Olin vähän samoilla linjoilla ekassa raskaudessa, kuin mitä Vesimelonikin tuossa. Oon kyllä muutenkin melko muodokas, mutta lähtötilanteessa aika hoikka, joten painonnousu ei itseäni oikeastaan haitannut. Lisäksi oon niin pitkä, että joku 5kg ei oikeesti edes vielä näy normaalistikaan (tuntuu kyllä vaatteissa...)
Mutta nyt kun yksi muksu on jo tehty ja välissä ehtinyt vähän tulla lisää painoa jo muutenkin, niin ei kyllä tartteis tässä raskaudessa enää sitä vararavintoa välttämättä keräytyä. [:D]
Mutta niinhän se lopulta on, että kroppa tekee sen minkä parhaaksi näkee, ja sitä ei paljoakaan auta stressata tässä matkalla. Kunhan pitää ittensä terveenä, ni vauvakin voi hyvin - kaikki muu on ihan toisarvoista.
Hitto kun mua vähän vaivaa viisaudenhammas. Mulla on ne toiselta puolelta poistamatta ja alahampaan juuri on sen verran hankalasti leuan hermokanavan ympärillä, että hammaslääkärin suositus oli, että "otetaan pois vasta jos alkaa vaivaamaan, antaa sen muuten olla".
Ja nyt se sitten on pari päivää tuntunut aika kipeältä. Hitto, jos se nyt on tulehtunut, ja joudun sen vuoksi lääkekuuria ottamaan ja sitten vielä poisto-operaatioonkin tässä raskauden aikana. [:'(] Etenkin, kun tuo on IHAN pakko kuvata, jos sille meinaa mitään kirurgista tehdä ja röntgen on raskausaikana melko pitkästi niitä vältettäviä asioita.
En oo mitenkään kipuherkkä, mutta hampaat on mulle se "akilleen kantapää". Turha vissiin erikseen mainita, että pelkään hammaslääkäriä ihan kamalasti ja se yksinään on mulle hyvä syy käydä siellä kerran vuodessa - pidän huolen, ettei tartte tehdä mitään isoja operaatioita.
Huoh. Menispä tuo kipu nyt vaan pois.