Onpa kiva, että täällä on näin monta vuorotyötä tekevää :) Saa siitäkin vertaistukea tähän lapsiperhearkeen. Meillä mies tekee normaalia päivätyötä, mutta päivät saattaa venyä pitkiksi.
Lauruskaahn synnytyskokemukseen piti vielä kommentoida, että sun kohdalle kyllä sattui harvinaisen tökeröä henkilökuntaakin

Oma oikeastaan ainoa pelko synnyttämään mennessä oli, että kätilö on tyly eikä kuuntele mun toiveita. Onneks ensimmäisenä kysyttiin toiveet synnytyksen suhteen ja kätilö oli juuri sellainen, kun mulle sopi, ystävällinen, mutta jämäkkä. Henkilökunnalla on todella suuri vaikutus synnytyskokemukseen. Vaikka kaikki menisi hyvin oppikirjan mukaan, mutta henkilökunta on tylyä, niin synnytyskokemus voi olla erittäin negatiivinen. Toisaalta mullakin on lähipiirissä useampi synnyttäjä, jolla on ollut vaikea synnytys ja leikkuriin on jouduttu kiireellä, mutta synnytyskokemus on silti ollut hyvä, koska kätilöt ja lääkärit ovat olleet hyviä, kannustavia ja empaattisia ja ottaneet synnyttäjän toiveet hyvin huomioon.
Pepelle hurjasti tärppionnea
Mimmmalle myös paljon tärppionnea
Tintaglia: Mulla oli ennen esikoista hormonikierukka ja se poistettiin lokakuun alussa 2014. Tyhjennysvuoto tai menkat tuli noin viikko sen jälkeen ja kesti vajaan viikon. Sit meni 6 viikkoa, kun tuli menkat marraskuun puolivälissä ja sit jo plussasin vähän ennen joulukuun puolta väliä :) Mulla oli kierukka 4,5v ja sitä ennen pillerit yli 5 vuotta.
Täällä on pillereitä jäljellä vielä 7 kappaletta. Kohta pääsee kunnolla kuumeilemaan