Mulla on kokoajan nälkä ja pahoinvointi tuli takas, tosin vähäisempänä kahden viikon tauon jälkeen. Mulla vaan on niin päin, että tuntuu, et pitää syödä, jotta se helpottaa. Mul ei varsinaisesti oo sellanen olo, et ois pakko saada jotain tiettyä, mut osa sellasesta, mitä aiemmin oon syöny paljon ei nyt oikein maistukaan (esim. avokado ja pähkinät...) ja taas päivänvastoin, et maitotuotteita ja kananmunia jotenki elimistö vaatii ts. tuntuu, et ne helpottaa pahaan oloon (vaikkei sillai "himotakaan"). Ehkä sit oon tosiaan kasvissyöjänä saanu aiemmin liikavähän proteiinia. Ennen raskautta olin jo lopettamassa maitotuotteet ja munatkin, mut nyt siis oli pakko ottaa takas. Kattoo sitten uudestaan myöhemmin :) Maha on kyllä nyt pullahtanut vallan, housut meni viikossa pieniks. Oon siis ennestään ylipainon puolella (ei haittaa, kun taustalla monen vuoden anoreksia+ erimuotoiset syömishäiriöt). Eli painoa on tullut. Neuvolatäti tietää mun taustat ja on ihanan ymmärtäväinen onneks! Osittain tää maha on turvotusta, mut oon tuntevinani myös kohdun siellä pullottamassa. Viimehetkellä kerrottiin isovanhemmille viime vkl, mahaa ei ois enää pitkään piilottanu. Nyt en malta oottaa, että alan tuntea kaverin liikkeet, vaikka mua on kyllä varoteltu, että niihin kerkee mennä hermotkin...