hälle ettei oo vielä nii kiire taisteleen leluista :D Ajattelin ruveta kattoo jotain nyyhky-romantikka-komedia-hömppää et varmasti saa kyynel kanavat auki....
 
Tsemppiä, Mansuliini! Ja minä vingun kun töissä vähän nipistelee. Levossa kun ei tunnu mitään.
Jelly beanille onnea kihloista! :) Minä odottelen että mies tulisi töistä kotiin, jos edes jotain pientä vapputekemistä keksittäis.
 
Huomenet ja hyvät vaput kaikille "vappupalloille" ...Kävin eilen akuutissa lääkärin vastaanotolla supistelujen takia...Tutkivat ihan kaksissa tuumin mun paikat ja järkytys oli suuri..."Paikat erittäin pehmeät ja joo..hmm..sentti tai korkeintaan puolitoista kiinni...Laitetaan lähete synnytyspolille kiireisenä" Täh?!? Mitä just tapahtu ja kuka sanoi mitä?? "Pystytkö kotona levähtää vai laitetaanko vapuksi osastolle?" Kotiin kiitos..(.Mulla lyhyt matka synnärille...Menee noin 15min niin oon perillä) Nyt sitte pelko persiissä koko ajan...Supistelee vaikka istuu...makaa..seisoo...Ihana ressi päällä kokoajan...27+4 vasta menossa....Nyt sitte isännän käskystä olen makkaamassa sängyssä ja kattelen netistä kaikkee mahollista et aika menee...Isäntä huussaa ja muksut taistelee...Kuulemma lähtevät kohta ulos ku on niin nätti ilima...Tuntuu kummalliselta...Pitäis kyllä nauttia tästä harvinaisesta tilanteesta mut pelko hakkaa takarivossa et entä jos....Argh!!

Masuliini,
Olisko sun parempi olla sairaalassa saisit olla ihan rauhassa. Kotiasioista. Vaikka meillä vasta esikko tulossa niin jos on tarvis menen sinne lepäämään. Kotona en siihen pysty, en malta olla aloilla välttämättä.
 
Masuliini,
Olisko sun parempi olla sairaalassa saisit olla ihan rauhassa. Kotiasioista. Vaikka meillä vasta esikko tulossa niin jos on tarvis menen sinne lepäämään. Kotona en siihen pysty, en malta olla aloilla välttämättä.[/


En tiiä siitä paremmasta...kuitenkin huolehtisin kokoajan miten pärjäävät ja onko kaikki tehty :D Täällä sentään pystyn vaihtamaan välillä makkarista olkkariin mötköttämään ...Kaikki muut on nyt kartanolla ja tekivät ensin kaikki aamutoimet...Välillä isäntä käy kyssyy tarviinko jottain ja käski soittaa jos jotain oon vailla :Heartred Pari kertaa on napakasti supistellu ja suunnittelin et jos vielä jatkuu nii soitan synnärille ja meen sitte näytille...En toivoisi sinne jääväni kuitenkaan mutta mennään sen mukaan mikä on pienen etu...Rukoiksua yläkertaan lähettäny et pyssyis vielä turvallisesti massussa ja ettei minun tarviis mennä makkoilee osastolle.....Peukut pystyyn et edes vaikkasta sen 5vkoa vaikka päällään seisten pysyis mukana...sittenhän se olis jo sen kokonen et varmana itte hengittäis ....
 
voi tsemppiä mansuliini, onhan tuokin jotain että kuitenki vielä vähän kiinni ettei avautunut nyt sentään.. samaa mieltä että synnyttäneiden lista pitäisi jo avata, meitä heinäkuisiakin on niin paljon että pikkuhiljaa alkaa kiireisimmät jo koputella
 
Jonkuu pitäs sitä sit päivitellä, ku ei tuota lasketun ajan listaakaan vissii kukaa päivitä?
 
Bartender ilmoitteli silloin ettei voi päivitellä nii miusta tuntuu ettei sitä ole päivitetty huhtikuussa?
 
Onpas paljon tapahtunut jo tässä kuussa. Onnea Jelly Bean ! Ja koita mansuliini sinnitellä, vielä muutama viikko niin olisi "valmiimpi tapaus". Itse olisin mennyt myös osastolle, ei täällä kotona vois olla kauaa makuuasennossa. Toivon mukaan supistukset rauhoittuu nyt' onneksi sulla on nin ihana mies,joka auttaa lasten hoidossa ja on muutenkin sun tukena :happy:
 
Mansuliini tsemppiä! ♡ Nyt vaan lepäät! Ja jos supistukset yltyy niin sun kuuluu sit saada estolääkitystä! Otettiinko sulla sitä ennenaikaisuuden riskitestiä kohdunsuulta?
 
Kiitos kaikille tsempeistä :Heartred Vielä yhtenä kappaleena ja sain eilen todellakin vain levätä...Muutamat supparit siltikin tuli vaikkei mittää tehenykkää...Muutamat kippeemmätkin...Mimoza: Ottivat jotain testejä siellä lekurissa mut olin ihan paniikissa etten älynny edes varmistaa mitä testejä...Sanoivat et omahoito sivustolta voipi lukea sitten itse kun testejen tulokset saapuu...Maanantaina sitte lähetteellä sinne äippäpolille kattomaan tilannetta...Pelko persiissä jos joutuuki jäämää...Mistä saadaan sitte nuille 4 muksulle vahti kun isäntäkään ei voi jäädä pois töistä nuin vain...ainakaan heti...Toki palkattomalle mut se ei taas ole meille vaihtoehto...Pitäs ton koululaisen pitää vähä lomaa nii vois viiä tarvittavaksi ajaksi mummolaan sitte...Kauheeta ku joutuu jo valmiiksi miettii tuommosetkin..varasuunnitelmat siis....
 
Mansuliinille iso voimahalaus :love022Minä kävin siellä paino arviossa ja hivenen olo oli jännittynyt edellisen kohtelun jäljiltä mutta kun istuin siihen ilmoitttautumis koppiin sanoin ihan suoraan että en samalle lääkärille mene koska tämä on viimeinen raskauteni ja olen ansainnut että loppuajan kohtelu oli mukavaa. Joten sain eri lääkärin ja käynti olikin aivan ihana, Poika kasvaa isompana kyllä paino arvio nyt 1200g eli oli 2,5viikossa kasvanut n500g mutta lääkäri epäili LA:n olevan 8 päivää edenpänä. Samalla reissulla sain selville mitä oli tapahtunut aikaisemmassa synnytyksessä kun lapsi melkein kuoli, joten jännitystä on nyt vähän vähemmän. Onnimanni on reipas ja liikkuvainen mutta vkolla 32 otetaan Ebola kokeet ja tutkitaan että happea on riittävästi ja näillä näkymin viim vkolla 36 olisi sitten h-hetki käsillä :)
 
Takaisin
Top