Toinen haaveissa <3

Kiitos tsempeistä! Noni klinikalla käyty, oli ihan mukava lääkäri. Kierrossa hänen mielestä jotain häikkää kun vaihtelee oviksen ajankohta, kierron pituus sen verran ja luteaali lyhyehkö. Sain tähän kierron loppuun vielä terolutit ja ens kierron alkuun letrot (sain yhden liuskan mukaan kun kuulemma huono saatavuus nyt apteekista). Sitten kp 9-11 katsotaan ultralla miltä näyttää (tietenkin joulun alla just) . Kasa verikokeita otettiin myös ja niistä tulee ehkä To jo tulokset. Mieheltä tutkitaan simpat vasta kun pari kiertoa letroilla menty. Tästä se lähtee. :nailbiting:

Nipanderi tsemppiä tuon vuotamisen kanssa. :Heartred kyllähän se nyt jollain täytyy saada loppumaan. Siis jo dpo2 alkoi?

Raparpaari, joka toinen pv vaan alusta loppuun ens kierrossa niin pakolla osuu edes jotenkin hyvin. :grin
 
Kiitos tsempeistä! Noni klinikalla käyty, oli ihan mukava lääkäri. Kierrossa hänen mielestä jotain häikkää kun vaihtelee oviksen ajankohta, kierron pituus sen verran ja luteaali lyhyehkö. Sain tähän kierron loppuun vielä terolutit ja ens kierron alkuun letrot (sain yhden liuskan mukaan kun kuulemma huono saatavuus nyt apteekista). Sitten kp 9-11 katsotaan ultralla miltä näyttää (tietenkin joulun alla just) . Kasa verikokeita otettiin myös ja niistä tulee ehkä To jo tulokset. Mieheltä tutkitaan simpat vasta kun pari kiertoa letroilla menty. Tästä se lähtee. :nailbiting:

Nipanderi tsemppiä tuon vuotamisen kanssa. :Heartred kyllähän se nyt jollain täytyy saada loppumaan. Siis jo dpo2 alkoi?

Raparpaari, joka toinen pv vaan alusta loppuun ens kierrossa niin pakolla osuu edes jotenkin hyvin. :grin

Ei:hilarious: mä oon tällainen erikoisnainen, että alan vuotamaan jo heti ovulaatiosta. Että eipä tässä kauheena raskauduta, eikä keltarauhaslääkityksellä ole vastetta. Mut parin kk päästä on sitten ensikäynti lapsettomuus asioissa. Katsotaan mitä niillä on sitten mielessä tästä:happy:

Mahtavaa että sait nyt apuja. Toivotaan pikaista tärppiä nyt:Heartred
 
Nipanderi, jestas ihan heti?? Ihana toi erikoisnainen. :grin

Verikokeiden tulokset tuli jo. Kaikki ihan normaalisti, varastorautakin 67 hemppa 152, ei kilpparissa mitään ja prolaktiinikin normi. Jatketaan siis suunnitelman mukaan.
 
Nipanderi, jestas ihan heti?? Ihana toi erikoisnainen. :grin

Verikokeiden tulokset tuli jo. Kaikki ihan normaalisti, varastorautakin 67 hemppa 152, ei kilpparissa mitään ja prolaktiinikin normi. Jatketaan siis suunnitelman mukaan.

Noo, riippuu kai heti sanan määritelmästä:hilarious: mutta muutaman tunnin aika ikkunassa kumminkin. Esim. Illalla oviskivut ja aamulla alkaa voto.

Koitan suhtautua tähän niin, että tää nyt on mun pala kakkua. Jollain kai sit pitää olla tällaistakin. Mutta kyllä joukossa on päiviä kun oon tosi vihainen ja pettynyt tähän. Eikä tää aina oo ollu näin, viimeisen vuoden kylläkin.

Hyvä ettei ollut mitään vikaa missä. Jospa se nyt pienellä avulla tärppäisi:Heartbigred
 
Ääh tosi kiva, pitäs ultralla katsoa kp 9-11 kun niitä letroja syö alku kierrosta. No tuo osuu jouluviikolle ja klinikka kiinni 23-27.12. Wat miten voi olla kiinni?? Eli pääseekö tässä sitten kuitenkaan ens kierrossa syömään noita... Argh.
 
Juu nää klinikoiden aukioloajat on ihan arsesta. Kesälläkin on piiiitkät ajat kiinni. Toki heilläkin oikeus on lomiin, mutta kyllä se vaan aina näin asiakkaan näkökulmasta on tympeää.

Mille päivämäärille sulle osuis noi kp 9-11? En usko että on kovin suurta vahinkoa, vaikka menis vähän jälkeenkin.
 
Tais käydä hyvin, kun näkyy heinä-äidit 2020 nimen perässä? :)
palaanpas tänne!
eilen todettiin keskenmeno, kun hakeuduin lääkäriin tutkittavaksi jatkuvien tuhruttelujen/vuotojen vuoksi. neuvolassa vain kannustettiin odottamaan ensimmäiseen ultraan eli vielä 2-3viikkoa olis pitäny odottaa (kuulemma ihan normaalia vuodot).
onneksi näin niin saa tämän alta pois.
tänään selviää onko kyseessä rypäleraskaus vai km. toivon todella km, muuten uusi yritys saa odottaa puoli vuotta ainakin
olisi pitänyt aiemmin vaatia päästä polille!
olin muka jo 10+1, mutta tää raskaus ei ole edes vissiin kunnolla hedelmöittynyt.
se taas helpottaa, kun tietää ettei ole mitään elämää ollutkaan, mutta näin monta viikkoa luullut jotain ihan muuta.

ps. mistähän saan poistettua tuon ”heinä-äidit”?
 
palaanpas tänne!
eilen todettiin keskenmeno, kun hakeuduin lääkäriin tutkittavaksi jatkuvien tuhruttelujen/vuotojen vuoksi. neuvolassa vain kannustettiin odottamaan ensimmäiseen ultraan eli vielä 2-3viikkoa olis pitäny odottaa (kuulemma ihan normaalia vuodot).
onneksi näin niin saa tämän alta pois.
tänään selviää onko kyseessä rypäleraskaus vai km. toivon todella km, muuten uusi yritys saa odottaa puoli vuotta ainakin
olisi pitänyt aiemmin vaatia päästä polille!
olin muka jo 10+1, mutta tää raskaus ei ole edes vissiin kunnolla hedelmöittynyt.
se taas helpottaa, kun tietää ettei ole mitään elämää ollutkaan, mutta näin monta viikkoa luullut jotain ihan muuta.

ps. mistähän saan poistettua tuon ”heinä-äidit”?
Pahoittelut :sad001 Laita yksityisviestiä Vargynjalle, niin hän poistaa sinut ryhmästä.
 
tänään kohduntyhjennystä kotona.
toivottavasti tyhjenee kunnolla ilman imua! rypäleraskausepäily oli onneksi virheellinen.
siinä olisi joutunut olemaan vähintään vuoden yrittämättä uutta raskautta +solunsalpaajahoidot ei kuulosta kovin miellyttäviltä.

liityn aktiivisemmin joukkoon taas, kun olen toipunut tästä ja lähdetään uutta yrittämään tämän tulehdusalttiuden jälkeen.
 
Takaisin
Top