Tänne tullu paljo asiaa kaikilta taas, minä oon ollu joka ilta nii poikki tai kippeä etten oo jaksanu muuta tehä ku lukea pikaseen teidän tekstejä mut nyt meni paljo myöhempään ja kerranki aikaa kirjotella tänne :)
No mennäänpä sit esittelyihin eikä lätistä muuta :)
Mä oon just 30v täyttävä ja mies vuoden nuorempi, molemmilla siis luvut pyörähtää tauluun vuoden vaihteen jälkeen(kolmenkympinkriisi mulla ollu jo viimeset 5v :D)
Asutaan koirien kanssa pankin kans puoleksi omistamassa rivaripäädyssä, mutta keväällä alkaa rakennushommat, ihan ku tässä ei ois asuttu jo viimeset 3v. rempan keskellä nii pitää alottaa isompaa projektia.
Meillä kaks cokkeripoikaa viihdyttämässä niitä hetkiä kun ei olla töissä, työmatkoilla tai muuten vaan reissussa.
Molemmat ollaan vakityössä ja samalla vielä opiskellaan.
Niinkun rivienvälistä saattaa lukea niin ollaan molemmat tosi kontrollifriikkejä, se tuottaa välillä turhaa haastetta

mut kaikkeen tottuu! :)
Ja mitäs muuta, alkuraskaus ja koko raskaus tähän asti on ollu yhtä helvettiä. Kaikki alkanu lapsettomuushoidoista; viimeisimpänä kolmas icsi tuotti tämän plussan, koko homma oli kauhean kivulias, ja kivut jatkuu edelleen. Onneksi en oo kärsiny pahoinvoinnista niinku suurin osa täällä on kokenu sen rasitteeksi.
Meillä yhdellä tuttavapariskunnista on vaan yksi lapsi,hekin pian 40v ja lapsi täyttää vuoden alussa 1v.
ei olla kerrottu raskaudesta ihan kenellekään asiasta, voi tuottaa ihmetystä meidän tilanteessa lasten hankinta, meille koirat ja ura, matkustuksen ohella olleet elämän tärkeimmät asiat(toisten silmissä siis). Mutta liian raskas asia kerrottavaksi kokonaan, toistaiseksi.
Voin sanoa suoraan etten oo miettiny synnytystä enkä arkea lapsen kanssa, pelko etten sinne asti edes selviä. Mutta päivä kerrallaan! :)
Nyt pakko lopettaa kirjottelu että jaksasitte edes eka ja vika lauseen lukea :D
Rv15+1 (on toi kello yli puolen yön nii 15+2

)