Mulla takana kolme käyntiä ja tosiaan sillon ekalla kerralla vaan mitattu. Eilisellä neuvola käynnillä mitattiin verenpaine, paino ja kuunneltiin sydänäänet.. Vähän pelotti mennä siihen puntarille, mut onneks oli vaan +1 kg [:D]
Lopun aikaa se täti kyselikin jotain perheväkivalta kyselyä.. Ja mä niin vihaan tollasia kaikenlaisia kyselyitä, ni tait täti nähdä, ku mulla vähän nousi jonkinmoinen patti otsaan.. Sen jälkeen se alkokin kyseleen, että olenko mä ollenkaan onnellinen vauvasta ja että olis tosi tärkeetä muodostaa tunneside vauvaan jo raskausaikana! Siinä vaiheessa mä olin suu ihan auki, et ei oo totta.. Ja se k****n kasvamien tossa otsalla ei ainakaan hidastunut [:D][:D]
Itsestä kun tuntuu, että ajatukset pyörii kokoajan vauvan ympärillä, käydään ylimääräisissä ultrissa yksityisellä, kuuntelen kotona sydänääniä, katson pirun tarkkaan mitä saa syödä ja mitä ei, lopetin tupakoinnin heti raskaaksi tultua ja raskaus todellakin ollut suunniteltu ja hormoneita apunakäyttäen ylipäänsä saatu alulle, ja sit neuvolan täti kysyy, että olenko onnellinen vauvasta!!!! Apua, nyt jo pelottaa mennä sinne neljän viikon päästä uudestaan, ku itsellä ainakin meni maku koko akkaan siellä..
Tää viesti ois kyl ehkä kuulunut tuonne vihastuttaa osioon.. [8|]