Sipriina:
vuoto petihommien jälkeen on itseasiassa ihan tavallista. Kohdunsuun limakalvot on niin herkät ja "verevät", että osa niistä pintasuonista rikkoutuu aika helposti. Samoin esim. lääkärin tekemän sisätutkimuksen jälkeen, saattaa vuotaa kuulemma jopa 3 päivää! Tälleen se mun neuvolantäti kertoi kun kyselin noista omista, spontaaneista ja usein toistuneista vuodoista. Se kertoi myös, että sitä taukoa on hyvä pitää sen aikaa kun sitä vuotoa on, koska siinähän on teoreettinen, hyvin pieni riski, että auenneen suonen kohtaan voisi joku pöpö pesiytyä. Mutta kun vuoto loppuu, on limakalvo taas ehjä, eikä petipuuhastelua mikään estä. Paitsi ehkä ne omien halujen muutokset.
Meilläkin on ollut tavallista hiljaisempaa - ei niinkään halujen vuoksi, vaan siksi, että oon aina niin väsynyt iltaisin (ja tässä meidän arkirumbassa ilta on ihan oikeasti ainoa aika edes ajatella asiaa!). Mut ei tuo mies oo valittanut, muistaa varmaan edellisestä raskaudesta saman. [:)] Että tää nyt ottaa aikansa ja kyllä se siitä sitten normalisoituu.
Väittävät, että siinä rv18 tienoilla/jälkeen alkaa moni nainen saada halunsa takaisin, ja jotkut vissiin villiintyy ihan täysin! [:D] Itse en huomannut mitään erityistä viime raskaudessa, oli aika tasaisesti koko ajan melko vähissä halut. Mutta nyt on ehkä yleisesti ollut vähän viriilimpi olo, että lähinnä se on vaan tuo väsymys mikä iltaisin yllättää ennen kun mies ehtii paikalle. [:D]
Noh, saas nähdä. Tiedä vaikka tässä raskaudessa musta tulisikin tommonen villipeto ja miesparka on ihan uuvuksissa! [:D][:D][:D]